عطر اورجینال

چنانچه قصد خرید اینترنتی عطر اورجینال را دارید با ما همراه باشید تا به شما نحوه تشخیص عطرهای تقلبی از عطر اورجینال را آموزش دهیم. اما ابتدا باید که دسته بندی اولیه عطرها را به خوبی بشناسید. برای تشخیص دسته بندی عطرها باید بدانید که 78 الی 95 درصد عطرها از الکل طبیعی بعلاوه اسانس های روغنی ساخته میشه و مقدار اسانس روغنی به کار رفته در عطر، نوع عطر رو مشخص میکند.

انواع عطر

مواد شیمیایی در ساخت عطر نقش اصلی را دارند. وظیفه ترکیب و متصل کردن عطر های گوناگون را ثابت کننده ها به عهده دارند که شامل عنبر، بلسان ( یا همان درخت گل حنا )، شیره غدد بودار آهو یا همان مشک (که نــوع غلیظ آن بدبو بوده ولی در محلول الکل به عنوان عامل نگهدارنده کاربرد دارد.) و میزان الکل افزوده بستگی به نوع عطر به مقدار متفاوت می باشد.
لازم است بدانید که هرچقدر درصد الکل عطر بیشتر باشد میزان ماندگاری هم کمتر میشود. بنابراین ماندگاری و قیمت یک عطر بستگی به میزان درصد اسانس روغنی به کار رفته در عطر دارد.
هر عطری برای موقعیت خاص کاربرد دارد، پرفیوم و ادوپرفیوم ها برای مهمانی و مراسم مناسب هستند. برای استفاده روزانه و محل کار هم می توانید از ادوتویلت و ادوفرش ها استفاده کنید. بیشترین تولید عطر مربوط به ادوپرفیوم و ادوتویلت ها هستند، به این خاطر که بیشتر مردم به دنبال عطرهای با ماندگاری بالا هستند.

پرفیوم

(Perfume) پرفیوم ها بهترین و با دوام ترین نوع ادکلن ها که متشکل از 22-40 درصد اسانس می باشد و در عین حال گرانترین نوع ادکلن می باشند.

ادو پرفیوم

(Eau de perfume ) ادو پرفیوم ها رتبه دوم ادکلن ها را دارند که متشکل از 15-21 درصد اسانس می باشد ، ماندگاری مناسبی دارد و البته به گرانی پرفیوم نیست.

ادوتویلت

(Eau de toilette ) ادو تویلت ها رتبه سوم ادکلن ها را دارند که متشکل از 6-14 درصد اسانس می باشد. بوی ملایمی دارند و چندین بار در روز باید از آن استفاده کرد.

ادکلن

(Eau de Cologne) ادکلن ها رتبه چهارم ادکلن ها را دارند که متشکل از 1-5 درصد اسانس می باشد و ماندگاری کمتری دارند.

ادوفرش

ادوفرش ها تنها 3 درصد اسانس روغنی دارند و خیلی رقیق هستند. رایحه ادوفرش ضعیف هست و اگر دنبال بوی ملایم هستید استفاده از ادوفرش رو به شما پیشنهاد میکنیم.

تشخیص عطر اورجینال

خرید اینترنتی عطر اورجینال با وجود نمونه های تقلبی در بازاربسیار سخت شده است اما اگر بدانید چطور عطر تقلبی رو از اصل تشخیص بدید می توانید به راحتی عطر خودتون رو با خیال راحت سفارش بدهید.

جعبه و بسته بندی

معمولا عطرهای تقلبی شیشه های نامرغوب و کدری دارند، چاپ روی شیشه و جعبه معمولا کمرنگ و با نمونه اصل متفاوت هست و محتویات شیشه خیلی پررنگ یا کم رنگ به نظر میرسد. راه حلی که به شما پیشنهاد می دهیم این است که قبل از خرید عطر مورد نظرتان عکس آن را در اینترنت جست و جو کنید با نوع بسته بندی اصلی آن آشنا شوید.

