شماره آگهی : 344355

املاک کوهسار مازندران

شماره تماس : 09121750345

دفتر املاک کوهسار واقع در دهکده کوهستانی اوزکلا از بخش شهرستان بلده نور مازندران در مرکز رشته کوه البرز و جاده کمربندی چالوس (از پل زنگوله بعد از کندوان) تا هراز ( ۴۰کیلومتری شهرستان آمل) که جزء ییلاقات شمال کشور میباشد قرار گرفته است.این دیار زادگاه بزرگان و مشاهیر و هنرمندان و ورزشکارانی چون ‌چون شیخ فضل اله نوری ،نیما یوشیج ،بنان میباشد. دیدنیهای بلده نور ویژه ایرانگردی !!! بلده از شهرهای استان مازندران در نزدیکی شهر بزرگ نور می باشد که در بخشی به نام بلده از شهرستان نور نیز واقع است. نزدیکی آن به یوش زادگاه نیما یوشیج یکی از دلایل شهر این منطقه گردشگری مازندران است. این شهر از سه جاده مواصلاتی تهران به مازندران، راه دسترسی دارد.

مسجد جامع بلده معروف ترین جاذبه گردشگری بلده نور مازندران است. این مسجد زیبا متشکل از شبستانی است که پوشش طاق گنبد آن بر روی سه فيلپا قرار گرفته است .

در ضلع جنوبی شبستان مسجد، محراب ساده اي تعبيه شده است . در اين مسجد، منبری از سنگ سياه يکپارچه به ارتفاع و پهنای حدود 80×150 سانتی متر وجود دارد که 5 پله دارد. بر بدنه منبر، عبارتي نقر شده که واقعا قابل خواندن نيست.

بر بالای منبر، بر سطح ديوار، عباراتی بدين شرح نگاشته اند : “بسم الله الرحمن الرحيم يا ابا عبدالله ادرکنی در زمان توليت عاليجناب فضايل مآب شيخ اسمعيل بدستياری استاد الله داد نوائی به اتمام رسيد سنه 1270″ . بر بالاي محراب نيز شرح تعميرات مسجد به تاريخ 1333 شمسی با رنگ سياه نوشته شده است .

دیدنیهای بلده نور

بخش بلده نور مازندران شامل روستاهای زیبا و پرتعدادی می باشد که می توان به روستاهای نج، مزید ، دویلات ، سادات محله ، چل رود ، زرین کمر ، کلیک ، مرچ ، یالرود ، ورزن ، حطر ، کمر رود ، سر اسب ، بردون ، بطاهر کلاً ، یاسل ، کام ، خجیر کلاً ، یوش ، بل ، ورازان اشاره کرد.



روستای زیبای کمر رود در جنوب غربی بلده از بزرگ ‌ترین روستا های اطراف بلده است. این روستا زادگاه بزرگان زیادی بوده است. روستای نج بزرگترین روستای بخش بلده میباشد. این روستا در جنوب شهرستان نور و در واقع در بین کوه های البرز محصور است.

در تابستان ها دارای هوای معتدل و در زمستانها دارای آب و هوای بسیار سرد همراه با بارش برف سنگین می باشد و دمای هوای آن گاهی به حدود ۲۰درجه زیر صفر نیز می رسد. روستای نج یکی از قدیمی ترین روستاهای منطقه و حتی کل کشور ایران است و چشم انداز زیبایی دارد.

دیدنیهای بلده نور



تاریخ این روستا قدمتی طولانی و بالغ بر ۲۰۰۰سال دارد . این روستا در دهستان تتارستاق قرار دارد. نج 250 هکتار وسعت دارد . وجود 4 امام زاده در این روستای کوهستانی و دورافتاده توجه آدمی را به خود جلب می کند.

معصوم زادگانی که آرامگاهشان در این منطقه اقع است : عبدا… ، عباس، حافظ و محمد می باشند. تکیه معروف و قدیمی روستای نج قدمتی دیرینه دارد منابع تاریخی زمان احداث آنرا دوران صفویه نوشته اند.

بلده آب و هوای دلپذیر و ییلاقی دارد گردشگری در این منطقه ریه ها را پر از اکسیژن لذت میکند ….

،مشاورین املاک کوهسار با سالها تجربه تخصصی و مدیریت مجرب و کارشناسان حرفه ای در زمینه حقوقی و مهندسی و معماری جهت ارائه خدمات به تمام سرمایه گذران و مشتریان در زمینه معاملات موفق و سلامت و همچنین ارائه تمامی خدمات پیمانکاری و مشارکت جهت ساخت خانه و ویلا در این بخش نموده است. اگر قصد سرمایه گذاری در زمینه املاک و مستغلات و باغات ییلاقی این بخش را دارید ما سرمایه شما را از خود می دانیم و جهت بهترین انتخاب ، بهترین گزینه را به شما در چهارچوب قوانین معرفی خواهیم کرد.
ما بهترین تیم تخصصی در زمینه مهندسی ساختمان و معماری و دیزاین سازه را در اختیار داریم که جدید ترین متد ساخت را به شما ارائه خواهند داد.
ما بر اعتماد شما افتخار خواهیم کرد و در کنار آن آرامش و آسایش و لحظاتی رویایی از زندگی در کنار خانواده و دور از هیاهوی شهرها برایتان به ارمغان خواهیم آورد.
دفتر املاک کوهسار دارای مجوز رسمی و کد رهگیری از اتحادیه املاک کشور میباشد.
مدیریت :مهندس محمد رهبر
املاک کوهسار مازندران