تایم لپس زیبا از عکاسی به نام Paul Richardson

عکاس Paul Richardson تنها با انتشار یک فیلم کوتاه تایم لپس مورد تشویق و تمجید فراوانی در دنیای وب قرار گرفت. او این ویدیو را با عنوان “بردباری” نام‌گذاری کرده‌ است که یک سفر ۴ کیلومتری در سراسر اروپا را به نمایش در می‌آورد.این سفر زحمات و صبر فراوانی را لازم داشت.

Richardson درباره این ویدئو می‌نویسد: پس از گذشت بیش از دو سال، از عکس‌برداری حرفه‌ای تایم لپس تصمیم گرفتم ویدیوی مورد علاقه خودم را در طول زمان کاریم بسازم. انجام کارهای متنوع هنوز هم من را شگفت‌زده می‌کند، همه چیز از مسابقات فوتبال گرفته تا پروژه‌های ساخت و سازهای طولانی.
او ادامه می دهد: این ویدیو ویترین نمایش بسیاری از بی خوابی‌های شبانه، صدها هزار عکس و ساعت‌های بسیاری عکس‌برداری می باشد. به عنوان مثال یک ویدئوی ۱ دقیقه و بیست ثانیه‌ای از کهکشان راه شیری، از حدود ۵۰ شات عکس ساخته شده که چیزی حدود ۴ شب زمان برده است.
Richardson تخمین می‌زند که این ویدیو شامل بیش از ۱۰۰۰ ساعت عکس‌برداری با دوربین کانن ۶D، ۷D و دوربین ۵D mark III می‌باشد. بیش از ۳۰۰ هزار فریم برای این ویدیو ۲ دقیقه‌ای ثبت شده به طوری که در هر ثانیه از فیلم حدود ۷ ساعت عکاسی شده است.
Richardson می‌گوید عکاسی در مرور زمان به صبر و تفکر پیشرو نیاز دارد. برخی از عکس‌ها با تلاش‌های متعدد و در زمان های طولانی مثلا یک روز گرفته شده است در حالی که فقط چند ثانیه از فیلم را شامل می شود.
تعادل دقیقی بین تلاش و آینده‌نگری وجود دارد و فقط یک عکاس مصمم می‌تواند چنین زمان زیادی را برای یک ویدئوی تایم‌لپس صرف کند.