شماره آگهی : 355197

پارچه شومیز-قیمت پارچه شومیز-فروش پارچه شومیز-انواع پارچه شومیز-پارچه کرپ

شماره تماس : 09228274569

پارچه شومیز-فروش پارچه شومیز-انواع پارچه شومیز ((کیفیت و قیمت مناسب))

پارچه شومیز شامل انواع متعددی می شود. البته برای این کار برخی پارچه ها بهتر و مناسب تر هستند. در وهله اول این نمونه لباس ها پوششی می باشد. که با پوست بدن در تماس مستقیم هستند. پس نوع جنس آن و داشتن سازگاری با بدن در درجه اهمیتی بالایی قرار دارد. طرح خاص این لباس ها نوعی متریال خاص می طلبد.
یکی از لباس هایی که چند سالی است مد شده اند. شومیزها می باشد. در بین لباس های بانوان از محبوبیت زیادی برخوردارند. این گروه از لباس ها برای هدف های مختلفی طراحی و استفاده می شوند. با وجود تفاوت های موجود در کاربرد و طراحی آنها، همگی در طبقه بندی شومیز قرار می گیرند. این لباس های خاص و زیبا، مناسب بیرون، خانه و مجالس طراحی می شوند. هم در زیر لباس های دیگر پوشیده می شوند. و هم به عنوان یک لباس مجزا به کار می روند. انواع مختلفی از آن با ظواهری شیک و زیبا در بازار موجود است.

پارچه لینن شُومیز-پارچه پوپلین شومیز-پارچه جین-پارچه کشمیر-پارچه فلانل-پارچه گاباردین-پارچه نخی:نخ پنبه ای یکی از بهترین متریال برای تولید پارچه و البته شومیز می باشد. نمونه ای دارای کیفیت بالا و ضخامت مطلوب است. استحکام و دوام خوبی دارد و یکی از بهترین نوع شومیزها را تولید می نماید. برای مجالس مهمانی و جلسات اداری می توانند استفاده شوند.-پارچه آکسفورد-پارچه حریر:حریر یکی از انواع پارچه برای شومیز می باشد. که طرفداران زیادی دارد. لختی و خنکی این پارچه باب میل بسیاری از بانوان است. نمونه ای با دوام بوده و از نظر بافت بسیار با دوام می باشد. نمونه هایی مناسب برای فصول گرم بهار و تابستان از آن تولید می شود. -پارچه کرپ حریر-پارچه تریکو-پارچه گاباردین

پارچه حامد (بخشایش)

ارتباط باما
09228274569
09228274569 :واتس آپ
parche_hamed5 : اینستاگرام
parcheh.hamed@gmail.com : ایمیل
پارچه شومیز-قیمت پارچه شومیز-فروش پارچه شومیز-انواع پارچه شومیز-پارچه کرپ