یکی از تکنولوژی هایی که در سالهای اخیر در دنیا بسیار طرفدار پیدا کرده است پهپادها هستند که شرکت DJI یکی از پیشگامان و تولید کنندگان در این زمینه است.جدیدترین تولید این شرکت پهپادMavic نام دارد که این پهپاد جدید با قیمتی نسبتا مناسب در عین حال تاشو و دارای حمل راحت است.

 

پهپاد

این شرکت پهپاد جدید خود را طوری طراحی کرده است که دارای قابلیت جمع و باز شدن است و قسمت پره و بازوها جمع می شوند.در پهپاد جدید Mavic یک دوربین با قابلیت 4K به همراه لرزشگیر دو محوره ، ریموت کنترل اندرویدی و هم چنین یک LCD نیز تعبیه شده است.

در دنیای پر رقابت پهپادها هر روز تکنولوژی های جدیدتری به بازار معرفی و عرضه می گردد و کمپانی های دیگری نیز هم چون Yuneec پهپاد هایی با قیمت مناسب عرضه کرده اند که در حال حاضر پهپاد جدید Mavic برای رقابت با آنها وارد بازار شده است.که البته ساخت این چنین پهپادهایی قطعا برای افرادی که میخواهند به تازگی کار با پهپادها را آغاز کنند و هنوز در این زمینه حرفه ای نشده اند گزینه ی بسیار مناسبی است.

پهپادنمایشگاه فتوکینا همچون سالهای گذشته امسال نیز در شهریور ماه درکشور آلمان برگزار می شود که چند شرکت تجهیزات هوایی و اکشن تصمیم به رونمایی از پهپاد های جدید خود دارند که در این میان شرکت های DJI  و Gopro  از مهمترین آنها محسوب می شوند.