با ما همراه باشید تا چند سریال دیدنی ایرانی و مجاز به شما معرفی کنیم تا ساعاتی با تماشای آنها سرگرم باشید …

معرفی سریال هم گناه

خانواده صبوری خانواده ای بزرگ و قدیمی است که سال هاست در کار صادرات و واردات گل و گیاه است. آنها در خانه ای قدیمی همچنان در آرامش با هم زندگی می کنند، ورود جوانی به این خانواده زندگی همه خانواده را دستخوش تغییراتی می کند و …

 

این خلاصه ای از سریال جدید و تماشایی هم گناه محصول شبکه نمایش خانگی کشورمان است که در آن ستارگانی همچون آقای پرویز پرستویی، خانم هدیه تهرانی و هنگامه قاضیانی، آقای محسن کیایی و حبیب رضایی، مهدی پاکدل و مسعود رایگان و خانم رویا تیموریان و افسانه چهره آزاد و … به ایفای نقش میپردازند.

این سریال تولید سال 1398-99 به کارگردانی آقای مصطفی کیایی به عنوان اولین تجربه او در نمایش خانگی تولید میشود، از دیگر فیلمهای کارگردانی شده توسط آقای مصطفی کیایی میتوان به آثاری چون مطرب، چهارراه استانبول، بارکد، عصر یخبندان، خط ویژه، ضد گلوله، بعدازظهر سگی سگی و … اشاره کرد.
او همچنین برادر محسن کیایی {بازیگر میباشد}

این سریال را میتوانید با حجم نیم بها از لیان مووی دانلود کنید، با کیفیتهای مختلف و سرعت بالا .

 

معرفی سریال آقازاده

سریال دیگری که به شما پیشنهاد میدهیم سریال آقازاده است که با کارگردانی آقای بهرنگ توفیقی است.
امین تارخ، مهدی سلطانی، امین حیایی، جمشید هاشم پور، کامبیز دیرباز و سینا مهراد و … بازیگران سریال آقازاده را تشکیل میدهند.
سینا مهراد بازیگری که در سریال پدر با بهرنگ توفیقی همکاری داشت باز هم در این ساخته آقای کارگردان جلوی دوربین میرود.

آقای سینا مهراد با نام واقعی سینا سهیلی پسر سعید سهیلی کارگردان و برادر ساعد سهیلی بازیگر کشورمان است که بازیگری را از دوران کودکی آغاز کرد و با بازی در نقش حامد در سریال پدر بیش از پیش در میان مردم به محبوبیت و شهرت رسید.

در این سریال ستارگانی مانند خانم نیکی کریمی و آقای امیر آقایی ایفای نقش میکنند و حضورشان در این سریال قطعی شده است. این دومین تجربه نیکی کریمی پس از سریال «ممنوعه» و چهارمین حضور امیر آقایی پس از سریال های «قلب یخی»، «عالیجناب»، و «رقص روی شیشه» در شبکه نمایش خانگی است.

سریال آقازاده را می توان به عنوان اولین ورود سازمان فرهنگی سینمایی اوج به حوزه نمایش خانگی برشمرد، سازمانی که امسال تولید چندین فیلم سینمایی را هم بر عهده دارد.
به نظر میرسد این سریال از داستانی پر حاشیه برخوردار باشد که پس از انتشار قسمتهای آن بیشتر معلوم خواهد شد.

 

معرفی سریال موچین

همچنان در این مطلب همراه شما هستیم با معرفی جدید ترین عنوان کمدی شبکه نمایش خانگی که به تازگی وارد مراحل پیش تولید شده است و حضور برخی بازیگران مطرح در آن نیز رسانه ای شده است کارگردانی و نویسندگی این سریال را حسین تبریزی و تهیه کنندگی آن را نیز میثم آهنگری بر عهده گرفته است.

فیلم جدید تبریزی نیز با نام سلام حاج آقا نیز در نوبت اکران است و حال با سریال جدید خود را سرگرم کرده است و بعد از گرفتن جواز ساخت حال مرحله پیش تولید سریالش را تجربه می کند و تا کنون توانسته است که چند بازیگر مطرح را برای ایفای نقش در این کمدی رمانتیک جذب کند.

مضمون این سریال کمدی و عاشقانه خواهد اما کلیتی اجتماعی دارد هنرنمایی علی صادقی کمدین و بازیگر مطرح این روز های سینما از خبرهای مجذوب کننده ای که بود که پیرامون حواشی اخیر این سریال نو ساخت قرار گرفته بود و بسیاری از علاقه مندان را خوشحال کرد .

سریال موچین نام این مجموعه اسست که شما میتوانید تمام اپیزودهای منتشر شده آن را از قسمت دانلود سریال موچین مشاهده کنید و یا به صورت قانونی و حلال دانلود نمایید …

ساخت سریال نمایش خانگی موچین تاکنون به مرز 50 درصد رسیده و عوامل این سریال این روزها در لوکیشنی واقع در غرب تهران مشغول فیلمبرداری هستند.

همزمان با فیلمبرداری، تدوین و صداگذاری سایر قسمت های باقیمانده به ترتیب توسط حسین غضنفری و سیدمحمود موسوی نژاد در حال انجام است و ساخت موسیقی سریال را نیز رضا خسروی برعهده دارد.

همچنین به تازگی خانم بهنوش بختیاری، آقای رضا توکلی، آقای رامین ناصرنصیر و ساعد هدایتی، افشین سنگ چاپ، ژاله درستکار و رز رضوی به گروه بازیگران پروژه اضافه شده اند.

 

امیدواریم تا انتها همراه ما بوده باشید و از تماشای این سریالها لذت برده و برای دانلود فیلمها و سریالهای ایرانی همچنان رسانه اینترنتی لیان مووی انتخاب نخست شما باشد.