شماره آگهی : 345102

سگ پودل عروسکی

شماره تماس : 09352256400

سگ پودل عروسکی و پودل مینیاتوری
پودل ها برای اولین بار در فرانسه دیده شده است. این نژاد یکی از محبوب ترین سگها به دلیل جسته کوچک و هوش زیاد و جنب و جوش زیادی دارند. پودل عروسکی یکی از بهترین گزینه های آسان است که می‌توان به آن فکر کنید.

قیمت سگ پودل

قیمت پودل عروسکی و پودل مینیاتوری بر اساس ویژگی های ظاهری متفاوت می باشد. یک پودل را مبتنی بر شکل ظاهری از جمله سایز، وزن، دست، پا، حجم موها، فرم پوزه، دم و .... قیمت گذاری می کنند.

انواع سگ پودل

پودل ها به انواع پودل عروسکی( توی پودل) ، پودل مینیاتوری و پودل استاندارد تقسیم می شوند. توی پودل یا پودل عروسکی وزنی حدود زیر ۳ کیلو در بلوغ دارند. پودل مینیاتوری حدود وزن بین ۴ تا ۱۰ کیلو و پودل استاندارد وزن بالای ۲۰ کیلو دارند.
ویژگی ها و نکات مهم سگ پامرانین

پودل ها سگ های مهربان و خیلی حساس و بسیار باهوش میباشند. پامرانیان ها آموزش پذیری بسیار بالایی داشته به دلیل اندازه کوچکشان نگهدارندی راحتی دارند. همچنین به همین دلیل مراقبت بیشتری نیز نیاز دارند.

خرید سگ پودل

یکی از موضوعات مهم در خرید سگ پودل این است که از پت شاپ معتبر و فروشگاه های مطمن خریداری شوند و اطمینان حاصل کنید که سگ شما آری از بیماری یا امراض ویروسی از جمله پاروا ویروس می باشد.

فروش سگ پودل

در ایران فروش سگ پودل از طریق کانالهای مختلفی انجام می‌شود. فروش سگ پودل می‌بایست توسط شخصی باشد که دارای صلاحیت علمی و عملی باشد. پس لازم به ذکر است که حتما به مراکز معتبر و شناخته شده مراجعه نمایید.
سایت پامرانین ( پودل ) بزرگترین مرجع سگ پودل عروسکی و مینیاتوری و پامرانین و سایر نژادهای آپارتمانی در ایران می باشد که با هدف حمایت از آنها ایجاد گشته است. کلیه سگهای این مجموعه در سلامت کامل و تحت نظر دامپزشک می باشند. جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن مندرج در آگهی یا وبسایت این مجموعه تماس حاصل نمایید.
تماس 09352256400
سایت
https://pameranian.com/

سپاس از همراهی شما
سگ پودل عروسکی