شماره آگهی : 342330

ساخت استخر در سیتی سنتر اصفهان

شماره تماس : 09133245145

NAQIBPOOL GROUP

گـروه اصفهان اسـتخر

Isfahan Pool Group

گروه اصفهان استخر
مشاوره ، محاسبه ، طراحی ، نظارت ، ساخت
تعمیر ، بازسازی و نوسازی کامل پروژه های :
استخر و اسپا در استان اصفهان

ویژگی های لوله UPVC
لوله و اتصالات UPVC خصوصیاتی را در خود جای داده است که باعث کاربرد بسیار بالای آن در لوله‌کشی مجتمع‌های ساختمانی می‌شود. برخی از این ویژگی‌های بدین صورت هستند:
مقاومت بالا در برابر خوردگی: لوله یو پی وی سی در مقایسه با لوله‌های چدن و گالوانیزه دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر خوردگی، اسیدهای قوی و قلیایی، زنگ‌زدگی و پوسته پوسته شدن است. در هنگام استفاده از این لوله‌ها نیازی نیست که دیگر نگران مواردی مانند زردی آب باشید.
اصطکاک کم در مقابل سیالات: استاندارد لوله UPVC به گونه‌ای است که سطح بسیار صافی داشته و مقاومت کمی در مقابل حرکت سیالات از خود نشان می‌دهند. ضریب زبری سطح لوله یو پی وی سی تنها ۰.۰۰۹ است.
استحکام مکانیکی بالا: لوله UPVC از استحکام بسیار بالایی در برابر فشار بالای آب و ضربات وارد شده برخوردار است. این لوله (لوله فشاری)می‌تواند فشار اتمسفری ۱۱۰ را به مدت یک ساعت در دمای اتاق تحمل کند، بدون آنکه دچار ترک خوردگی شود.
بهداشتی و غیرسمی: لوله یو پی وی سی از یک سیستم عاری از نمک سربی استفاده می‌کند. بنابراین، این لوله‌ها بر کیفیت آب تاثیرگذار نبوده و مواد داخلی آن را دستخوش تغییر نمی‌کنند.
بافت سبک و نصب آسان: تراکم لوله یو پی وی سی یک پنجم چدن معمولی بوده و به همین دلیل حمل و نقل و نصب آن بسیار آسان است. اتصالات یو پی وی سی با استفاده از خمیر چسب مخصوص یا مهر و موم‌های الاستیک انجام می‌شود.
سازگاری با دماهای مختلف در لوله‌های آبرسانی: محدوده دمایی لوله UPVC در طیف دمای اتاق قرار دارد. زمانی که دما کم است، معمولا شکنندگی آن‌‌ها افزایش می‌یابد و با بالا رفتن دما مقاومت آن‌ها پایین خواهد رفت. به همین خاطر بهتر است که این محصول را بیشتر برای ساختمان‌های مسکونی مد نظر داشته باشید.
مقاومت مناسب در برابر نفوذ آب: این لوله‌ها را می‌توان ۱۵ دقیقه پس از نصب مورد استفاده قرار داد. مقاومت اتصالات لوله UPVC به 12.5/C یا بیشتر خواهد رسید و پس از سال‌ها استفاده نیز کاهش نخواهد یافت.

با ما تماس بگیرید

09121978874
09130137157
09120347944
09133245145

Isfahanpool.ir
Esfahanpool.ir
isfahanestakhr.ir
naqibpool.ir
naqibestakhr.ir
naqibsauna.ir
naqibspa.ir
NaqibHydrotherapy.ir


isfahanestakhr@gmail.com isfahanpoolgroup@gmail.com


گروه اصفهان استخر زیرمجموعه گروه نقیب استخر به مدیریت مهندس سید محسن نقیبیان بنیانگذار
استخرهای چند منظوره : تفریحی ، ورزشی ، درمانی در ایران میباشد

گروه اصفهان استخر هم اکنون در زمینه مشاوره ، محاسبه ، طراحی ، نظارت ، ساخت
تعمیر ، بازسازی و نوسازی کامل پروژه های
استخر شنا : خصوصی و عمومی
آبنما ، برکه ، دریاچه مصنوعی
مجموعه پارک آبی ، مجتمع آبدرمانی ، مجموعه اسپا و ماساژ
سونا خشک ، سونا بخار ، سونا برف ، سونا نمک
در سطح استان اصفهان فعالیت دارد

آدرس دفتر مرکزی : تهران ، میدان جمهوری ، برج اداری سهیل ، طبقه هفتم ، واحد 740
09130137157
ساخت استخر در سیتی سنتر اصفهان