از آنها یاد بگیرید و تحت تاثیر قرار بگیرید اما بهتر است که تلاش شما برای تبدیل شدن به یک عکاس منحصر بفرد باشد و زاویه دید خود را خلق کنید. این عکاسان الهام بخش داستان هایی جذاب تعریف می کنند، و همچنین داستان هایی درباره اینکه چطور به مقام امروز خود رسیدند. از داستان آن ها را یادبگیرید و حتما به نکات جالب و کارآمدی الهام گرفتن، برخواهید خورد.

 

این یک لیست از بهترین عکاسان تاریخ نیست، اگرچه بسیاری از آنان می توانند در این لیست حضور داشته باشند. عکاسان این لیست برخی شناخته شده و بعضی از آنها نیز نسبتا ناشناس هستند اما تمامی آن ها از طریقی برای من عکاسان الهام بخش بودند.

 

اگر دقت کنید متوجه خواهید شد که ترکیبی از تمامی عکاسان در تمامی سبک های عکاسی گردآوری شده است. من باور دارم که می توان از همه ژانرهای عکاسی و حتی فرم های دیگر هنر مانند نقاشی، الهام گرفت.

 

برای هر عکاسان الهام بخش ، توضیحی کوتاه درمورد دلیل علاقه من به آنها و همچنین بیوگرافی (یا وبسایت) آنها ذکر شده است. من به همه شما پیشنهاد میکنم که لینک ها را باز کرده، یک موسیقی خوب گوش کنید و زمانی را برای درک آثار آنها بگذارید.

 

این لیست دارای هیچ ترتیب خاصی نیست:

 

1-Maria Svarbova

 

استاد عکاسی با Hasselblad و عکاسان الهام بخش هنری از اسلواکی. یکی از پروژه های او به نام “In The Swimming Pools” بسیار جذاب و تاثیرگذار است.  توصیف او کار آسانی نیست، شما می توانید آثار او را مشاهده و در اینستاگرام دنبال کنید.  Maria Svarbova، متولد سال 1988است.

 

او در حال حاضر در اسلواکی زندگی می کند. با وجود اینکه رشته تحصیلی او، باستان شناسی و ترمیم آثار است، هنر موردعلاقه او، عکاسی می باشد. از سال 2010 تا به امروز، آگاهی و استعداد عکاسی ماریا، در تمامی جهان، مورد تحسین قرار گرفته است و سبکی جدید در بیان مفهوم ها ثبت کرده است.

 

برنده چندین جایزه معتبر، برگزاری نمایشگاه های فردی و گروهی ، او را به یکی از پیشگامان معاصر تبدیل کرده است که نظر گاردین و رسانه های دیگر در سراسر جهان را به خود جلب کرده است. آثار او به صورت مداوم جزو پربیننده ترین ها در شبکه های اجتماعی است.

 

می توانید آثار او را در اینجا مشاهده کنید.

 






عکاسان الهام بخش


عکاسان الهام بخش


عکاسان الهام بخش


عکاسان الهام بخش


عکاسان الهام بخش


عکاسان الهام بخش


عکاسان الهام بخش


عکاسان الهام بخش


عکاسان الهام بخش


عکاسان الهام بخش


عکاسان الهام بخش

























 

با تشکر ویژه از تمامی عکاسان لیست که الهام بخش من هستند.

 

نویسنده مطلب: JUSTIN MOTT

 

از اینکه این مقاله را مطالعه کردید از شما متشکرم. اگر سوالی در این مورد دارید یا می خواهید مطلب موردعلاقه خود را اضافه کنید، لطفا نام هنرمند مربوطه را در قسمت نظرها برای ما ارسال کنید و در صورت امکان، در یک یا دو جمله توضیح دهید که هنرمند مربوطه، چرا عکاسان الهام بخش شماست.