حالت عادی اقامت در یک کشور و یا شهر این است که به یک هتل و یا اقامتگاه برویم و تعطیلات خود را در آن بگذرانیم. اما هستند کسانی که صرفا می خواهند شبی را برای خوابیدن داشته باشند و صبح خیلی زود هم برای کار و یا تفریح بیرون بزنند و دوباره شب برای خواب به اقامتگاه خود برگردند. خوب، طبیعی است که در میان ما آدم ها عده ای برای سفر خود این گونه برنامه ریزی می کنند. ما قصد داریم تا با در نظر گرفتن چنین موقعیتی، اماکنی خاص را به مسافران آسیا معرفی کنیم. برای رزرو هتل در نقاط مختلف دنیا اینجا را کلیک کنید.

شب را در قلب های آسیا صبح کنید

در شهرهای مهم آسیایی، اماکنی هستند که تمام خواسته های مسافران همیشه در سفر که بی تاب حرکت در شهر هستند را برآورده می کنند. این اقامتگاه ها، مانند روحی پنهان در شهرهای آسیایی، سال ها است که زندگی می کنند و مسافران شب زده را در می یابند.

هتل پناگا در جرج تاون

این هتل در یکی از تاریخی ترین قسمت های شهر جرج تاون (Goergetown) قرار دارد. این هتل برای بسیاری از کسانی که عاشق معماری آسیایی و طاق های خاص خانه های شرقی هستند، جایی بسیار زیبا محسوب می شوند. این هتل مخصوص کسانی است که تنها نیازشان، یک شب خواب و خوردن یک وعده غذایی اندک ولی لذیذ است. این هتل از سال 1920 در این شهر وجود دارد و تا به امروز طرفداران خاص خود را جذب کرده است. هر کدام از اتاق های این هتل با وسایل آنتیک چینی پر شده است و دیوارهای این اتاق با کاغذ دیواری های خاص شرقی پوشیده شده است. جالب است که بدانید این هتل، جکوزی و حوض آب گرم نیز دارد. می توانید وقتی از ماندن در اتاق خود خسته شدید و بی خوابی به سراغ تان آمد، سر خود را از پنجره بیرون کنید و به گل های یاس باغچه این هتل نگاه کنید. حتی می توانید سری هم به کتابخانه هتل بزنید و حتی اگر زبان ماندارین را نمی شناسید، از تماشای صفحات کتاب های قدیمی آن لذت ببرید! باز هم جالب تر آن که سالن اسپا محلی و استخر کوچکی هم برای آب تنی در این هتل وجود دارد.

هتل ریوکان یوشادا در ژاپن

این هتل در سال 1932 ساخته شده است و همچنان به فعالیت خود با قدرتی بیش تر از گذشته ادامه می دهد. این هتل در واقع خانه ای قدیمی از خانه های تحت سلطه امپراتوری ژاپن بوده است که با همان سبک و سیاهی شاهانه ساخته شده است. درب های بزرگ و شیشه ای و کف چوبی اتاق های این هتل، هر کسی را که در آن ها اقامت داشته باشد، به گذشته های دور ببرد، و حال و هوای فیلم های قدیمی ژاپنی را در آن ها زنده کند. گل های ارکیده و گیاهان پنجه پهن این هتل کوچک، از خاص ترین پوشش های گیاهی ژاپن است که می توان با اقامت در این هتل، حسابی با آن ها عجین شد.

 

برای مقایسه و دریافت اطلاعات تور گردشگری به نقاط مختلف دنیا بصورت آنلاین به وبسایت الی گشت مراجعه کنید:

https://www.eligasht.com/tours/

 

هتل قایقی جانک بوت در ویتنام

هتلی زیبا و ساکن در میان آب های آبی و سبز بکر ویتنام که تمام بدنه آن با طرح های ساحلی و ویتنامی پر شده است. برای رفتن به این هتل قایقی، باید از یک قایق ساحلی کمک بگیرید و از آب دریاچه گذر کنید تا به بدنه این قایق بزرگ برسید. وقتی به هتل قایقی جانک بوت می رسید، در عین ناباوری، چند نفر به استقبال شما می آیند و به گرمی از شما پذیرایی می کنند. آب نارگیل تازه و ماهی کبابی از خوردنی ها و نوشیدنی های محبوب در این هتل قایقی است. در کمال ناباوری باید گفت که قایق رانی و صنعت قایق سازی در این منطقه از قرن دوم میلادی وجود داشته است و هر کسی که در این منطقه به دنیا می آید، خواه ناخواه، با اصول کشتی سازی و به ویژه ساخت قایق سازی آشنا می شود و بعد از گذشت مدتی، به تنهایی یک استادکار حرفه ای به حساب می آید. راه رفتن و شنیدن صدای چوب در زیر پاهای تان، بهترین حسی است که می توانید در این هتل قایقی تجربه کنید.

 

هتل چیانگ مای در تایلند

شاید به دفعات فیلم های کره ای و چینی را دیده باشید. و دل تان بخواهد در یکی از آن خانه های چند طبقه با سقف های روی هم و مثلثی شکل اقامت داشته باشید. خوب، این تنها یک خیال نیست! شما می توانید با اقامت در هتل چیانگ مای، زندگی در یکی از همین خانه های باستانی تایلند را تجربه کنید. در هتل چیانگ مای می توانید از خوردن غذاهای سنتی دریایی، نهایت لذت را ببرید؛ غذاهای دریایی ای هتل با همان طبخ باستانی شان، به مسافران ارائه می شود. آشپزان این منطقه که بهترین شان در این هتل جمع شده اند، تمام شان از بهترین ترکیب کننده های غذایی در آسیا به شمار می آیند و حتی گاهی پیش می آید که برای مسافران هتل چیانگ مای، کلاس های آشپزی برگزار می کند.

منبع: eligasht.com

اطلاعات تماس الی گشت:

تلفن: 0218540

ایمیل: info@eligasht.com

آدرس: تهران، خیابان بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، کوچه 23، پلاک 7