تغییر قابل محسوسی که از نظر عکاسی در دوربین Gopro Hero 6 ایجاد شده است؛ امکان عکاسی در شب است که تا 10 ثانیه می توان نوردهی را انجام داد. اکنون دیگر می توان به دوربین های GoPro برای عکاسی در یک روز کامل اتکا کرد و همه رخداد ها را پوشش داد. همچنین امکان بزرگنمایی تا 2 برابر به صورت دیچیتالی نیز وجود دازد که می توان از طریق نوار لغزانی که بر صفحه نمایش لمسی ظاهر می شود عمل بزرگنمایی را انجام داد.

 

یکی دیگر از پیشرفت های قابل توجه دوربین Gopro Hero 6 اصافه شدن وای فای 5 گیگاهرتزی است که باز هم وجود آن را باید مدیون پردازشگر GP1 دانست.

 

گزینه دیگری که در دوربین GoPro Hero 6 موجود است؛ گزینه QuickStories است که این امکان را می دهد که سریع تر از قبل بتوان اطلاعات را از دوربین به دستگاه هوشمند انتقال داد. البته تصاویر گرفته شده با فرمت 4K زمانی بیشتری برای انتقال می برند ولی به کمک وای فای 5 گیگاهرتزی کمی سرعت آن افزایش پیدا می کند.

 

پیشرفت های بسیاری در این دوربین نسبت به Gopro Hero 5 ایجاد شده است. (مقایسه Hero 6 و Hero 5 را اینجا بخوانید. ) رزولوشن تصاویر بسیار افزایش پیدا کرده است و تحولاتی در سیستم لرزشگیر آن پدید آمده است. علی رغم قیمت بالای آن در میان مدل های دیگر این شرکت، دوربین GoPro Hero6 بسیار دوربین با ارزشی است و امکانات فوق العاده ای را در اختیار کاربر قرار می دهد.

 

در زیر گالری عکس های گرفته شده با این دوربین را مشاهده می کنید:

 






دوربین Gopro Hero 6



دوربین Gopro Hero 6



دوربین Gopro Hero 6



دوربین Gopro Hero 6



دوربین Gopro Hero 6



دوربین Gopro Hero 6



دوربین Gopro Hero 6



دوربین Gopro Hero 6