شماره آگهی : 340021

خرید سیستم سنتر: لایسنس سیستم سنتر - لایسنس اورجینال Microsoft System Center - سیستم سنتر اورجینال

شماره تماس : 02128429090

مایکروسافت سیستم سنتر یا Microsoft System Center در حقیقت یک مجموعه از محصولات مدیریتی مایکروسافت است که برای کمک کردن به مدیران IT سازمان ها برای مدیریت و پشتیبانی بهتر و آسانتر سیستم های سرور و کلاینت در شبکه های تحت این سیستم عامل طراحی شده است و شامل محصولات متنوعی است که هر کدام به منظور بر طرف سازی بخشی از نیاز یک مدیر IT طراحی شده اند به شرح زیر هستند :

https://microsoftlicense.com/fa/لایسنس-سیستم-سنتر-اورجینال-Microsoft-System-Center

• Microsoft System Center Configuration Manager یا به اصطلاح SCCM نمونه بروز شده محصول قبلی مایکروسافت در سال 2003 بوده که با نام Systems Management Server یا SMS شناخته میشده است و مهمترین وظایف آن مدیریت تنظیمات , مدیریت منابع سخت افزاری و نرم افزاری و توزیع بسته های امنیتی به روی کلاینت ها ( Patch Deployment) می باشد .
• Microsoft System Center Data Protection Manager یا به اصطلاح SCDPM نمونه کاملی از یک نرم افزار تهیه نسخه پشتیبان از سیستم ها ( Backup) و بازگردانی اطلاعات در مواقع بروز حادثه ( Disaster Recovery) برای محصولات مایکروسافت است . دوستانی که با نرم افزارهایی مثل Acronis و Symantec Backup Exec کار کردند بهتر میدونن که این یک نمونه از همینگونه نرم افزار هاست .
• Microsoft System Center Operations Manager یا به اصطلاح SCOM نرم افزار بسیار قدرتمند برای پایش یا مانیتورینگ و گزارش گیری از عملکرد سرویس های و برنامه های کابردی تحت سیستم عامل مایکروسافت است .
• Microsoft System Center Essentials به اصطلاح SCE ترکیبی از SCOM و WSUS ( سیستم بروز رسانی مرکزی مایکروسافت یا Windows Server Update Services)
• System Center Mobile Device Manager یا به اصطلاح SCMDM همانطور که از اسمش پیداست برای مدیریت ابزارهای موبایل مثل PDA و SmartPhone ها بکار میرود.
• Microsoft System Center Virtual Machine Manager یا به اصطلاح SCVMM همانطور که از اسمشی پیداست برای مدیریت ماشین های مجازی و مجازی سازی دیتا سنتر ها استفاده میشود .
• Microsoft System Center Opalis یا به اصطلاح SCO اپالیس یک سیستم مکانیزه شده برای هماهنگ سازی ابزارهای فناوری اطلاعات در کنار هم است و هدف اصلی آن کاهش هزینه های مدیریت دیتا سنتر در عین بالا بردن قابلیت های پردازشی فناوری اطلاعات در سازمان است . این نرم افزار توان مکانیزه سازی قابلیت های موجود ( Best Practices ) در محصول (MOF ( Microsoft Operations Framework و همچنین هماهنگی کامل با ITIL را دارد .



https://microsoftlicense.com/fa/لایسنس-سیستم-سنتر-اورجینال-Microsoft-System-Center

شرکت رایان نت (سهامی خاص) به عنوان اولین تامین کننده رسمی لایسنسهای اصلی محصولات مایکروسافت و تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران (Microsoft Partner) با سابقه فعالیت نزدیک به یک دهه در واردات عمده محصولات اورجینال مایکروسافت و همکاری با بیش از یکصد هولدینگ و سازمان دولتی, خصوصی و بین المللی شاخص و مطرح مستقر در ایران, مفتخر به ارایه تمامی محصولات نرم افزاری مایکروسافت به صورت مستقیم, با قیمت مناسب و بدون واسطه از طریق دفتر این شرکت (Talee Limited) در انگلستان به عنوان Partner & Solution Provider رسمی مایکروسافت می باشد. با توجه به حجم موجودی شرکت تمامی محصولات به صورت فوری تحویل داده میشوند و دارای پشتیبانی و گارانتی مادام العمر این شرکت و همچنین پشتیبانی فنی مایکروسافت میباشند, همچنین هیچ یک از محصولات ارایه شده توسط این شرکت از نوع OEM - Academic - Charity نبوده و تمامی محصولات با لایسنس Retail و یا Volume License معتبر و قابل استعلام از مایکروسافت ارایه می گردند.

کلمات کلیدی :
فروش لایسنس سیستم سنتر - فروش نسخه اصلی System center - فروش نسخه قانونی سیستم سنتر - فعالسازی قانونی System center - فعالسازی نسخه اصلی سیستم سنتر - قیمت System center - قیمت سیستم سنتر اورجینال - فعال سازی قانونی System center - فعال سازی نسخه اصلی سیستم سنتر - کد فعال سازی System center اصل - کد فعال سازی قانونی System center اورجینال - لایسنس سیستم سنتر - لایسنس قانونی سیستم سنتر اصل - لایسنس سیستم سنتر اورجینال - فعالسازی قانونی System center - فعالسازی نسخه قانونی سیستم سنتر - کرک قانونی System center - سیستم سنتر اورجینال - نسخه اصلی



https://microsoftlicense.com/fa/لایسنس-سیستم-سنتر-اورجینال-Microsoft-System-Center
خرید سیستم سنتر: لایسنس سیستم سنتر - لایسنس اورجینال Microsoft System Center - سیستم سنتر اورجینال