حتما تا به حال به فکر داشتن درآمدهای بسیار بالا بوده اید و ایده های بسیار نابی نیز به ذهنتان خطور کرده است. داشتن ایده تنها راه درآمد نیست بلکه باید بتوانید از راه حل های خود در بهترین صورت استفاده کنید.

امروزه کسب و کارهای اینترنتی بسیار رایج شده است و افراد زیادی نیز تمایل به استفاده از آن دارند. یکی از این کارها خدماتی است که توسط سایت های ترجمه انجام می شود. به علت گستردگی ای که این گونه سایت ها به خود اختصاص داده اند، رقابت زیادی در آن ها به وجود می آید که هر کدام از آن ها بهتر عمل کنند در زمینه کسب و کار و ثبت پروژه موفق تر خواهند بود.

از این سایت های ترجمه آنلاین می توان به آی اس یار اشاره کرد که در طی سال ها فعالیت خود توانسته رضایت کاربران خود را جذب نماید. دلیل این موفقیت نیز شیوه ها و روش هایی هستند که این مجموعه در انجام پلن ها و پروژه های خود به کار می برند.

به نوعی می توان گفت این مجموعه در حال پیش بردن یک رقابت با سایر سایت ها بوده که در آن توانسته مزیت های بالایی را کسب نماید و تمامی آن ها را در اختیار کارفرماهای خود قرار دهد. از این رو به خاطر اهمیتی که این موضوع پیدا کرده است، در ادامه به بررسی برخی از مزیت های رقابتی این مجموعه با سایر سایت های آنلاین ترجمه خواهیم پرداخت.

زمان تحویل ترجمه تان را خودتان انتخاب می کنید

شاید یکی از مشکلاتی که در برخی از سایت های ترجمه می توان به آن رو به رو شد، بد قولی در زمان نحویل ترجمه های درخواستی است. تنها چیزی که در سایت آس ای یار نمی توانید با آن مواجه شوید. همین مجموعه است. کارکنان این مجموعه این امکان را برای شما فراهم آورده اند تا بتوانید زمان ترجمه خودتان را مشخص کنید بدون اینکه حتی یک روز دیرکرد داشته باشد.

پس با خیال راحت وارد پنل کاربری مترجم مورد نظرتان شوید و با مشخص کردن زمان موردنظرتان در همان روز ترجمه نهاییتان را با کیفیت بسیار بالا تحویل بگیرید.

مترجمتان را خودتان انتخاب نمایید

اگر قبلا در این سایت ثبت سفارش کرده اید و از کار مترجم رضایت کامل را داشته باشید، می توانید دوباره از همان فرد درخواست کنید تا کار ترجمه شما را به انجام برساند.

این مورد یکی از مزیت های رقابتی این مجموعه به حساب می آید که در کمتر سایتی شاهد آن هستید. پس با خیال راحت کار ترجمه تان را به مترجم مورد نظرتان بسپارید و زمان دقیق را نیز برای او تعیین کنید.

ترجمه تان را به صورت تایپ شده و در دستانتان دریافت کنید

امروزه افراد به دلیل مشغله هایی که با خود دارند فرصت انجام بسیاری از کارها را ندارند. نمونه ای از این افراد دانشجویان هستند که کار ترجمه مقاله خود را به سایت های مختلف می سپارند. با وجود ترجمه هایی که انجام می گیرند ولی فرصت تایپ و پرینت گرفتن آن ها را ندارند. از این رو مجبور هستند تا هزینه های بیشتری را صرف کنند تا فردی دیگر کار تایپ کردن ترجمه آن ها را بر عهده بگیرند.

مجموعه آی اس یار این دغدغه را برای دانشجویان و تمامی افرادی که کمبود وقت دارند، از بین برده است. بدین گونه که فایل ترجمه شما را در اختیار مترجم قرار می دهند و مترجم مورد نظر این وظیفه را بر عهده دارد تا علاوه بر اینکه کار ترجمه شما را در بهترین کیفیت به انجام برسانند، بلکه آن را در یک قالب ورد به صورت تایپ شده و با رعایت تمامی علائم نگارشی برای ما ارسال کنند. سپس ترجمه نهایی شما به صورت پرینت گرفته شده و از طریق فایل برای شما فرستاده می شود و در بازه زمانی بسیار کوتاهی به دست شما در هر کجای ایران که هستید خواهد رسید.

ترجمه فوری به صورت سوپر فوری انجام می گیرد

اگر وقت کمی را در اختیار دارید و باید در مدت زمان بسیار کوتاهی ترجمه خود را تحویل بدهید بدون اتلاف وقت به سایت آی اس یار مراجعه کنید تا شما را از این نگرانی و دلشوره خارج کند و مشکلتان را حل کنید.

این مجموعه با مترجمان متخصص و حرفه ای که در اختیار دارد می تواند ترجمه درخواستی خود را در سریع ترین زمان ممکن و به اصطلاح سوپر فوری تحویل شما دهد، بدون اینکه حتی ذره ای از کیفیت اصلی و چند روزه آن کم شود.

البته بهتر است در همین ابتدای راه که با این مجموعه قرار است آشنا شوید این نکته را ذکر کنیم که هزینه تمام شده برای ترجمه های سریع و فوری به خاطر اهمیت بالایی که دارند، بیشتر است ولی به گونه ای نیست که جیب هایتان پر از خالی شود. پس نگران نباشید و کار خود را با قیمت بسیار مناسب به این مجموعه بسپارید.

