ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که برای عکاسی در فضای باز مشکلات آب و هوایی و محیطی مزاحمت زیادی برای شما به وجود بیاورند و نگذارند آن طور که دلتان می خواهد عکاسی کنید. محصولی که به تازگی معرفی شده میتواند راه حل خوبی برای این قبیل مشکلات باشد.

این محصول جالب توسط مخترع Rick Pescoviz طراحی و ارائه شده است. Original Pod برای عکاسی در محیط و فضاهای باز طراحی شده است. با توجه به گزارشات USA TODAY شرکت سازنده Original Pod در یک ساله گذشته توانسته است 2 میلیون دلار از این دستگاه را بفروشد و در نهایت 1 میلیون دلار از فروش این کالا سود داشته باشد.

Original Pod از سیم های فولاد، پلی استر ضد آب و بدنه محافظ دربرابر سرما طراحی شده است که دوام آن را به مراتب بالا برده است. این کالا حدود دو متر ارتفاع دارد که با این ارتفاع این امکان را فراهم ساخته است تا هر عکاسی بتواند از آن در هر شرایطی استفاده کند. در سه دیواره این خیمه شخصی پنجره های کوچکی طراحی شده است که توسط آن ها امکان عکسبرداری برای افراد آسان تر شده است.

Original Pod طراحی جمع و جوری دارد و قبل از باز کردن و سرهم کردن آن میتوانید به راحتی هرجا که میروید آن را با خود حمل کنید. این خیمه حدود 4 کیلوگرم وزن دارد و قبل از باز شدن به اندازه یک دیسک با قطر 60 سانتی متری است که به راحتی جابجا می شود.

دیواره های Original Pod به وسیله زیپ هایی به هم متصل می شوند که هم از داخل و هم خارج قابل خیمه قابل دسترسی هستند. سه دیواره ی شفاف برای دید 270 درجه ی عکاس طراحی شده است. برای عکاسی به مدت طولانی در نور آفتاب نگران سلامتی خود نباشید چرا که در دیواره های این وسیله از نوعی پوشش محافظ دربرابر آفتاب استفاده شده است.

در ادامه چند نمونه عکس از افرادی که از این خیمه جالب استفاده کرده اند را می بینید.