سواحل از جمله زیباترین چشم اندازهای جهان هستند. از این رو، داشتن سفری ساحلی همیشه آرزوی هر گردشگری بوده است. مخصوصا افرادی که در طول سال، مشغله فکری و کاری سنگینی را سپری کرده باشند. نوروز 99 بهترین فرصت برای آن ها خواهد بود. آن ها در این ایام تعطیلات، می توانند یک سفر لوکس و آرامش بخش را به یکی از بهترین سواحل دنیا داشته باشند و خستگی کل سال را از خود دور کنند. از جمله دو مورد از بهترین و زیباترین ساحل های دنیا، در دو مقصد گردشگری دبی و تایلند قرار دارند. خوشبختانه امروزه آژانس مقتدرسیر این دو مقصد را برای ایرانیان قابل دسترس کرده است و با ارائه تورهای مختلف و متنوع این دو مسیر با رده های قیمتی مختلف در تلاش است تا کمک کند تعداد افراد بیشتری امکان سفر به این مقاصد جذاب و ساحلی را داشته باشند.

 

تور دبی نوروز 99؛ تجربه شنا در یکی از بهترین سواحل دنیا

تور دبی نوروز 99 یکی از ایده آل ترین مقصدهای گردشگری برای تجربه شنا در یکی از بهترین سواحل دنیا است. چرا که دبی علاوه بر آسمان خراش های فوق العاده لوکس و مدرن ش دارای سواحل شنی سفید و بسیار زیبایی نیز است. به طوری که سواحل دبی علاوه بر اینکه یکی از بهترین ها در آسیا محسوب می شود، از جمله ساحل های برتر در کل دنیا است. چشم انداز ساحل دبی، کمی متفاوت تر از آنچه تا کنون دیده اید و یا تصور می کنید است و همین تنوع، باعث جذابیت بیشتر آن برای گردشگران شده است. در سواحل دبی به جای منظره های طبیعی، با آسمان خراش هایی که در روبروی شما قرار گرفته اند مواجه خواهید شد. این منظره می تواند سوژه ای برای عکاسی شما در حین آفتاب گیری و شنا باشد. آژانس مقتدرسیر امسال نیز، سعی دارد تا یک سفر به یادماندنی برای عاشقان این گونه سفرها رقم بزند.

مسافرانی که قصد سفر با تور نوروزی دبی را دارند می توانند بسته های 4 شب و 5 روز و یا 5 روز و 6 شب را برای سفر خود انتخاب کنند. همچنین مسافران با یکی از پروازهای ماهان یا ایران ایر سفر خواهند کرد. از جمله دیگر ایرلاینی که برای نوروز 99 توسط آژانس مقتدرسیر در نظر گرفته شده است ایرلاین امارات است. البته تور دبی با این پرواز نسبت به پروازهای ایرانی اندکی تفاوت قیمت دارد که با توجه به سلیقه مشتری ارائه می شود.

از دیگر گزینه های انتخابی تور لوکس دبی + راس الخیمه نوروز 99 است. این تور برای کسانی که عاشق سفرهای لوکس هستند شدیدا توصیه می شود. مشتریان می توانند علاوه بر موارد گفته شده، برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از جزئیات تورها با یکی از کارشناسان آژانس مقتدرسیر تماس بگیرند. آن ها لیست کامل تری از گزینه های پیشنهادی را به شما عزیزان ارائه خواهند داد.

 

تور تایلند نوروز 99؛ سفر به یک بهشت رویایی

تایلند به دلیل سواحل خارق العاده و آب های شفاف و زلالی که دارد، همیشه زبان زد تمامی گردشگران و به خصوص عاشقان دریا و تفریحات آبی است. نوروز 99 نیز از این قاعده مستثنی نبوده و سفر با تور تایلند در الویت اول مسافران قرار گرفته است. در این فصل شرایط آب و هوایی تایلند سفر شما به این مقصد گردشگری را از همه نظر دلنشین می کند. چرا که خبری از هوای بارانی و شرجی نخواهد بود. همچنین هنوز آفتاب سوزان تابستان اثر خود را نشان نداده است. از طرفی دیگر به دلیل اینکه مدت کمی از تعطیلات سال نو میلادی می گذرد، تعداد توریست های کمتری را مشاهده خواهید کرد. در نتیجه می توانید با خیالی راحت در سواحل خلوت و بی نظیر تایلند به اوج لذت برسید.

آژانس مقتدرسیر نیز سعی دارد تا با فراهم کردن تمامی امکانات رفاهی در طول سفر یک سفر به یاد ماندنی را برای مشتریان خود رقم بزند. از جمله اصلی ترین امکاناتی که در تور نوروزی تایلند می توان عنوان کرد عبارتند از: امکان رزرو بسته های تورهای ترکیبی تایلند، لیدر فارسی زبان، ترانسفر فرودگاهی تا هتل، بیمه مسافرتی، اخذ ویزای تایلند.

بسته های تورهای تایلند نوروز به شهرهای مختلف تایلند از جمله بانکوک، پاتایا، پوکت و ساموئی برنامه ریزی شده است. اگر می خواهید بخشی از سفر خود را به خرید یا بازدید از آثار تاریخی و فرهنگی تایلند اختصاص دهید، بانکوک را حتما در برنامه ی خود داشته باشید اما اگر صرفا قصد دارید کل زمان خود را در کنار ساحل باشید، بین پاتایا و پوکت باید انتخاب کنید.

علاوه بر این موارد آژانس مقتدرسیر برای رفاه گردشگران بهترین هتل های تایلند را در نوروز 99 برای اقامت مسافران خود انتخاب کرده است. در بین گزینه های موجود می توانید با توجه به بودجه ای که برای سفر خود اختصاص داده اید و یا سلیقه ای که دارید یکی از هتل های 3ستاره، 4 ستاره و 5 ستاره را انتخاب کنید. همچنین اطمینان داشته باشید که تمامی هتل های پیشنهادی جز بهترین هتل ها در بین هم رده های خود می باشند.

بهترین هتل های پیشنهادی آژانس مقتدرسیر


هتل 5 ستاره Pathumwan Princess
هتل 4 ستاره Sea Sun Sand Resort
هتل 4 ستاره Baumanburi Resort

برای مشاهده و اطلاع از سایر هتل های موجود در تور تایلند نوروز 99 پیشنهاد می کنیم حتما به سایت آژانس مقتدرسیر مراجعه کنید و یا با یکی از کارشناسان تماس بگیرید.

منبع : ویرلن