شمال کشورمان همیشه یکی از مکان های گردشگری و توریستی بوده که به دلیل داشتن آب و هوای مطبوع و نزدیکی به جنگل و دریا، مورد استقبال گردشگران و مسافران داخلی و خارجی قرار گرفته است. استان های شمال ایران بالغ بر 140 شهر دارد که از میان آن ها پیدا کردن محبوب ترین شهر برای سفر نوروزی کار مشکلی است. در این مقاله قصد داریم شهرهایی را به شما معرفی کنیم که با اجاره ویلا یا سوئیت در آن ها می توانید خاطره ای به یاد ماندنی از عید نوروز داشته باشید.

تفریح در شهرک توریستی نمک آبرود

در استان مازندران و در فاصله 12 کیلومتری جاده چالوس، تابلوی یک شهرک توریستی را خواهید دید که به دلیل داشتن امکانات رفاهی و تفریحی زیاد، هر سال خصوصا در زمان نوروز، پذیرای گردشگران و طبیعت گردان زیادی است. شهرک توریستی نمک آبرود به خاطر داشتن جاذبه های تفریحی زیاد مانند تله کابین، سورتمه سواری، کارتینگ، ماشین چهارچرخ، زیپ لاین، پینت بال، پل معلق و پیست دوچرخه سواری، به یکی از محبوب ترین شهرهای شمال تبدیل شده است. با این که نمک آبرود یک شهرک توریستی است، اما می توانید با پرداخت تنها 60 هزار تومان، از طریق وبسایت هومسا به اجاره ویلا یا سوئیت روزانه در نمک آبرود بپردازید. بنابراین اگر هنوز نمی دانید نوروز به کجا سفر کنید، نمک آبرود را انتخاب کنید تا در کنار جنگل های زیبا و تله کابین مشهورش، از سایر جاذبه های دیدنی آن هم لذت ببرید.

اجاره ویلا و دیدن جاذبه های تفریحی متل قو

سلمان شهر یا متل قو یکی از شهرهای با آب و هوای بی نظیر در استان مازندران و در کنار دریای خزر است که بدون شک نظر هر گردشگری را به خود جلب می کند. چیزی که متل قو را خاص کرده است، ساحل آن است که از شن های نرم پوشیده است و حتی با پای برهنه هم می توانید روی آن قدم بزنید. موقعیت جغرافیایی خاص و قرار گرفتن در میان دریا و جنگل از ویژگی های دیگر متل قو است که باعث شده در زمانی که در ساحل دریا در حال قدم زدن هستید، در مدت زمان کوتاهی به جنگل برسید و طبیعت زیبای شمال را از نزدیک ببینید. اگر در زمان نوروز به متل قو سفر کردید، حتما از غار دانیال، برج های دوقلوی الماس قوی خاورمیانه و تقریحات جذابی مانند پاراسل، جت اسکی و قایق سواری که در نزدیکی ساحل قرار دارند، دیدن کنید.

شاید اجاره ویلا در متل قو از هومسا که هم امکانات خوبی داشته باشد و هم از قیمت پایین تری برخوردار باشد،کمی سخت به نظر برسد اما شما می توانید با حدود 200 هزار تومان هم در این منطقه ویلای ساحلی اجاره کنید، البته ذکر این نکته ضروری است که ویلاهای لوکس متل قو طرفداران بسیار زیادی دارد.

گردشگری و اقامت در رامسر

قطعا عروس شهرهای ایران در لیست محبوب ترین شهرهای شمال قرار دارد. طبیعت منحصربه فرد، جاذبه های گردشگری و رستوران های متنوع با انواع غذاهای محلی و فرنگی توجه هر گردشگی را جذب می کند. رامسر با تکیه بر ساحل زیبایی که دارد و نوع خاص معماری شهرش، یکی از محبوب ترین مناطق توریستی ایران است. هوای رامسر در بهار بسیار دل انگیز است و می تواند یکی از مقاصد خوب سفر در نوروز باشد.

اگر قصد دارید نوروز را متفاوت بگردید، به کتالم رامسر بروید. کتالم رامسر در فاصله 5 کیلومتری از جنوب شرقی رامسر قرار دارد و به همین دلیل با اجاره ویلا در رامسر به راحتی می توانید این منطقه را ببینید و در آن بگردید. کتالم مکان های دیدنی زیادی دارد که از آن جمله میتوان به قلعه مارکوه، ارتفاعات ییلاقی، دوشنبه بازار و چشمه های آب گرم معدنی که خاصیت درمانی دارند، اشاره کرد.

اقامت در ماسال و لمس طبیعت

در کنار کوه های تالش یکی از بکرترین و بهترین مناطق گردشگری قرار دارد که در هنگام بهار بهترین آب و هوا را داراست. اگر دوست دارید نوروز خود را در طبیعت و قدم زدن در دشت ها و مراتع بگذرانید و زیبایی هایی ببینید که تا به حال ندیده اید، ماسال را انتخاب کنید. ماسال با تالش تنها 60 کیلومتر و با رشت فقط 55 کیلومتر فاصله دارد و همین موضوع باعث می شود با اجاره ویلا در ماسال ، بتوانید از سایر شهرهای گیلان هم دیدن کنید. ییلاقات زیادی در ماسال وجود دارد که یکی از زیباترین آن ها که جنگل و دره و مه و ابر را باهم دارد، ییلاق تلارگاه است و با این که اینترنت در این ییلاق هنوز فعال نیست، اما آنقدر جاذبه دیدنی و زیبایی وجود دارد که فرصت چک کردن گوشی های تان را نخواهید داشت. البته بسیاری از گردشگرانی که به مناطقی مانند ماسال سفر می کنند از اقامت در کلبه های جنگلی لذت می برند. در ارتفاعات ماسال تعداد زیادی از این کلبه ها وجود دارد که بهترین مکان برای اقامت، استراحت و لمس طبیعت است.

تعطیلات فروردین ماه که با جشن و شادی عید نوروز همراه است بهترین زمان برای سفر و تفریح در آغاز فصل بهار است. همین مساله موجب سخت شدن رزرو و اجاره یک ویلا یا سوئیت مناسب علی الخصوص برای افرادی است که به صورت خانوادگی و دسته جمعی سفر می کنند. برای این که بتوانید بدون دغدغه و در کمترین زمان در این شهرها اقامت داشته باشید، باید از روش های آنلاین استفاده کنید. سایت اجاره ویلا هومسا به آدرس homsa.net یک سامانه رزرو آنلاین ویلا، سوئیت و اقامتگاه است که به شما کمک می کند تا از راهی ایمن بتوانید ویلای مناسبی برای خود و همسفرانتان اجاره کنید. در هومسا تمام ویلاها و اقامتگاه ها با جزئیات، تعداد نفرات، قیمت و مکان دسترسی مشخص شده است و حتی از همین الان می توانید برای هر زمانی که می خواهید، اقامتگاه دلخواه خود را اجاره کنید. فرقی نمی کند که میخواهید به شمال سفر کنید یا هر شهر و روستای دیگری در سراسر ایران بزرگ . در هر صورت می توانید انواع اقامتگاه را در هر جای ایران از طریق هومسا اجاره نمایید.