عطرهای کپی شده

حتما شما می دانید که بعضی از عطرها به صورت کپی تولید می شود، این عطر ها کاملا قانونی و بهداشتی هستند ، کمپانی هایی مثل Rio,Smart,Ajmal فرمول ساخت عطرهای معروف رو خریداری میکنند و با هزینه خیلی کمتری تولید می کنند. با قیمت های خیلی پایین به فروش می رسانند. این عطر ها کاملا قانونی تولید می شوند و هدف بازار این نوع عطرها برای افرادی هست که قدرت خرید عطر اصل (اورجینال) رو ندارند و معمولا به کشورهای جهان سوم ارسال می شود.. اسم این کمپانی ها روی جعبه و روی شیشه درج می شود تا به راحتی قابل تشخیص باشد.
اگر که از این نوع عطرها استفاده کرده باشید و تجربه استفاده از آن را داشته باشید می دانید که بوی عطر اصلی را داشته و همچنین ماندگاری بالایی نیز دارند. البته که این موضوع کاملا به کمپانی شرکت برمی گردد و همه کمپانی ها این ویژگی را ندارند.

چند راه برای تشخیص عطر اصلی از تقلبی آن وجود دارد که در ادامه ذکر کرده ایم:


نام برند هک شده روی عطرهای تقلبی معمولا به صورت برجسته نبوده و یا فونت استفاده شده غیرعادی است.
درب شیشه عطرهای تقلبی از جنس پلاستیک با کیفیت پایین هستند و اگر روی درب رو با ناخن خراش بدید به راحتی رنگ آن از بین می رود.
شیشه عطر رو در مقابل نور قرار بدهید عطرهای تقلبی کدر بوده و رگه های خاصی رو می توانید داخل شیشه ببینید، اما عطرهای اصل کاملا شفاف هستند.
با استفاده از اسنکر بارکد موبایل با قرار دادن مقابل بارکد جعبه عطر می توانید از اصل بودن عطر مطمئن شوید.
بوی الکل یکی از بارزترین خصوصیات یک عطر تقلبی و بی کیفیت است عطرهای برترین کمپانی های جهان به هیچ وجه بوی الکل نمی دهند.

خرید اینترنتی عطر اورجینال

با تمام ویژگی ها و راه های تشخیص عطر تقلبی از اصل اما باز هم سود جویانی وجود دارند که عطرهای تقلبی را کاملا با شباهت به شیشه و بسته بندی های اصل آن تولید می کنند. که در آن صورت تشخیص عطر اصل از تقلبی آن بسیار دشوار می گردد. اما یک راه حل بسیار مطمئن در این زمینه وجود دارد. خرید اینترنتی عطر اورجینال از فروشگاه های معتبری چون عطر شقایق باعث می شود که شما با خیالی راحت خرید خود را بدون نیاز به مراجعه انجام دهید.

مزایا خرید اینترنتی عطر اورجینال

همانطور که گفته شد علاوه بر این که خرید اینترنتی عطر از فروشگاه های معتبر به شما این اطمینان را می دهد که عطر اصل خریداری می کنید، مزایای دیگری نیز دارد.

صرفه جویی در وقت یکی از ویژگی های بارز و بسیار مهم خرید اینترنتی عطر اورجینال صرفه جویی در وقت می باشد. شما به راحتی می توانید در منزل با استفاده از یک لپ تاپ یا گوشی و اینترنت به فروشگاه های اینترنتی معتبری چون عطر شقایق سر زده و تنوع محصولات را در آنجا مشاهده کرده و به راحتی خرید خود را انجام می دهید و درب منزل محصول خود را تحویل می گیرید.
همچنین یکی دیگر از مزایای فروشگاه های اینترنتی، بهره مندی از تخفیفات ویژه می باشد. در بسیاری مواقع با ارسال شماره تلفن و یا عضو شدن در خبر نامه فروشگاه های آنلاین می توانید از تخفیفات ویژه آن ها مطلع شده و خریدهای خود را انجام دهید.