تیم پی بی ایکس شاپ شرایطی را برای آموزش سانترال فراهم کرده است که همه افراد مبتدی و حرفه ای بتوانند در کوتاه ترین زمان ممکن، تمام مسائل و موارد مربوط به نصب، راه اندازی و برنامه ریزی تمامی مدل ها را یاد بگیرند و در محیط کسب و کار از آن برای رفع مشکلات خود استفاده نمایند.

اهمیت سانترال پاناسونیک در کسب و کار ها

سانترال یا مرکز تلفن به عنوان یکی از مهم ترین عضو های هر سازمان، شرکت و یا کسب و کار، برای برقراری ارتباطات داخلی و شهری به کار گرفته می شود.

این دستگاه در مدل های متفاوت و توسط شرکت های مختلفی در سراسر جهان تولید و در اختیار افراد و کاربران قرار می گیرد.

با توجه به اینکه سازمان ها و شرکت های استفاده کننده از این دستگاه ها از نظر ساختاری با هم تفاوت دارند، مدل های دستگاه و برنامه ریزی آن ها نیز با هم تفاوت خواهد داشت.

تنوع ساختاری دستگاه در بازار باعث شده است تا شرکت ها به دنبال انتخاب بهترین و مناسب ترین برند باشند که علاوه بر پایداری و امکانات مناسبی که در اختیار آن ها قرار می دهد، امنیت ارتباطات را نیز تامین نماید.

پاناسونیک یکی از بهترین شرکت های فعال در این زمینه می باشد که کیفیت بالایی را با ارائه مدل های مختلف از خود نشان داده است.

به همین دلیل در داخل کشورمان نیز سازمان های اداری، دولتی و شرکت های خصوصی مختلفی از دستگاه های سانترال این برند استفاده می کنند.

تیم پی بی ایکس شاپ مجری نصب، راه اندازی و برنامه ریزی دستگاه های سانترال پاناسونیک در ایران سعی کرده است تا از طریق روش های مختلف، آموزش های جامع و کاملی را نیز در اختیار همه افرادی که به این حوزه علاقه مند هستند، قرار دهد.

آموزش سانترال

با توجه به گستردگی استفاده از سانترال در کشور و به خصوص برند پاناسونیک، افراد زیادی در این زمینه مشغول به فعالیت هستند.

به دلیل اینکه ساختار اکثر شرکت ها و کسب و کار های امروزی انعطاف پذیر بوده، نوع برنامه ریزی دستگاه می تواند در طول زمان دچار تغییراتی شود.

علاوه بر این برنامه ریزی سانترال های پاناسونیک یک امر تخصصی بوده و ممکن است در حین انجام کار مشکلات فراوانی را برای بسیاری از افراد که در حال برنامه ریزی و نصب دستگاه هستند به وجود بیاورد.

با توجه به همه این دلایل، تیم پی بی ایکس شاپ برای آموزش سانترال پاناسونیک از روش های مختلفی مانند ارائه ویدیو های آموزشی رایگان، مقالات و مطالب به روز، پکیج های آموزشی جامع و …. استفاده نموده است.

در تمامی این روش های سعی شده است همه مشکلات و موارد مختلفی که ممکن است کاربران در محیط کاری با آن برخورد نماید مد نظر قرار گرفته و راهکار های مختلف برای حل آن مورد بررسی قرار بگیرد.

در ویدیو های رایگان آموزش سانترال از اساتید متخصص در این حوزه که تجربیات کاملا عملی در محیط کاری دارند استفاده شده است.

در این آموزش های عملی سعی می شود تا مشکلات عمده که کاربران با آن ها رو به رو هستند مورد بررسی قرار بگیرد.

پکیج های آموزش سانترال پاناسونیک

با توجه به گستردگی بحث برنامه ریزی دستگاه و همچنین تنوع مدل هایی که در این زمینه توسط شرکت پاناسونیک تولید شده است، پکیج های آموزش سانترال جامع و مقدماتی توسط تیم فنی ما تهیه شده است تا از این طریق بتوان همه مباحث را پوشش داد.

از جمله دستگاه های مهمی که امروزه در کسب و کار های کوچک در داخل کشورمان بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد، می توان به سانترال 824 اشاره نمود.

این دستگاه جز سانترال های کم ظرفیت می باشد و از دو طریق کد دهی با تلفن و یا نرم افزار برنامه ریزی می شود.

در پکیج آموزش سانترال 824 به صورت مرحله به مرحله تمامی جزئیات و قسمت های نرم افزار مورد بررسی قرار گرفته و برای درک بیشتر و بهتر کاربران، سناریو های عملی نیز برای آن ها اجرا شده است.

پکیج آموزش سانترال 824

علاوه بر این در پکیج آموزش سانترال 824 سعی شده است تا کد های برنامه ریزی این دستگاه از طریق تلفن نیز مورد بررسی قرار بگیرد.

البته کاربران می توانند از طریق ویدیو های آموزشی رایگان نیز به صورت کامل با این کد ها و حتی تلفن های قابل اتصال به دستگاه نیز آشنا شوند.

پکیج آموزش سانترال TDA

دستگاه سانترال TDA به عنوان یک سانترال پرظرفیت مورد استقبال شرکت ها و کسب و کار های بزرگ قرار گرفته است.

مدل های مختلفی در قالب TDA به بازار ارائه شده اند که ظرفیت پیش فرض و نهایی و برخی از امکانات آن ها با هم متفاوت می باشد.

تیم فنی ما برای این دستگاه نیز اقدام به تهیه پکیج آموزش سانترال جامع و مقدماتی TDA نموده است تا از این طریق بتواند پاسخگوی نیاز های همه کاربران در محیط کسب و کار خود باشد.

پکیج آموزش سانترال TDA

این پکیج نیز به صورت عملی و در سناریو های مختلف آماده شده است و همه قسمت ها به صورت کامل در آن مورد بررسی قرار گرفته اند.

علاوه بر این پکیج هایی برای سایر دستگاه ها و مراکز تلفن مانند پکیج آموزش سانترال NS500 آماده شده است تا کاربرانی که از این دستگاه ها در محیط کاری خود استفاده می کنند بتوانند تمامی مشکلات خود را به راحتی برطرف نمایند.

تمامی این پکیج های آموزش سانترال شامل پشتیبانی رایگان و آنلاین بوده و کاربرانی که این پکیج ها را خریداری نمایند، می توانند در هر مرحله از آموزش، نصب و یا اجرا مشکلات خود را جهت رفع شدن با تیم پشتیبانی مرکز در میان بگذارند.

پکیج های آموزش سانترال پاناسونیک به صورتی آماده شده اند که حتی افراد مبتدی که هیچ اطلاعاتی از دستگاه سانترال ندارند نیز بتوانند به راحتی این دستگاه را نصب، راه اندازی و برنامه ریزی نمایند.

نکته مهم و جذاب برای همه این پکیج های آموزش سانترال پاناسونیک، آپدیت های آن ها می باشد که با توجه به مشکلاتی که کاربران در تماس با تیم فنی و یا مشاوره ای مرکز مطرح می نمایند در قالب ویدیو های آموزش کوتاه و به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد.