ترجمه اختصاصی نوریاتو: اگر به صورت حرفه ای عکاسی می کنید و در پرداخت کمی پول بیشتر مشکلی ندارید،دوربین های حرفه ای در محدوده 4 تا 6میلیون تومان پیدا خواهید کرد. این دوربین ها دارای سنسورهای عالی(بعضا فول فریم)، سیستم های پیشرفته فوکوس خودکارو ضبط ویدیو 4K هستند. انتظار می رود کنترل های مخصوص و تنظیمات سفارشی زیادی در این رده مشاهده شود و همچنین بعضی از آن ها در برابر گرد و غبار و باد و باران مقاوم باشند.

 

انتخاب سایت Dpreview : نیکون D7500

 

نیکون D7500 ممکن است زیباترین و سبک ترین دوربین در این رده ی پر رقابت نباشد. اما این دوربین به دلیل عملکرد فوق العاده، بهترین انتخاب ممکن در این رده می باشد.

 

تجربه طولانی مدت نیکون در زمینه طراحی DSLR ها آشکار است.

در نیکون D7500 طراحی بدنه به حد کمال رسیده و بسیار خوش دست است. دکمه ها درست همان جایی است که می خواهید. صفحه نمایشی آن بازشو است. کیفیت تصویر عالی که ناشی از سنسور ASP-C 20.9 مگاپیکسلی است باعث می شود فایل خام یا Raw داینامیک رنج فوق العاده ای داشته باشد. همچنین نویز کاهش یافته است. عملکرد فوکوس خودکار و ردیابی سوژه بسیار خوب و چشمگیر است.

 

بهترین دوربین زیر 6 میلیون

 

نقطه ضعف نیکون D7500 در مقایسه با سایر مدل های این رده احتمالا در بخش فیلمبرداری می باشد. در هنگام فیلمبرداری 4k فوکوس خودکار در حین ضبط ممکن است دچار پرش هایی در شکار سوژه بشود. اگر شما می توانید با این موضوع کنار بیایید، کیفیت فیلم  4k آن بسیار خوب می باشد.

 

به طور کلی، نیکون D7500 یک دوربین برجسته است که به خوبی طراحی شده و می تواند تصاویر زیبایی ارائه دهد. این دوربین برای یک عکاس با تجربه یا یک مبتدی که در حال یادگیری است، انتخاب بسیار خوبی است.

 

در حالی که دوربین نیکون D7500 انتخاب ما در این دسته قیمت است، دوربین های زیر نیز در این دسته قرار دارند:

 


Canon EOS 7D II
Canon EOS 80D
Canon EOS M5
Fujifilm X-E3
Sony Alpha a6500