شماره آگهی : 340018

لایسنس اکسچنج سرور 2019 اینترپرایز - اکانت اکسچنج سرور 2019 اینترپرایز اورجینال - Exchange Server ENTERPRISE 2019 - خرید لایسنس اورجینال اکسچنج سرور 2019 اینترپرایز

شماره تماس : 02128429090

اکسچنج سرور یکی از مهمترین سرویس هایی که باید در هر سازمان بزرگی وجود داشته باشد, Exchange سرور یک سرویس ایمیل است که برای ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی استفاده میشود. برخی سازمان ها از سرویس های رایگان ایمیل Gmail و Yahoo و ... استفاده میکنند که به علت سطح امنیتی پایین آنها استفاده از این سرویس های رایگان میتواند اطلاعات حیاتی سازمان را به خطر بیاندازد.
• اکسچنج سرور (Exchange Server) سرویس ایمیل سرور مایکروسافت است که کاربرد آن تنها به ارسال و دریافت ایمیل محدود نمیشود, اکسچنج سرور اورجینال قابلیت های زیادی مانند ارسال و دریافت فاکس و صندوق صوتی, ذخیره سازی فایل ها, مخاطبین, تقویم شخصی و ... را دارد.
• اکسچنج سرور اورجینال تنها ایمیل سرور سازمانی است که میتواند در تمامی اندازه ها از سازمان های بزرگ با هزاران کاربر تا سازمان های کوچک با چند کاربر نیاز های سازمان را برطرف کند.
• اولین نسخه اکسچنج سرور با نام Exchange Server 4.0 در سال 1996 منتشر شد و آخرین نسخه آن سال 2019 به نام Exchange Server 2019 به بازار عرضه شد.
• صندوق قانونی پیشرفته اکسچنج سرور به شما در انجام هرچه سریعتر امور سازمان در بستری امن کمک شایانی میکند.
• لایسنس آخرین نسخه اکسچنج سرور 2019 با قابلیت های جدید و کاربردی تازه ای آماده ارائه به سازمان ها است, از جمله ویژگی های این نسخه میتوان به سیستم های امنیتی پیشرفته تر, پشتیبانی از 48 هسته پردازنده, پشتیبانی از 256 گیگابایت حافظه RAM, استفاده از تکنولوژی جستجوگر Bing, اضافه شدن تکنولوژی SSD و ... اشاره کرد.

https://microsoftlicense.com/fa/لایسنس%20Exchange%20Server%20Enterprise%202019%20اورجینال

لایسنس اکسچنج سرور در دو ویرایش قابل ارائه است:
• ویرایش Enterprise: برای سازمان های بزرگ طراحی شده است و تا 100 عدد دیتابیس میل باکس را پشتیبانی میکند.
• ویرایش Standard: برای سازمان های کوچک و تا حدودی متوسط مناسب است و تا 5 عدد دیتابیس میل باکس را پشتیبانی میکند.

مایکروسافت لایسنس اولین تامین کننده رسمی لایسنس های اورجینال محصولات مایکروسافت در ایران, ارائه دهنده لایسنس نسخه های اکسچنج سرور (Exchange Server) با پشتیبانی و گارانتی مادام العمر این شرکت و پشتیبانی فنی مایکروسافت میباشند.

https://microsoftlicense.com/fa/لایسنس%20Exchange%20Server%20Enterprise%202019%20اورجینال