 

مواردی که ذکر گردیدند تنها بخشی از مزیت های رقابتی مجموعه آی اس یار به حساب می آیند که با خواندن هر کدام از آن ها می توانید تصمیم بگیرید که کدام سایت ترجمه آنلاین را برای پیش بردن پروژه های خود انتخاب کنید.

با خدمات سایت مجموعه آی اس یار آشنا شوید

اگر همیشه به دنبال این بوده اید که سایت ترجمه آنلاینی که انتخاب می کنید خدمات مختلفی را ارائه دهد، باید گفت که جای درستی را برای مطالعه این مطلب انتخاب کرده اید. آی اس یار با خدمات مختلفی که ارائه می دهد، توانسته بخشی از نیازهای افراد به خصوص قشر دانشجویان و پژوهشگران را رفع نماید. در ادامه به بررسی برخی از خدمات سایت خواهیم پرداخت تا بیشتر با این مجموعه آشنایی پیدا کنید.

کار ترجمه رسانه ای دارید؟ به ما بسپارید

امروزه به دلیل اینکه رسانه های خارجی افزایش پیدا کرده اند، نیاز به ترجمه و مترجم نیز به همان میزان بیشتر شده است. به همین دلیل به خاطر تقاضای بالایی که وجود دارد، مجموعه آی اس یار این کار را برای شما به راحتی انجام می دهد تا از کیفیت بسیار بالای آن لذت ببرید.

فایل های صوتی و تصویری نمونه ای این رسانه ها هستند. البته بسیاری از افراد از رسانه های خارجی به دنبال منبع درآمد هستند و این درآمد را با اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی به دست می آورند. از این رو شما به عنوان فردی که به دنبال کسب و کار است می توانید کار زیرنویس فیلم های محبوب خارجی را انتخاب کنید و اگر به زبان مسلط نیستید می توانید وارد سایت ترجمه آنلاین isyar شوید و آن را به ما بسپارید تا مترجمان مورد نظر ما به صورت کاملا حرفه ای این کار را برای شما به انجام برسانند.

ترجمه مقاله تخصصی دارید؟ مشکلی نیست

مقالات تخصصی یکی از اصلی ترین مطالب پژوهشی است که از آن ها در اکثر کنفرانس ها و همایش ها استفاده می شود. از این رو برای ترجمه آن ها باید سایت های معتبری را پیدا کنید تا این کار را برای شما به انجام برسانند.

البته در این ترجمه نقش اصلی را مترجم ایفا می کند. اگر مترجم انتخاب شده شما آن توانایی و تخصص ویژه را نداشته باشد، بدون شک کار ترجمه نهایی شما کیفیت لازم را نخواهد داشت و نمی توانید آن را در کنفرانس ها و همایش ها که افراد مهمی در آن جا حضور پیدا می کنند، ارائه دهید.

پس پیش از اینکه خودتان را آماده کنید، مترجمتان را انتخاب کنید.

البته ترجمه مقالات تخصصی تنها به همین جا ختم نمی شود و گاهی اوقات دانشجویان در طول ترم با حجم زیادی از اینگونه مقالات مواجه می شوند و به دلیل کمبود وقت و یا نداشتن تخصص کافی قادر به انجام آن نیستند. پس با خیالی راحت از آی اس یار بخواهید تا مسئولیت ترجمه های شما را بر عهده بگیرد.

البته نگرانی ای در رابطه با هزینه آن نداشته باشید. اگرچه ترجمه مقالات در دسته بندی تخصصی قرار می گیرد ولی ما همواره به فکر شما بوده ایم و به این راحتی ها اجازه نمی دهیم تا جیب های شما خالی شود.

کار ویرایش و بازخوانی دارید؟ نگران نباشید

اگر متن تخصصی انگلیسی را دارید و می خواهید فرآیند بازنویسی، ویرایش و بازخوانی در آن ها انجام گیرد، این مجموعه می تواند این کار را نیز برای شما به انجام برساند. متخصصین ما از آن جایی که کار ترجمه های خود را بازخوانی می کنند، انجام دادن این کار نیز برای آن ها سخت نخواهد بود. پس کار ویرایش خود را به ما بسپارید و در نهایت اصلاح شده آن را با کیفیت بسیار بالا تحویل بگیرید.

ترجمه ارزان می خواهید؟ جای درستی را انتخاب کرده اید

اگر به هر شرایطی به دنبال ترجمه ارزان هستید ولی دلتان می خواهد کیفیت بالایی را نیز داشته باشد، می توانید به مجموعه آی اس یار اعتماد کنید. از آن جایی که این مجموعه همواره به دنبال جذب رضایت مشتریان خود بوده است، برنامه های خود را به گونه ای تنظیم کرده است که تا همه بتواند از کارهای با کیفیتی که مترجمان انجام می دهند، بهره ببرند.

ترجمه مقاله ها، چکیده پایان نامه ها، تحقیق و پژوهش های دانشجویی از جمله مواردی هستند که ترجمه ارزان با بهترین کیفیت و توسط برترین مترجمان انجام می گیرند.