پرینتر CP1300 شبیه به مدل پیشین خود یعنی CP1200 است ولی از بسیاری جهات ارتقا یافته است که یکی از آن ها صفحه نمایش 3.2 اینچی آن می باشد. با صفحه نمایش 3.2 اینچی (3.2 tilting LCD screen) به راحتی عکس های خود را انتخاب، ویرایش و چاپ کنید. این پرینتر در دو رنگ سیاه و سفید و با ابعاد 2.5x 7x 5.4 و وزن 1.4 کیلوگرم (با در نظر گرفتن آداپتور شارژ) عرضه می شود. همچنین یک باتری انتخابی نیز دارد که با هر بار شارژ، تا 54 عکس را چاپ می کند.

 

پرینتر کانن CP1300 یک مخزن کارت حافظه ی SD و یک پورت USB برای چاپ مستقیم از دستگاه های حافظه دارد. یک دکمه ی اختصاصی WiFi نیز روی آن تعبیه شده است که اتصال سریع WiFi را فراهم می کند و می توانید با استفاده از WiFi یا USB پرینتر را به یک کامپیوتر متصل کنید.

 

با استفاده از این پرینتر کانن، خلاقیت خود را به واقعیت تبدیل کنید؛ شما می توانید عکس های دلخواه خود را با استفاده از کادرها و افکت های زیبا، شخصی سازی کنید و از ابعاد موجود یکی را انتخاب کنید: اندازه ی کارت (2.1 x 3.4)، کارت پستال (4 x 6) و برچسب مربعی (2.1 x 2.1). حتی می توانید با دوستان خود کلاژهای جذابی را چاپ کنید و خوش بگذرانید. پرینتر کانن SELPHY CP1300 برای مسافران بسیار مناسب است؛ چرا که با 40 اندازه ی مختلف برای عکس های شناسنامه و پاسپورت، چاپ عکس های مناسب کارت های شناسایی از همیشه آسان تر است.

 

پرینتر کانن Canon SELPHY CP1300 رابط کاربری زیبایی دارد و راه های مختلفی برای متصل شدن، چاپ کردن و به اشتراک گذاری عکس ها با خانواده و دوستان عرضه می کند. از اتصال آسان گوشی های هوشمند و تبلت با استفاده از برنامه ی Canon PRINT لذت ببرید و عکس های اینستاگرام و فیسبوک خود را مستقیما از درون گوشی موبایل خود چاپ کنید. حتی می توانید با استفاده از کارت حافظه ی دوربین یا USB مستقیما عکس های خود را چاپ کنید.

 

یک پوشش مخصوص روی هر عکس چاپ شده وجود دارد که در صورت ذخیره کردن در آلبوم، عکس تا 100 سال محو نخواهد شد. و نه تنها عکس ها به سرعت خشک می شوند، بلکه ضدآب نیز هستند!

 

پرینتر SELPHY CP1300 با طراحی شفاف و قابل حمل، امکان حمل این پرینتر و به اشتراک گذاری عکس ها با دوستان خود در هر مکانی را در اختیار گذاشته است. پرینترهای کوچک کمی هستند که اندازه ی چاپ، کیفیت چاپ و گزینه های اتصال کانن Canon SELPHY CP1300 را در اختیار قرار می دهند. این مدل، کیفیت چاپ مدل پیشین خود CP1200 را حفظ کرده است و گزینه های اتصال بی شمار و صفحه نمایش بزرگ و چند گزینه ی دیگر نیز به آن اضافه کرده است! این پرینتر مناسب تمام افرادی است که می خواهند عکس های بزرگ تر از کیف پول چاپ کنند.