شماره آگهی : 359139

فروش دستگاه پرکن مرغ همه کاره صنعتی و نیمه صنعتی

شماره تماس : 09017851800

تولید و فروش دستگاه پرکن مرغ و و بوقلمون و اردک

برای کندن پر و لخت کردن مرغ و پرندگان هم اندازه مرغ مانند اردک استفاده می شود . دستگاه های پرکن اندازه های مختلفی دارند که برای پرندگان مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. اندازه بزرگ آن برای پرندگانی مانند غاز و بوقلمون استفاده می شود و اندازه کوچک آن برای پرندگانی مانند مرغ و بلدرچین. البته قابل ذکر است که نسبت به اندازه ای که دستگاه می تواند داشته باشد تعداد محدودی پرنده داخل آن می توان قرار داد این تعداد گاه ممکن است 2 عدد گاه ممکن است 3 عدد و باشد.
سعی ما همواره بر این بوده است که بالاترین کیفیت و بهترین مواد اولیه را در ساخت دستگاه پرکن مرغ به کار بریم تا محصول نهایی استاندارد های بازار جهانی را دارا باشد و بتواند محصولی رقابتی در بین سایر دستگاه های پرکن مرغ به شمار رود.
مدل های صنعتی در تعداد زیادی در حدود 35 عدد مرغ را دارد. اندازه و حجم مکانی که این مدل دستگاه پرکن اشغال می کند تقریبا زیاد می باشد و به همین دلیل فقط در کشتارگاه ها و محل پرورش طیور استفاده می شوند. جنس بدنه این مدل از فولاد مقاوم و استیل اصل می باشد و دوام بسیار زیادی دارد . مدل صنعتی دستگاه های پرکن قابلیت پرکنی از غاز ، بلدرچین ، بوقلمون ، مرغ ، اردک ، کبک را دارد .

فروش بدون واسطه و به صورت عمده و خرده .
با ارائه پیش فاکتور جهت اطمینان خاطر مشتریان .
ارسال مستقیم از انبار .
فروش انواع بذر و سموم کشاورزی درجه یک .
ارسال به تمام نقاط کشور ظرف 3 الی 4 روز کاری .
فروش دستگاه پرکن مرغ همه کاره صنعتی و نیمه صنعتی