قصد معرفی یکی از بزرگ ترین فروشگاه های آنلاین برای خرید میوه خشک، خشکبار و آجیل در کشور را داریم، امروزه با توجه به گسترش استفاده از رسانه های آنلاین و اینترنت قطعا بسیاری از خرید های ما نیز از این طریق انجام می گردد. در واقع اگر ترجیح می دهید که آجیل و خشکبار را در هر نقطه از ایران با بهترین کیفیت خریداری کنید می توانید از امکانات فوق العاده ویژه و منحصر به فرد وجیسنک بهره ببرید.

در مورد نحوه خرید و سفارش توضیحاتی به شما عزیزان ارائه می دهیم، شما می توانید در هر وقت از شبانه روز و به صورت بیست و چهار ساعته در هفت روز هفته، تمامی محصولات حوزه خشکبار از جمله میوه های خشک، میوه حبه ای، پسته، بادام، فندق، تخمه و… را خریداری کنید.

امکان پرداخت از طریق تمامی کارت های اعتباری عضو شبکه شتاب وجود دارد. ضمن این که تمامی محصولات با گارانتی بهترین کیفیت و قیمت مناسب مشتری و مصرف کننده در دسترستان قرار می گیرند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر نیز می توانید با بخش پشتیبانی تماس حاصل فرموده و در مورد نحوه سفارش نیز اطلاعاک کسب نمائید.

خرید انواع آجیل و خشکبار درجه یک

محصولات بیشتری در دسته بندی های جداگانه از جمله زعفران اعلا، کشمش و مویز، کشک، سبزی خشک، قهوه و نسکافه و همینطور انواع چای و دمنوش نیز با کیفیت درجه یک در دسترس مشتریان قرار گرفته اند.

اگر در انتخاب آجیل و خشکبار برای مهمانی ها و همینطور اعیاد و روز های ویژه سخت گیر هستید، جنس و کیفیت آن برای شما بسیار مهم است، پس همین حالا می توانید خرید خود را با بررسی و همینطور مقایسه انجام دهید.

با ورود به سایت وجیسنک و همینطور حضور در بخش محصولات و فروشگاه آنلاین می توانید انواع چای، دمنوش، محصولات رژیمی، غلات و… را با چند کلیک ساده وارد سبد خرید کنید، در نهایت امکان خرید همزمان چند کالا برای یک مشتری وجود دارد و برای خرید های بالای 150 هزار تومان نیز امکان ارسال رایگان وجود دارد.

می توانید با بخش پشتیبانی و فروش تماس حاصل فرموده و در صورت خرید انبوه تخفیفات ویژه ای را دریافت کنید.

بیش از 99 درصد کالا های این فروشگاه با تخفیفات یوژه از 1 تا 50 درصد به فروش می رسند. در صفحه اختصاصی مربوط به هر کالا می توانید توضیحات بیشتری در مورد آن را مشاهده کرده و سپس با اطمینان خاطر خرید خود را انجام دهید.

خرید آنلاین انواع آجیل دمنوش و تنقلات

در مورد آجیل و خرید آن در بهترین رنج کیفی نکات زیادی وجود دارد که برخی از این موارد را بررسی می کنیم.

نگه داری اجیل ها در مراکز فروش مهم است، این کار در ظروف و بسته بندی های خاص در انبار مرکزی وجیسنک انجام می گردد و به هیچ عنوان تنقلات نم و یا رطوبت درافت نمی کنند.

در نتیجه این مسئله نیز در مورد محصولات این شرکت منتفی است، شما می توانید آجیل های کم نمک و رژیمی را نیز خریداری کنید.

بسیاری از شرکت ها برای از بین بردن طعم نامطلوب آجیل از نمک استفاده می کنند که باعث می شود فرد پس از خوردن آن ها با مشکلات جسمانی زیادی روبرو شود. بعلاوه این که شما می توانید آجیل های درجه بندی شده را بر اساس قیمت گذاری های مختلف با در نظر گرفتن نوع آن خریداری فرمائید.

وجیسنک – فروشگاه بزرگ تنقلات

بازار بزرگ چیپس میوه و انواع آجیل و خشکبار وجیسنک مفتخر است که خدمات خود را در سراسر ایران در دسترس مشتریان عزیز قرار می دهد. سفارش شما بلافاصله ثبت شده و در اسرع وقت به بخش پردازش رفته و در نهایت توسط پست ارسال می گردد.

وجیسنک دارای نماد اعتماد ویژه کسب و کار های اینترنتی است و تضمین خریدی مطمئن را به مشتریان عزیز ارائه می دهد.

ضمن این که مشتریان استان تهران می توانند از طریق پیک اسنپ باکس، الوپیک به صورت روزانه کالا را درب منزل و یا محل کار دریافت کنند، برای مشتریان خارج از استان تهران نیز بسته به دور یا شهر نزدیک بودن، بین 48 تا 72 ساعت به غیر از روز های تعطیل به طول خواهد انجامید. در صورت نارضایتی از کالا امکان بازگشت محصول تا هفت روز و در صورت باز نشدن پلمپ وجود دارد.