دوربین Sony RX100 Mark V را دیگر می توان به عنوان قوی ترین دوربین کامپکت جهان معرفی کرد. ما همیشه دوربین های سری RX100 سونی به عنوان دوربین هایی با قابلیت های فیلم برداری و عکس برداری بالا می شناختیم، اما نخستین ویدئو های منتشر شده از این دوربین نشان می دهد که امکانات فیلم برداری Sony RX100 Mark V فراتر از یک دوربین کامپکت معمولی با قابلیت 4K است. جدیدترین ویدئو های Sample که توسط وب سایت معتبر DPreview منتشر شده است، قابلیت های فوکوس تشخیص فاز 315 نقطه ای این دوربین را در هنگام فیلم برداری نشان می دهد.

در این ویدئو می بینید کیفیت فیلم برداری 4K اصلی، 1080p با سرعت های اسلوموشن، سرعت فوکوس 0.05 ثانیه ای در حین فیلم برداری، مد های لرزشگیر های این دوربین و بسیاری دیگر از قابلیت های این دوربین در عمل چطور هستند.

[porto_content_box]بررسی دوربین Sony RX100 Mark V را در وب سایت نورنگار بخوانید.[/porto_content_box]

تنها تغییراتی که در این ویدئو اتفاق افتاده است، تبدیل ویدئو های با سرعت بالا (مثل 60 و 120 فریم) به 30 فریم، و زوم کردن در برخی صحنه ها که نیاز به نمایش دقت ویدئو دارد، بوده است. به جز این تغییرات، تمامی ویدئو هایی که می بینید مستقیما توسط خود دوربین دوربین Sony RX100 Mark V ضبط شده و بدون هیچ گونه ویرایشی هستند.


وب سایت DPreview این ویدئو را برای دانلود هم قرار داده است که می توانید آن را از این لینک دریافت کنید.