شماره آگهی : 340209

لایسنس داینامیک سی آر ام 2016 - لایسنس داینامیک سی آر ام 2015 اورجینال - لایسنس داینامیک سی آر ام 2013

شماره تماس : 02128429090

مایکروسافت داینامیک سی آر ام یکی از قوی ترین نرم افزارهای CRM ( مدیریت ارتباط با مشتری ) است که توسط شرکت مایکروسافت تولید شده است. حوزه های اصلی تحت پوشش نرم افزار سی آر ام مایکروسافت فراهم ساختن امکان مدیریت اطلاعات در حوزه های فروش, بازاریابی و خدمات پس از فروش می باشد. اما معماری انعطاف پذیر و امکانات سفارشی سازی فوق العاده آن باعث شده است که از نرم افزار داینامیک CRM برای طراحی و تولید برنامه های کاربردی مبتنی بر وب مانند سیستم تیکتینگ, انبار و ... نیز استفاده شود.

https://microsoftlicense.com/fa/لایسنس-مایکروسافت-CRM-سرور-اورجینال-Dynamics-CRM-Server

امروزه اطلاعات مشتریان یکی از ارزمشندترین دارایی های هر شرکت محسوب میشود. چرا که بوسیله بررسی آن میتوان روش های جدید فروش را پیاده سازی کرد. CRM یا سیستم ارتباط با مشتری میتواند اطلاعات مشتریان را در یک پایگاه داده ذخیره کند و امکان دسترسی به آنها در هر زمانی ممکن سازد. انتخاب CRM میتواند یکی از حساس ترین تصمیمات هر سازمان و شرکتی باشد چراکه با انتخاب یک سیستم ارتباط با مشتری مناسب فرایند های ثبت و خرید و فروش ان سازمان بهبود خواهند یافت. مایکروسافت داینامیک CRM یکی از بهترین سیستم های ارتباط با مشتری است که توسط مایکروسافت توسعه یافته است. وظیفه این نرم افزار همان طور که از نام آن پیداست مدیریت ارتباط با مشتری است که میتواند به مدیریت پایگاه داده مشتریان, تحلیل و یافتن فرصت های جدید فروش, بهبود تعاملات با مشتریان و ارائه خدمات به آنها کمک زیادی کند.

https://microsoftlicense.com/fa/لایسنس-مایکروسافت-CRM-سرور-اورجینال-Dynamics-CRM-Server

مایکروسافت داینامیک CRM در ابتدا پایگاه داده ای از مشتریان تشکلیل میدهد و پروفایلی برای هر مشتری ایجاد کند که تمامی اطلاعات در ان ذخیره شود و با راهکار هایی مانند یکپارچگی با مراکز تماس, امکان تماس با مشتریان قدیمی و جدید و امکان دسترسی به تاریخچه تمامی تعاملات را از این طریق فراهم کند. تعداد کاربران داینامیک CRM مایکروسافت در سال 2015 حدود 4.4 میلیون کاربر بوده است که عمدتا شرکت های تجاری کوچک و متوسط هستند که محصول یا خدماتی را بفروش میرسانند . به تازگی با امکانات ابری و سرویس Cloud Azure مایکروسافت کمپانی های بزرگ نیز جذب این سیستم ارتباط با مشتری شده اند. مایکروسافت CRM (سیستم ارتباط با مشتری مایکروسافت) با نمایش تمامی اطلاعات مشتریان مانند فرآیند های بازاریابی آنها, محصولات و خدمات خریداری شده و همچنین نوع خدمات ارائه شده به آن ها بصورت یکجا در پروفایل هر مشتری موجب دید کلی بهتر نسبت به مشتری میشود.

https://microsoftlicense.com/fa/لایسنس-مایکروسافت-CRM-سرور-اورجینال-Dynamics-CRM-Server

به کمک بهبود تعاملات با مشتریان خدمات بهتری به آنها ارائه میشود که موجب افزایش رضایتمندی و در نتیجه افزایش خرید و وفاداری مشتری به برند میشود. نسخه های جدید مایکروسافت CRM با یکپارچه سازی با تلفن هوشمند شما باعث میشود تا خدمات رسانی در هر زمان و مکانی میسر شود و فرصت های بیشتری برای فروش و گسترش کسب و کار فراهم شوند. لایسنس مایکروسافت داینامیک CRM یا همان سیستم ارتباط با مشتری مایکروسافت در نسخه های Dynamics CRM Server 2016, Dynamics CRM Server 2015, Dynamics CRM Server 2013 قابل ارائه هست.

https://microsoftlicense.com/fa/لایسنس-مایکروسافت-CRM-سرور-اورجینال-Dynamics-CRM-Server

شرکت رایان نت (سهامی خاص) به عنوان اولین تامین کننده رسمی لایسنسهای اصلی محصولات مایکروسافت و تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران (Microsoft Partner) با سابقه فعالیت نزدیک به یک دهه در واردات عمده محصولات اورجینال مایکروسافت و همکاری با بیش از یکصد هولدینگ و سازمان دولتی, خصوصی و بین المللی شاخص و مطرح مستقر در ایران, مفتخر به ارایه تمامی محصولات نرم افزاری مایکروسافت به صورت مستقیم, با قیمت مناسب و بدون واسطه از طریق دفتر این شرکت (Talee Limited) در انگلستان به عنوان Partner & Solution Provider رسمی مایکروسافت می باشد. با توجه به حجم موجودی شرکت تمامی محصولات به صورت فوری تحویل داده میشوند و دارای پشتیبانی و گارانتی مادام العمر این شرکت و همچنین پشتیبانی فنی مایکروسافت میباشند, همچنین هیچ یک از محصولات ارایه شده توسط این شرکت از نوع OEM - Academic - Charity نبوده و تمامی محصولات با لایسنس Retail و یا Volume License معتبر و قابل استعلام از مایکروسافت ارایه می گردند.

برچسب :
لایسنس اصلی Dynamic CRM 2016 - لایسنس Dynamic CRM 2016 اورجینال - لایسنس Dynamic CRM 2015 اورجینال - لایسنس Dynamic CRM 2015 - لایسنس Dynamic CRM 2013 اورجینال - لایسنس Dynamic CRM 2013 - لایسنس داینامیک سی آر ام 2013 اورجینال - لایسنس داینامیک سی آر ام 2013 - لایسنس داینامیک سی آر ام 2015 اورجینال - لایسنس داینامیک سی آر ام 2015 - لایسنس داینامیک سی آر ام 2016 اورجینال - لایسنس داینامیک سی آر ام 2016


https://microsoftlicense.com/fa/لایسنس-مایکروسافت-CRM-سرور-اورجینال-Dynamics-CRM-Server
لایسنس داینامیک سی آر ام 2016 - لایسنس داینامیک سی آر ام 2015 اورجینال - لایسنس داینامیک سی آر ام 2013