لایسنس این محصول از نوع MSDN می باشد, این نوع لایسنس اصلی بوده و مستقیما از سمت مایکروسافت برای استفاده در شرکت های توسعه نرم افزار برای مقاصد توسعه و طراحی محصول و با قیمت های پایین تر ارائه می شود, این لایسنس ها مادام العمر بوده و بروی یک سخت افزار امکان نصب و فعالسازی مجدد دارند.
این لایسنس تمامی امکانات دیگر انواع لایسنس را داراست و هیچ گونه محدودیت و تفاوتی خاصی در شرایط استفاده, امکانات و فعالسازی ندارد.
این نوع لایسنس از نوع جاسازی شده در دیسک نصب (Embedded) می باشد, شما از طریق لینک دانلود یکتا (unique) دیسک نصب را از مایکروسافت مستقیما دانلود کرده و استفاده می کنید
لایسنس این محصول از نوع OLP Academic - Charity و دیگر انواع لایسنس که با مدارک خرید غیر واقعی و یا جعلی تهیه می شوند نمی باشد, همچنین ﻻﯾﺴﻨﺲ ﻫﺎى اراﯾﻪ ﺷﺪه ﻫﯿﭽﮕﻮﻧﻪ ﻣﺤﺪودﯾﺖ ﻫﺴﺘﻪ پردازنده (Core) ندارند.
لایسنس با امکان استعلام مستقیم از مایکروسافت و قابلیت نصب و فعالسازی به دفعات بروی یک سخت افزار و استفاده مادام العمر می باشد.
به جهت موجودی انبوه شرکت ﺗﺤﻮﯾﻞ این ﻣﺤﺼﻮل ﺑﻪ ﺻﻮرت فوری ﺑﻮده و شامل شرایط گارانتی و پشتیبانی رایگان شرکت جهت فعالسازی و استفاده از لایسنس می باشد.

https://microsoftlicense.com/fa/لایسنس%20Exchange%20Server%20Enterprise%202019%20اورجینال

شرکت رایان نت (سهامی خاص) به عنوان اولین تامین کننده رسمی لایسنسهای اصلی محصولات مایکروسافت و تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران (Microsoft Partner) با سابقه فعالیت نزدیک به یک دهه در واردات عمده محصولات اورجینال مایکروسافت و همکاری با بیش از یکصد هولدینگ و سازمان دولتی, خصوصی و بین المللی شاخص و مطرح مستقر در ایران, مفتخر به ارایه تمامی محصولات نرم افزاری مایکروسافت به صورت مستقیم, با قیمت مناسب و بدون واسطه از طریق دفتر این شرکت (Talee Limited) در انگلستان به عنوان Partner & Solution Provider رسمی مایکروسافت می باشد. با توجه به حجم موجودی شرکت تمامی محصولات به صورت فوری تحویل داده میشوند و دارای پشتیبانی و گارانتی مادام العمر این شرکت و همچنین پشتیبانی فنی مایکروسافت میباشند, همچنین هیچ یک از محصولات ارایه شده توسط این شرکت از نوع OEM - Academic - Charity نبوده و تمامی محصولات با لایسنس Retail و یا Volume License معتبر و قابل استعلام از مایکروسافت ارایه می گردند.

کلمات کلیدی:
Exchange Server 2019 - Exchange Server - Exchange Server ENTERPRISE 2019 - لایسنس اکسچنج سرور 2019 اینترپرایز - اکسچنج سرور 2019 اینترپرایز اورجینال - خرید اکسچنج سرور 2019 اینترپرایز - فروش اکسچنج سرور 2019 اینترپرایز - نسخه اصلی اکسچنج سرور 2019 اینترپرایز - دانلود Exchange Server ENTERPRISE 2019 - خرید اکسچنج سرور 2019 اینترپرایز اورجینال - لایسنس اکسچنج سرور 2019 اینترپرایز اورجینال - فروش اکسچنج سرور 2019 اینترپرایز قانونی - اکسچنج سرور 2019 اینترپرایز اصلی - فروش اکسچنج سرور 2019 اینترپرایز اورجینال و قانونی - Exchange Server ENTERPRISE 2019 اصلی - Exchange Server ENTERPRISE 2019 اورجینال



https://microsoftlicense.com/fa/لایسنس%20Exchange%20Server%20Enterprise%202019%20اورجینال
لایسنس اکسچنج سرور 2019 اینترپرایز - اکانت اکسچنج سرور 2019 اینترپرایز اورجینال - Exchange Server ENTERPRISE 2019 - خرید لایسنس اورجینال اکسچنج سرور 2019 اینترپرایز