پیکسل، یکی از پرطرفدارترین محصولات چاپی این روزهاست که پیکسل خندالو دربستر مناسبی که برای تولید پیکسل فراهم کرده، تبدیل به یک برند مرجع برای خرید پیکسل عمده شده است. بطوریکه دسته بندی جامع و کاملی از موضوعات و تصاویر پرطرفدار را در سبد محصولات و طرح های خود قرار داده و با همین رویکرد می تواند نیاز بخش قابل توجهی از بازار را تامین نماید. Khandaloo از اولین تولیدکنندگان حوزه تولید پیکسل عمده به شمار می رود و همین امر منجر به کسب تجربه زیاد و تلاش برای ارتقای هرچه بیشتر سطح کیفی محصولات در حجم و ابعاد وسیع شده است.

یکی از تاثیرگذارترین موارد در قیمت پیکسل هزینه پیکسل خام است که تا سالها این مواد خام را از چین وارد می کردند و علاوه بر تاخیر زمانی و هزینه های گمرکی و… گاه کیفیت پایین محصول کار تولید را با سختی مواجه میکرد. ازین رو پیکسل عمده خندالو اقدام به بررسی و تجزیه و تحلیل برای تولید مواد خام پیکسل ایرانی نمود و پس از مدت ها آزمون و خطا و استفاده از قالب سازان مختلف و… توانست قطعه فلزی پیکسل را آن هم با برطرف کردن ایرادات قطعات چینی تولید نماید و در این زمینه خود کفا شود.

خندالو توانسته با جمع آوری طرح های پرطرفدار این روزها مثل انیمیشن و کارتون های روز دنیا، لوگوی باشگاه های مطرح فوتبال و تصاویر بازیکنان پرطرفدار و محبوب، تصاویر خوانندگان مشهور و فیلم های جدید و مطرح جهان ، تایپوگرافی های اختصاصی و بسیاری از دیگر طرح ها پکیجی از محبوب ترین و مجذوب کننده ترین تصاویر را جمع آوری و تولید نماید که توجه هر قشری از مخاطبان را به خود جلب می کند و به عبارتی برای هر سلیقه و سن و سالی در سبد طرح های خود گزینه ای برای انتخاب داشته باشد.

به علاوه خندالو به چاپ هرچه با کیفیت تر طرح های پیکسل بر روی کاغذهای گلاسه و همچنین استفاده از یکی از بهترین انواع روکش پیکسل یعنی روکش سلفون براق حرارتی ضدخش اقدام به چاپ پیکسل می نماید که این امر موجب شده شفافیت و جذابیت تصاویر چاپ شده بر روی پیکسل نسبت به روکش طلقی دو چندان شود پیکسل خندالو را از سایرین متمایز نماید.

وجه تمایز دیگری که پیکسل خندالو دارد استفاده از قطعات پشت پیکسل رنگی ست که بسیار مورد استقبال واقع شده و طرفداران بسیاری پیدا کرده است. بدین صورت که با توجه به زمینه طرحی که قرار است روی پیکسل چاپ شود رنگ پشت پیکسل را انتخاب می کنند. مثلا برای تولید پیکسل باب اسفنجی که زمینه طرح زرد است از پشتی پیکسل زرد رنگ استفاده می کنند که بسیار تناسب دارد و رنگ رو و پشت پیکسل کاملا مشابه هم از کار در می آیند که این موضوع بر زیبایی هرچه بیشتر پیکسل خواهد افزود. خندالو برای تولید پیکسل های خود از 6 رنگ در قطعات پشت پیکسل بهره می برد. آبی، قرمز، صورتی، زرد، مشکی و سفید رنگ هایی هستند که در حال حاضر برای تولید پیکسل استفاده می شود.

