شماره آگهی : 352168

تجهیز و راه‌اندازی هتل

شماره تماس : 09152017274

راه اندازی هتل،مجموعه فعالیت های زنجیره وار و هدفمند است که به رونق هر چه بیشتر مراکز تفریحی و اقامتگاه می پردازد.در این برنامه ریزی به چگونگی طراحی فضای داخلی هتل، جانمایی و تعریف امکانات هتل ،برندینگ در کنار بازاریابی و تبلیغات ،آموزش نیروی کار ماهر، تعریف چارت مدیریتی و اتوماسیون کارها در فضای هتل پرداخته می شود.راه اندازی هتل،پیاده کردن قواعد هتل‌داری در فضاهای ساختمانی است.
موفقیت هر هتل در بخش های مختلف آن از جمله ساختار مدیریتی ،منابع انسانی ،طراحی امکانات ،نحوه ارائه خدمات شکل می‌گیرد.اما در قدم نهایی باید از برنامه‌های جامع تبلیغات هدفمند در زمینه برندینگ نیز برخوردار باشد.اصول راه‌اندازی هتل به عوامل متعددی بستگی دارد.متراژ بنا،زیربنای بخش های مختلف هتل، نوع ساختمان هتل ،تعداد اتاق ها،تعریف امکانات موقعیت جغرافیایی ،نحوه دسترسی به هتل، امکانات گردشگری ،محل تاسیس هتل همگی از جمله مولفه‌های کلیدی هستند که باید در تدوین برنامه های راه اندازی مراکز تفریحی و هتل ها مورد توجه قرار گیرند.نوع ارائه خدمات و چگونگی سرویس دهی به میهمانان کاملا وابسته به نگرش کلی و سیاست سرمایه گذار هتل دارد.
در سیاست گذاری افتتاح هتل باید برای پیاده سازی اهداف خدماتی و سرویس دهی این فضاها برنامه ریزی کنیم.همچنین لازم است تا چارت اداری، فضاسازی ها ،آموزش و جذب پرسنل ،برندینگ و تبلیغات و... با در نظر گرفتن سیاست سرمایه گذارها انجام شود.
در تدوین برنامه های راه اندازی اقامتگاه خصوصا هتل ها باید تمام پیش بینی های لازم را انجام دهید.
از دیگر الگو های مهم در راه اندازی هتل ها رعایت الگوهای حرفه ای و استانداردهای هتل‌داری است.حتما می دانید که برای هتل‌داری برنامه های استاندارد سازی گسترده تدوین شده است.در این میان امکانات و خدمات با در نظر گرفتن این استانداردها تدوین می شوند.
گزینش پرسنل کار آزموده، آموزش چارت اداری و خدماتی آنها ،طراحی اتوماسیون استاندارد برنامه هتل‌داری ،انتخاب مناسب ظروف ،مبلمان و امکانات اتاق ها ،طراحی لباس های فرم برای انواع کارکنان هتل از دیگر برنامه‌های جامع راه اندازی هتل می باشد.
سیستم امنیتی ،شبکه دوربین مداربسته،سیستم های آلارم، اطفاء حریق سیستم تهویه و سیستم های سرمایشی و گرمایشی، سیستم های صوتی و تصویری ،شبکه های ارتباط و اینترنت، تاسیسات ساختمانی اعم از برق لوله کشی آب و فاضلاب و گاز همگی از پیش نیازهای راه اندازی هتل می باشند.
قاعدتاً تیم راه اندازی هتل مسئول اجرای این امکانات نیست بلکه این امکانات از قبل جانمایی شده اند.اما تیم راه اندازی قرار است تا حضور و کارکرد مفید و سالم این پیش نیازها را بررسی کند.
شرکت تخصصی شاهزاده حمزه با داشتن متخصصانی متبحر و تیم خبره و حرفه ای به طور کامل آمادگی دارد صفرتاصد راه اندازی انواع هتل ها را با توجه به سیاست سرمایه گذاران محترم انجام دهد.
تجهیز و راه‌اندازی هتل