کفش ها برای خودشان دنیایی دارند. نمی توان به سادگی از کنارشان گذر کرد؛ حتی اگر ساده پوش باشیم و بخواهیم گزینه ی روتین خاصی را از 10 سال قبل به این طرف، انتخاب کنیم. با ورود به سال جدید میلادی 2020 بازار لباس ها و کفش ها متنوع داغ شده است. همه دوست دارند بدانند که دقیقا کدام کفش با چه مدل، چه رنگ یا چه دیزاینی برای خرید مناسب تر است. به طبع اولین گروهی که به دنبال جستجو در این رابطه هستند را خانم ها تشکیل می دهند. در طراحی های متنوع و متعدد کفش زنانه سال نو، نکات خاصی به چشم می خورد که نباید از کنارشان ساده عبور کرد. نکته ی جالب توجهی که در کفش زنانه های امسال به خوبی دیده می شود، توجه بیشتر به دمپایی زنانه و یا کفش زنانه به خوبی دیده می شود، تکیه بر راحت بودن پاها علاوه بر زیبایی است. زیبایی که از منظری واقع انگارانه، به راحتی قابل بررسی است.

آنچه که برداشت می کنیم!

با اینکه هر آنچه که به پوشش و استایل شخصی مرتبط می شود، کاملا سلیقه ای است، اما با این حال توجه به برخی ترند های سال جدید میلادی به ما کمک می کند تا از نقاط ضعف آنها بپرهیزیم و نقاط قوت شان را به سمت خود جذب کنیم.

درست است که انتخاب کفش زنانه پاشنه بلند، هرگز از تب و تاب نمی افتد اما کفش های تخت و اسپرت زنانه هم در این میان سعی کرده اند خودنمایی بیشتری، داشته باشند. البته در برخی موارد، یک کفش زنانه پاشنه دار نامناسب ( با پاشنه های بسیار بلند) هم می تواند برای چند ساعت پوشیدن اذیت کننده باشد؛ اما در مدل های جدید سعی بر این شده است تا از دشواری پوشیدن آنها کاسته شده و بیشتر بر قابلیت ها و کاربردی بودنشان توجه شود.