مطلب مهم دیگری که درباره قطعات پشتی پیکسل وجود دارد تیز بودن سوزن پشت پیکسل است که نه باعث نخ کش شدن لباس می شود و نه سوراخ و پارگی. سوزن های کاملا تیز و یک تکه ای که لعاب با کیفیتی خورده و کاملا به هنگام پرچ سفت شده و تکان نمی خورند.

پیکسل خندالو در پک های 12 عددی یا به عبارت دیگری جینی بسته بندی می شود که در هر بسته 12 طرح متفاوت و متنوع از یک محتوا قرار داده شده است که این مطلب کمک به تنوع پیکسل در هنگام تک فروشی و انتخاب راحت تر خریدار نهایی می کند. هر 12 عدد پیکسل بصورتی که به راحتی کنده یا جدا نشوند در بسته بندی های 12 عددی قرار گرفته و برای حفظ کیفیت و شفافیت پیکسل تا زمان رسیدن به دست خریدار نهایی در سلفون های شفاف بسته بندی شده اند.

کارت های پک 12 عددی پیکسل خندالو در 3 طرح مختلف چاپ شده که به صورت رندوم در بسته بندی ها استفاده می شوند. ضمن اینکه لوگوی خندالو در بالای کارت چاپ شده است. پیشنهاد بسیار کاربردی و خوشحال کننده ای که خندالو برای خریداران عمده پیکسل خود دارد، امکان پک پردن پیکسل ها در کارت هایی با لوگو و طرح اختصاصی برند شماست. بدین معنی که می توانید بدون اینکه کمترین زحمتی برای تولید پیکسل بکشید صاحب برند تولید پیکسل خود شوید. یعنی لوگو و طرحی که برای روی کارت طراحی کرده اید در اختیار پیکسل خندالو گذاشته و سفارش خود را در طرح های مورد نظر ثبت کنید تا خندالو پیکسل هایتان را بر پک شده و آماده فروش بر روی کارت با نام اختصاصی خودتان در کمترین زمان تولید کرده و برای شما ارسال نماید. همچنین می توانید درخواست تولید پیکسل بر روی کارت های بدون چاپ و بدون لگو را نیز به راحتی ثبت کنید و بدون هزینه اضافه ای پیکسل های 12 عددی را روی کارت خام و بدون چاپ تحویل بگیرید.

به علت حجم بسیار زیاد تولید پیکسل در خندالو، خرید ملزومات و مواد اولیه به شکل عمده و در سطح کلان از اولین تولیدکنندگان و بدون واسطه صورت می گیرد که این مهم، تاثیر بسیار زیادی بر قیمت گذاری پیکسل های خندالو داشته است و منجر به آن شده که بسته بندی های پیکسل با کمترین قیمت ممکن به دست پخش ها و بنکداران و خریداران عمده پیکسل برسد. رسیدن به بالاترین سطح کیفیت در تولید آن هم با پایین ترین قیمت ممکن، کاری نیست که به سادگی بتوان به آن دست یافت و نتیجه سالها زحمت و تلاش فراوان است.

در حال حاضر پیکسل خندالو به تولید پیکسل در 45 موضوع مختلف می پردازد که این دسته بندی ها مدام در حال افزایش و به روز شدن هستند. ضمن اینکه تنوع هر یک از این 45 عنوان به نسبت محبوبیت و معروفیت، متفاوت است. موضوعات پرطرفدارتر متنوع تر و بالعکس. که برای مشاهده انواع طرح ها و دسته بندی موضوعات می توانید به سایت خندالو رجوع کنید.

موفقیت های پیکسل خندالو حاصل تلاش شبانه روزی جوانان کارآفرین سرزمینمان است که باعث اشتغال بیش از 20 نفر نیروی کار جوان شده اند و چه لذتی بالاتر از اینکه با خرید از تولیدکنندگان ملی که محصولی با کیفیت عرضه می کنند، در راستای حمایت از آنها قدمی برداریم.

برای سفارش پیکسل بصورت عمده به سایت خندالو به آدرس www.Khandaloo.Com مراجعه فرمایید.