شماره آگهی : 340210

لایسنس مایکروسافت سی آر ام 2016 - داینامیک سی آر آم 2016 اورجینال - خرید Dynamics CRM Server 2016 - فروش مایکروسافت 2016 CRM

شماره تماس : 02128429090

مایکروسافت داینامیک سی آر ام یکی از قوی ترین نرم افزارهای CRM ( نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ) است که توسط شرکت مایکروسافت تولید شده است. حوزه های اصلی تحت پوشش نرم افزار سی آر ام مایکروسافت فراهم ساختن امکان مدیریت اطلاعات در حوزه های فروش, بازاریابی و خدمات پس از فروش می باشد. اما معماری انعطاف پذیر و امکانات سفارشی سازی فوق العاده آن باعث شده است که از نرم افزار داینامیک CRM برای طراحی و تولید برنامه های کاربردی مبتنی بر وب مانند سیستم تیکتینگ, انبار و ... نیز استفاده شود.

https://microsoftlicense.com/fa/لایسنس%20Dynamics%20CRM%20Server%202016%20اورجینال

ماژول های فروش, بازاریابی و خدمات پس از فروش در دینامیک سی آر ام مایکروسافت یک بستر عملیاتی واحد را برای تعامل با تمام مشتریان فراهم می کند. و یک سازمان را قادر می سازد روابطش را با مشتریان از لحظه اولین تماس تا فروش و خدمات پس از فروش مدیریت نماید.
رابط کاربری Microsoft Dynamics CRM شبیه به اوتلوک طراحی شده است. این طراحی در کنار یکپارچگی و همبستگی کامل بین Dynamics CRM, اوتلوک و دیگر ابزارهای مجموعه آفیس. شرایطی را ایجاد می کند تا کاربران با سرعت و کارایی بالا سیستم را در امور روزانه خود به کار گیرند و هزینه های آموزش و استقرار کاهش یابد.

https://microsoftlicense.com/fa/لایسنس%20Dynamics%20CRM%20Server%202016%20اورجینال

افزایش فروش با سیستم مدیریت ارتباط با مشتری
چه کسی است که نخواهد فروش بیشتری داشته باشد, افزایش فروش به پارامترهای مختلفی وابسته است. به طور قطع یکی از عوامل مهم برای افزایش فروش شناسایی رفتار مشتریان, داشتن نظم در تعامل با مشتری و پی گیری است. نرم افزار CRM کمک می کند تا از اولین ارتباط مشتری, اطلاعات را ثبت کنیم و مرحله به مرحله با مشتری پیش آییم. قابلیت تحلیل اطلاعات و یافتن علل عدم خرید مشتری کمک می کند تا بتوانیم با تعریف کمپین های مناسب, مشتریان از دست رفته را جذب و مشتریان خود را راضی نماییم.

https://microsoftlicense.com/fa/لایسنس%20Dynamics%20CRM%20Server%202016%20اورجینال

بانک اطلاعات مشتریان خود را ایجاد کنید
به عنوان یک کسب و کار هوشمند اولین کاری که در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری بایستی انجام شود, جمع آوری, طبقه بندی و به طور کلی مدیریت اطلاعات مشتریان است. طبیعی است که شما علاقه مند هستید بدانید چه شرکت ها و اشخاصی تا کنون با مجموعه شما در ارتباط بوده اند. از اطلاعات متداولی مانند نام, تلفن و آدرس که بگذریم هر کسب و کاری اطلاعات متفاوتی را در مورد مشتریان خود نگهداری می کند. برای یک شرکت ساختمانی که برجهای لوکس می سازد اطلاعاتی نظیر شغل و سطح تحصیلات مهم است. برای یک آژانس مسافرتی اطلاعاتی نظیر تعداد افراد خانواده مهم است. برای یک وارد کننده قطعات صنعتی اطلاعاتی نظیر کد اقتصادی و شناسه ملی مهم است. در نرم افزار CRM مایکروسافت شما براحتی می توانید فیلدهای اطلاعاتی مورد نیاز خود را اضافه و فیلدهای کم کاربرد را حذف کنید.

