شماره آگهی : 340205

لایسنس شیرپوینت سرور 2019 اینترپرایز - اکانت شیرپوینت سرور 2016 استاندارد اورجینال - SharePoint Server 2013 Enterprise

شماره تماس : 02128429090

مایکروسافت شیرپوینت, یک بستر نرم افزاری تحت وب است که توسط شرکت مایکروسافت تولید و عرضه شده است. اولین نسخه از شیرپوینت در سال 2001 منتشر شد. نسخههای ابتدایی شیرپوینت بیشتر برای کاربردهایی نظیر مدیریت محتوا و مدیریت اسناد مورد استفاده قرار می گرفت. اما قابلیتهای قابل توجه متعددی به نسخه های اخیر شیرپوینت اضافه شده است.

https://microsoftlicense.com/fa/لایسنس-شیرپوینت-سرور-اورجینال-Sharepoint-Server

شیرپوینت شامل مجموعهای از تکنولوژیهای چند منظوره تحت وب است که بر روی یک ساختار فنی قوی قرار گرفته است. به صورت پیش فرض رابط کاربری شیرپوینت مشابه مایکروسافت آفیس است و یکپارچگی بالایی با مجموعه آفیس دارد. ابزارهای تحت وب شیرپوینت به گونهای طراحی شده است که توسط کاربر غیر فنی قابل استفاده باشد. شیرپوینت بستر مناسبی برای راهکارهایی چون پورتال داخلی, مدیریت فایل ها و اسناد, تعاملات تیمی, شبکه های اجتماعی, اکسترانت, وب سایت ها, جستجوی سازمانی و هوش تجاری میباشد. علاوه بر این شیرپوینت قابلیت یکپارچه سازی سیستمها, یکپارچه سازی فرآیندها و اتوماسیون گردش کارها را فراهم میکند, اکثر برنامههای کاربردی سازمانی (مانند بستههاي نرمافزاري ERP و CRM) قابليتهايي را براي یکپارچه شدن با شیرپوینت ایجاد کردهاند. شیرپوینت مجموعه کاملی از API ها و تکنولوژی توسعه را برای برنامهنویسان و توسعهدهندگان فراهم کرده است. به عنوان یک بستر برنامهسازی, شیرپوینت دارای مدیریت مرکزی و کنترلهای امنیتی لازم جهت پیاده سازی نیازمندیهای برنامهها می باشد. بستر شیرپوینت مستقیما درون وب سرور IIS قرار میگیرد.


https://microsoftlicense.com/fa/لایسنس-شیرپوینت-سرور-اورجینال-Sharepoint-Server
شرکت رایان نت (سهامی خاص) به عنوان اولین تامین کننده رسمی لایسنسهای اصلی محصولات مایکروسافت و تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران (Microsoft Partner) با سابقه فعالیت نزدیک به یک دهه در واردات عمده محصولات اورجینال مایکروسافت و همکاری با بیش از یکصد هولدینگ و سازمان دولتی, خصوصی و بین المللی شاخص و مطرح مستقر در ایران, مفتخر به ارایه تمامی محصولات نرم افزاری مایکروسافت به صورت مستقیم, با قیمت مناسب و بدون واسطه از طریق دفتر این شرکت (Talee Limited) در انگلستان به عنوان Partner & Solution Provider رسمی مایکروسافت می باشد. با توجه به حجم موجودی شرکت تمامی محصولات به صورت فوری تحویل داده میشوند و دارای پشتیبانی و گارانتی مادام العمر این شرکت و همچنین پشتیبانی فنی مایکروسافت میباشند, همچنین هیچ یک از محصولات ارایه شده توسط این شرکت از نوع OEM - Academic - Charity نبوده و تمامی محصولات با لایسنس Retail و یا Volume License معتبر و قابل استعلام از مایکروسافت ارایه می گردند.

کلمات کلیدی:
لایسنس شیرپوینت سرور 2019 اینترپرایز - اکانت شیرپوینت سرور 2016 استاندارد اورجینال - SharePoint Server 2013 Enterprise - خرید لایسنس اورجینال شیرپوینت سرور 2019 اینترپرایز - لایسنس شیرپوینت سرور 2016 استاندارد - اکانت شیرپوینت سرور 2013 اینترپرایز اورجینال - SharePoint Server 2019 Standard - خرید لایسنس اورجینال شیرپوینت سرور 2016 استاندارد


https://microsoftlicense.com/fa/لایسنس-شیرپوینت-سرور-اورجینال-Sharepoint-Server
لایسنس شیرپوینت سرور 2019 اینترپرایز - اکانت شیرپوینت سرور 2016 استاندارد اورجینال - SharePoint Server 2013 Enterprise