شماره آگهی : 343953

مهاجرت کاری به آلمان

شماره تماس : 02186087214

"آلمان نه تنها یک کشور زیبا در قلب اروپا است بلکه یکی از قدرتمندترین کشورهای عضو اتحادیه اروپا و رتبه چهارم اقتصاد دنیا می‌باشد. اقتصاد رو به رشد و نرخ بیکاری بسیار پایین در آلمان، این کشور را به یک مرکز ایده‌آل برای کار تبدیل کرده است. آموزش رایگان، امنیت شغلی و ثبات اقتصادی از جمله ویژگی‌های مهم آلمان برای جذب نیروی کار خارجی در این کشور است. نرخ بیکاری در آلمان هر ساله رو به کاهش است و دولت آلمان تصمیم دارد که این نرخ را به کمترین حالت ممکن کاهش دهد. در سال 2023 به رقم بی نظیر 3 درصد رسیده است. بنابراین جای تعجب نیست که برای آلمان تقاضاهای بسیار بالا و زیادی برای مهاجرت وجود داشته باشد.
کارت آبی آلمان(blue card) مهمترین و بهترین نوع ویزای کاری آلمان می‌باشد. این نوع ویزا به افرادی تعلق می‌گیرد که درآمد تایید شده آن‌ها توسط اداره کار آلمان بیش 4000 یورو در ماه باشد. کارت آبی آلمان یک اجازه اقامت قابل تمدید است.
گروه مشاوران ویزا 360 با دارا بودن یک تیم از کارشناسان متخصص برای تعیین و هدف گذاری مسیر مهاجرتی شما و همچنین یک کادر مجرب اجرایی جهت اجرای پرونده های موکلین فعالیت دارد. برای مشاوره و کسب اطلاعات کسب اطلاعات بیشتر، اخذ مشاوره رایگان، رزرو وقت مشاوره تخصصی یا اقدام برای تشکیل یک پرونده قوی مهاجرتی می‌توانید با مشاوران و کارشناسان ما در تماس باشید:
گروه مشاوران ویزا 360
02186087214
www.visa360.ir"
مهاجرت کاری به آلمان