شماره آگهی : 344813

کانون زبان ایران ( استان خوزستان )

شماره تماس : 06133920159

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال ۱۳۰۴ تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است و کلاس‌های آن غالباً در مراکز وابسته برگزار می‌گردید که اولین مرکز آموزشی مستقل با عنوان «مرکز آموزش زبان» از دهه‌ ۱۳۳۰ در چهارراه جمهوری راه‌اندازی شد و در سال ۱۳۴۴ و پس از افزایش زبان آموز در محلی جدید در خیابان وصال شیرازی (مرکز وصال فعلی) به آموزش زبان انگلیسی ادامه فعالیت داد.

پس از پیروزی انقلاب اسلامی و انحلال انجمن ایران و آمریکا، در سال ۱۳۵۸ مرکز آموزش زبان به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واگذار شد و به کانون زبان ایران تغییر نام داد تا این مؤسسه با صیانت از ارزش‌های بومی و اسلامی، الگویی جدید و متناسب با شرایط جامعه‌ ارائه کند که این مهم در محتوای کتاب‌ها و فضای آموزشی کانون زبان تأثیر گذاشته و سبب شد زبان‌های غیر انگلیسی در کانون زبان ایران صاحب کرسی آموزشی شوند.

هم اکنون، کانون زبان ایران در ۳۱ استان و ۱۳۵ شهر با بیش از ۳۰۰ مرکز آموزشی و بیش از ۱/۰۰۰/۰۰۰ زبان آموز در هر سال، به آموزش زبان‌های انگلیسی، فرانسه، آلمانی، عربی، اسپانیایی، ایتالیایی، روسی، چینی و ترکی استانبولی، همچنین تولید محصولات آموزشی و کمک آموزشی در زمینه آموزش زبان‌های خارجی و آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان فعالیت می‌کند. به علاوه اینکه کانون زبان ایران برگزاری آزمون‌های بین‌المللی را نیز عهده‌دار است که از جمله می‌توان به آزمون تافل آی بی تی (انگلیسی)، دِله (اسپانیایی)، دِلف و دَلف (فرانسه)، آزمون‌های کمبریج (انگلیسی)، چِلی (ایتالیایی)، تورفل (روسی) و ... اشاره نمود.
کانون زبان ایران ( استان خوزستان )