شماره آگهی : 344346

اقامت تمکن مالی پرتغال

شماره تماس : 02186087151

"ویزای تمکن مالی یا خود حمایتی پرتقال که ویزای D۷ نام دارد، که از جمله روش‌های ساده دریافت ویزای پرتغال و مهاجرت به پرتغال است. دریافت اقامت پرتغال از طریق ویزای تمکن مالی پرتغال برای افرادی که دارای حداقل ۱۵ هزار یورو پول در حساب بانکی و یک درآمد ثابت به ازای هر عضو خانواده خود دارند، امکان‌پذیر است. از این طریق به متقاضی و خانواده او اقامت ۲ ساله اعطاء می‌شود که قابل تمدید است و آن‌ها می‌توانند مانند یک شهروند عادی به زندگی در پرتغال پپردازند.
پس از گذشت ۵ سال از اقامت موقت و زندگی در پرتغال، شما می‌توانید برای اخذ اقامت دائم پرتغال اقدام کنید. شرط لازم حداقل 180 روز اقامت در سال در پرتغال است.
مهاجرت پروسه‌ای بسیار مهم است، چون افرادی که قصد مهاجرت دارند تمامی برنامه های زندگی و مالی خود را بر اساس این اتفاق برنامه ریزی می‌کنند، ازاین رو پیدا کردن یک موسسه مهاجرتی که حافظ منافع شما باشد و متعهد گردد که پروسه مهاجرتی شما را با موفقیت به پایان رساند بسیار مهم است.
گروه مشاوران خانه اروپایی نماینده هلدینگ بین المللی اینوید با 14 سال سابقه کاری موفق در زمینه اخذ اقامت پذیرای هموطنان عزیز می‌باشد. جهت مشاوره و راهنمایی‌های اولیه با ما در ارتباط باشید.
شماره تماس دفتر تهران : 02186087151
www.eusecondhome.com"
اقامت تمکن مالی پرتغال