https://microsoftlicense.com/fa/لایسنس%20Dynamics%20CRM%20Server%202016%20اورجینال

با نرم افزار CRM حافظه کسب و کار خود را تقویت کنید
تا کنون چند بار برای شما اتفاق افتاده که فردی که با مجموعه شما تماس بگیرد و اعلام کند که قبلا هم تماس گرفته و کارشناسان فروش با عرض شرمندگی عذرخواهی کرده اند که او را بیاد نمی آورند و از عبارتی نظیر من تازه به مجموعه آمده ام. احتمالا یکی دیگر از همکارانم قبلا با شما صحبت کرده اند و ... مشتری بینوا باید همه اطلاعات قبلی را دوباره ارایه کند و درخواست خود را تکرار کند و چه بسا به طور کل از خرید منصرف شود چون مجموعه به او بهای کافی نداده است و او را بیاد نمی آورد. نیروی های فروش با کسب و کار شما پیمان اخوت نبسته اند که تا پایان عمر کاری خود با شما همکاری کنند. قطعا نیروی های بازاریابی و فروش هر مجموعه ای در گذر زمان تغییر می کنند. اما راه حل چیست؟ راه حل استفاده از نرم افزار CRM است. در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری میکروسافت تمام ارتباطات با مشتری قبل از خرید, در حین خرید و حتی بعد از خرید قابل ثبت و نگهداری است و زمانی که مشتری تماس می گیرد, صرف نظر از اینکه قبلا چه کسی با وی صحبت کرده است, شما همه سوابق او را در اختیار دارید.

https://microsoftlicense.com/fa/لایسنس%20Dynamics%20CRM%20Server%202016%20اورجینال

شرکت رایان نت (سهامی خاص) به عنوان اولین تامین کننده رسمی لایسنس‌های اصلی محصولات مایکروسافت و تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران (Microsoft Partner) با سابقه فعالیت نزدیک به یک دهه در واردات عمده محصولات اورجینال مایکروسافت و همکاری با بیش از یکصد هولدینگ و سازمان دولتی, خصوصی و بین المللی شاخص و مطرح مستقر در ایران, مفتخر به ارایه تمامی محصولات نرم افزاری مایکروسافت به صورت مستقیم, با قیمت مناسب و بدون واسطه از طریق دفتر این شرکت (Talee Limited) در انگلستان به عنوان Partner & Solution Provider رسمی مایکروسافت می باشد. با توجه به حجم موجودی شرکت تمامی محصولات به صورت فوری تحویل داده میشوند و دارای پشتیبانی و گارانتی مادام العمر این شرکت و همچنین پشتیبانی فنی مایکروسافت میباشند, همچنین هیچ یک از محصولات ارایه شده توسط این شرکت از نوع OEM , Academic, Charity نبوده و تمامی محصولات با لایسنس Retail و یا Volume License معتبر و قابل استعلام از مایکروسافت ارایه می گردند.

کلمات کلیدی:
Dynamics CRM Server 2016 - لایسنس مایکروسافت سی آر ام 2016 - مایکروسافت سی آر ام 2016 اورجینال - لایسنس مایکروسافت سی آر ام 2016 - اکانت مایکروسافت سی آر ام 2016 اورجینال - Dynamics CRM Server 2016 - خرید لایسنس اورجینال مایکروسافت سی آر ام 2016 - خرید مایکروسافت سی آر ام 2016 - فروش مایکروسافت سی آر ام 2016 - نسخه اصلی مایکروسافت سی آر ام 2016 - دانلود Dynamics CRM Server 2016 - خرید مایکروسافت سی آر ام 2016 اورجینال - لایسنس مایکروسافت سی آر ام 2016 اورجینال - فروش مایکروسافت سی آر ام 2016 قانونی - مایکروسافت سی آر ام 2016 اصلی - فروش مایکروسافت سی آر ام 2016 اورجینال و قانونی


https://microsoftlicense.com/fa/لایسنس%20Dynamics%20CRM%20Server%202016%20اورجینال
لایسنس مایکروسافت سی آر ام 2016 - داینامیک سی آر آم 2016 اورجینال - خرید Dynamics CRM Server 2016 - فروش مایکروسافت 2016 CRM