شماره آگهی : 84045

درب اتوماتیک

شماره تماس : 09121388945

دسته بندی : خدمات

متعلق به : میثم

محل : تهران - تهران

شماره تماس : 09121388945

آدرس ایمیل : maysam.2008@yahoo.com

لینک : https://www.ilyadoor.com

قیمت : تماس بگیرید

آدرس :

انقلاب

انقلاب شرکت ایلیا دُر بزرگترین مجری درب اتوماتیک و کرکره برقی در ابتدای دهه نود در زمینه دربهای هوشمند و شیشه سکوریت آغاز بکار نمود . در سالهای نخست فعالیتهای این شرکت با تمرکز به کار فنی مهندسی و با تکیه به مشتری مداری توانست گام های نخست فعالیت را محکم برداشته و با اخذ نمایندگی رسمی از کارخانه جام تک در مدت کوتاهی نماینده اول آن مجموعه شده و پروژه های مهمی در نصب و راه اندازی انواع درب های شیشه ای اتوماتیک انجام دهد.
در اواسط دهه نود خورشیدی ایلیا دُر تبدیل به گروه صنعتی ایلیا دُر گردید و با توسعه فعالیت های خود علاوه بر شیشه سکوریت در زمینه کرکره های هوشمند نیز وارد شد .
در این مرحله ایلیا دُر با توسعه نیروی انسانی و تعامل با برندهای جهانی موتورهای درب اتوماتیک و کرکره برقی و شیشه سکوریت و شیشه دوجداره و یراق آلات گام مهمتری در زمینه توسعه برداشت .۰۹۱۲۱۳۸۸۹۴۵درب اتوماتیک سکشنال یا دربهای زیرسقفی مناسب برای پارکینگهای با تردد بالا می باشند. درب سکشنال توسط فنرهای بالانس بسیار قوی فشار اضافی را از سیستم کاسته و وزن اصلی پنلهای درب سکشنال را متعادل می کنند. در کنار انتخاب یک سیستم اتوماسیون خوب و استاندارد(موتور کشنده)، می توان در ترددهای بالا از این نوع درب ها استفاده نمود. به علت استفاده از چرخهای ضد سایش و ریلهای نگهدارنده، استهلاک درب سکشنال در مقایسه با دیگر سیستمهای درب اتوماتیک بسیار کم است این نوع دربها مصرف بسیاری در پارکینگ ساختمانهای هوشمند و مدرن امروزی دارند.دربهای اتوماتیک سکشنال(زیر سقفی)، استاندارد روز اروپا می باشند و به علت مکانیزم خاص و مزایا این سیستم در ایران نیز مورد توجه فراوان قرار گرفته است. درب اتوماتیک سکشنال، مناسب فضاهایی می باشد که از لحاظ ارتفاع و فضای پارکینگ محدود هستند. فضای لازم برای نصب درب سکشنال 25 سانت از ارتفاع می باشد.مکانیزم خاص درب اتوماتیک سکشنال باعث می شود که به کمک فنرهای بالانس و ریلهای خاص، درب در زیر سقف جمع شده و حجم فضای محدودی از پارکینگ را اشغال کند، همچنین سریع و بی صدا باز و بسته شوند. به همین دلیل به دربهای اتوماتیک سکشنال درب زیر سقفی نیز گفته می شود.
درب اتوماتیک