شماره آگهی : 356837

ابعاد بلوک هبلکس – بلوک سبک هبلکس – مزایای بلوک هبلکس

شماره تماس : 09127910460

امروزه بلوک سبک هبلکس ، یکی از پرکاربرد‌ترین مصالح ساختمانی نوین ، در دیوار‌چینی است. این مصالح ساختمانی کم وزن ، با استفاده از تکنولوژی روز تولید شده و امروزه توانسته جایگزین بسیاری از مصالح ساختمانی سنتی شود. مزیت های فوق العاده بلوک سبک هبلکس ، سبب محبوبیت آن در میان مهندسان و معماران ساختمان سازی شده است.
بلوک سبک هبلکس ، متشکل از سیمان ، سیلیس ، پودرآلومینیوم و... می باشد که در شرایط خاصی از فشار و دما (اتوکلاو) و در اندازه های مختلف تولید و به بازار عرضه می شوند.
بلوک‌های سبک ، دارای بافت متخلخل و اسفنجی است و به همین دلیل می‌تواند به عنوان یک عایق مناسب در برابر صدا و گرما نیز عمل کند. این ویژگی باعث شده تا از آن در ساخت دیوارها نیز استفاده کنند. استفاده از این بلوک‌ها تلفات و خسارات ناشی از زلزله را تا حد زیادی کاهش می‌دهد. استفاده از بلوک‌های سبک در ساخت سازه‌ها تا حد چشم‌گیری سبب کاهش هزینه ها و افزایش سرعت اجرای پروژه می شود. همچنین حمل و نقل بلوک سبک هبلکس به دلیل وزن کمی که دارد بسیار آسان است.
استفاده از بلوک سبک هبلکس ، نه تنها باعث کاهش هزینه‌های ساخت و ساز ، بلکه به بالا رفتن سرعت کار و افزایش استحکام ساختمان نیز کمک می‌کند. جهت اطلاع از قیمت انواع بلوک سبک ، چسب بلوک هبلکس و انواع بست بلوک هبلکس با کارشناسان ما در تماس باشید.
شماره تماس : 09127910460
وب سایت : https://bahoran.ir
کانال تلگرام : https://t.me/heblex_block
ابعاد بلوک هبلکس – بلوک سبک هبلکس – مزایای بلوک هبلکس