همیشه واسه ناخنام و رشد سریع موهام سوال میپرسیدین خب یه بخشیش به ژنتیک برمیگرده اما بخش دیگه ش برمیگرده به این قرص بیوتین که مصرف میکنم.

♦️بیوتین یا ویتامین B7،یا ویتامین H این ویتامین برای ریزش مو خیلی خوبه خصوصا اگر با زینک مصرف بشه و برای بیمارای دیابتی هم اگر با کروم مصرف بشه خیلی خوبه،کمبود این ویتامین باعث راش و خارش،نازک شدن حلقه دورچشم و بینی،ریزش مو و التهاب پوست میشه.

♥️میزان بیوتین مورد نیاز بدن 30میکروگرم روزانه هست،و برای جلوگیری از کمبود این ویتامین باید بزرگسالان روزانه 30میکروگرم و خانم های شیرده و باردار35میلی گرم مصرف کنن.

☣️من چندین ساله این قرص رو مصرف میکنم و این مارک مولتی نرم خیلی واسم عالی بوده یه مدت شوهرخالم مستقیم از آلمان میاورد اما دیگه نرفت و منم برندای دیگه امتحان کردم و زیاد مثل این برام خوب نبود تا این که دیگه پیج اصلی که فروش بیوتین دارن رو پیدا کردم،خیلیاتون مشکل ناخناتون احتمالا با همین قرص حل بشه و ریزش مورو هم بستگی به بدنتون داره کم میکنه،اما رشد طولی موهای منو خیلی زیاد میکرد از ماهی 2سانت هم وقتی این قرص رو میخورم موهام بیشتر رشد میکنه.

کسایی که کمبود دارن این ویتامین باعث میشه موهاشون بیشتر در فاز آناژن بمونن و طول عمر موها بیشتر میشه.این ویتامین محلول درآب هست و اگه بیش از حدنیازتون مصرف کنین بی فایدست و از طریق ادرار دفع میشه.

این مارک بیوتین آلمانی رو با مارک مولتی نرمال که توی داروخانه ها هست اشتباه نگیرین چون به هیچ وجه اثرشون مثل هم نیست.