نمایشگاه عکس بازبینی با 22 اثر از 7هنرمند، روز جمعه 13مهر ماه در گالری تم افتتاح می­شود. در این نمایشگاه آثاری متشکل از عکس در شیوه­‌های ارائه مختلف و یا آثاری مبتنی بر عکس از هنگامه گلستان، کوروش ادیم، مهرداد رباط جزی، علی رنجبران، غزال غضنفری، صدرا وجدانی و برهان ابن­الدین به نمایش درخواهد آمد.

 

در بخشی از بیانیه نمایشگاه عکس بازبینی به قلم کورش ادیم نمایشگاه­گردان این نمایشگاه می­خوانیم:« زندگی شهری و معماری بی روح و بی رحم کلانشهرها و به ویژه هیولاشهری چون تهران و افق­های مسدود و دیدهای محدود و محصور خود از عوامل آزار جسم و جان و دیدگان انسان معاصر است. در این شرایط نامراد افق­های باز دارایی گران­بهایی است برای چشم­های جوینده­ی عکاس حتی اگر در مقابلش و بین دیدگانش و افق فراخ رو به رو کسی، کسانی، چیزی یا چیزهایی وجود و حضور یابند».

 

ادیم درباره این نمایشگاه و دلیل جمع­آوری این آثار می­گوید:« در جمله آخر بیانیه  این مسئله مطرح شده ، عکاس نیاز به فضای باز دارد ولی در کلان­شهرها و معماری بی­روح شهری این فرصت را از عکاس و البته انسان معاصر گرفته­اند. این نمایشگاه فرصتی است برای نگاه دوباره به این پدیده آزارنده، این­که ببینیم این اتفاق با ما چه کرده و اگر نبود شاهد چه مناظری می­بودیم و این موضوع در بخشی از آثار ارائه شده در نمایشگاه در نظر گرفته شده است».

 

نمایشگاه عکس بازبینی ساعت 5 روز جمعه 13 مهرماه 1397 افتتاح شده و تا روز 4 شنبه 18 مهرماه همه روز از ساعت 4 تا 8 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان کریم خان زند، نجات الهی شمالی، کوچه زبرجد، پلاک 10- گالری تم پذیرای علاقه­‌مندان خواهد بود. گالری روزهای شنبه تعطیل است.