شماره آگهی : 340019

خرید پراجکت سرور: لایسنس پراجکت سرور - لایسنس اورجینال Project Server - پروجکت سرور اورجینال

شماره تماس : 02128429090

پراجکت سرور (Microsoft Project Server) یک راهکار مدیریت پروژه تحت سرور است که توسط شرکت مایکروسافت توسعه پیدا کرده است. در واقع مایکروسافت می خواست با این راهکار, کارکردهای نرم افزار MSP را افزایش دهد و آن را از یک برنامه ساده در کامپیوتر مدیر پروژه به یک سامانه جامع و متمرکز برای مدیریت همه ی پروژه ها و منابع سازمان تبدیل کند. مایکروسافت توانست در زمان کوتاهی این کار را انجام بدهد. این سامانه با وجود عمر کوتاه خود در مقایسه با دیگر سیستم ها, به یکی از رهبران بازار تبدیل شده است.

https://microsoftlicense.com/fa/لایسنس-پراجکت-سرور-اورجینال-Project-Server

مدیران می توانند جزئیات و زمانبندی هر پروژه را ببینند. هرگونه اطلاعاتی در سطح پروژه, وظایف و منابع به دلخواه مدیران قابل جمع آوری و نمایش است.
دشبوردهای مدیریتی پراجکت سرور , نگاه گسترده و نگرش عمیقی به آنچه که در پروژه می گذرد به مدیران می دهد. دشبورد مجموعه ای از جدول ها, نمودارها و علائم گرافیکی است که وضعیت پروژه ها را از ابعاد مختلف نمایش می دهد. پراجکت سرور یک راهکار مدیریت پروژه تحت سرور میباشد که مایکروسافت توسعه آنرا از سال 2000 آغاز کرده است و آخرین نسخه آن پراجکت سرور 2019 میباشد. هدف از توسعه Project سرور توسط مایکروسافت افزایش کارکردهای MSP بود و اینکه آن را از یک نرم افزار مدیریت پروژه تبدیل به یک سامانه متمرکز برای مدیریت همه پروژه ها و منابع سازمانی کند. میتوان گفت هم اکنون پراجکت سرور بهترین سیستم مدیریت پروژه برای سازمان ها است.

https://microsoftlicense.com/fa/لایسنس-پراجکت-سرور-اورجینال-Project-Server

شرکت رایان نت (سهامی خاص) به عنوان اولین تامین کننده رسمی لایسنسهای اصلی محصولات مایکروسافت و تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران (Microsoft Partner) با سابقه فعالیت نزدیک به یک دهه در واردات عمده محصولات اورجینال مایکروسافت و همکاری با بیش از یکصد هولدینگ و سازمان دولتی, خصوصی و بین المللی شاخص و مطرح مستقر در ایران, مفتخر به ارایه تمامی محصولات نرم افزاری مایکروسافت به صورت مستقیم, با قیمت مناسب و بدون واسطه از طریق دفتر این شرکت (Talee Limited) در انگلستان به عنوان Partner & Solution Provider رسمی مایکروسافت می باشد. با توجه به حجم موجودی شرکت تمامی محصولات به صورت فوری تحویل داده میشوند و دارای پشتیبانی و گارانتی مادام العمر این شرکت و همچنین پشتیبانی فنی مایکروسافت میباشند, همچنین هیچ یک از محصولات ارایه شده توسط این شرکت از نوع OEM - Academic - Charity نبوده و تمامی محصولات با لایسنس Retail و یا Volume License معتبر و قابل استعلام از مایکروسافت ارایه می گردند.

کلمات کلیدی :
لایسنس Microsoft Project Server 2016 - کرک مایکروسافت پروجکت سرور 2019 اورجینال - فعال سازی قانونی Microsoft Project Server 2016 - لایسنس قانونی مایکروسافت پروجکت سرور 2013 - کرک قانونی Microsoft Project Server 2016نسخه اصل - دانلود قانونی نرم افزار مایکروسافت پروجکت سرور 2013 - دانلود نرم افزار Microsoft Project Server 2019اورجینال - لایسنس مایکروسافت پروجکت سرور 2016نسخه قانونی - خرید نسخه اصل Microsoft Project Server 2013 قانونی - سریال قانونی مایکروسافت پروجکت سرور 2013 - سریال قانونی برای فعال سازی Microsoft Project Server 2013 - فروش مایکروسافت پروجکت سرور 2019 اورجینال


https://microsoftlicense.com/fa/لایسنس-پراجکت-سرور-اورجینال-Project-Server
خرید پراجکت سرور: لایسنس پراجکت سرور - لایسنس اورجینال Project Server - پروجکت سرور اورجینال