شماره آگهی : 337544

فروش اسید ترفتالیک

شماره تماس : 09120686791

ترفتالیک اسید چیست؟
در یک تعریف یا بیان ساده در پاسخ در پاسخ به این سوال که ترفتالیک اسید چیست می توان گفت، یک نوع ترکیب آلی بی رنگ است و متعلق به گروه اسیدها است. شکل ظاهری این ترکیب آلی به صورت بلورهای سفید یا پودر می باشد. مهمترین و اصلی ترین فرآیند تجاری جهت تولید ترفتالیک اسید، واکنش اکسایش پارازایلن در دما و فشار بالا در فاز مایع و به وسیله اکسیژن موجود در هوا می باشد.
شایان ذکر است بدانید که این اسید آلی به عنوان یک ماده اولیه جهت تولید پلی استرها مورد استفاده قرار می گیرد. به علت کاربردهای بسیار وسیع و گسترده ای که این ترکیب شیمیایی در صنایع فراوان دارد، سالانه میلیون ها کیلوگرم از این ماده کاربردی در دنیا تولید می گردد.
نکته جالبی که در رابطه با این ماده لازم است بدانید اینکه این ترکیب شیمیایی یکی از مهمترین و در عین حال اصلی ترین ماده شیمیایی واسط در صنایع پتروشیمیایی است و به عنوان ماده اولیه جهت ساخت پلی اتیلن ترفتالات به کار گرفته می شود
مجموعه بازرگانی الساپا با وجود نیروهای حرفه ای و همچنین پیشتاز در حوزه خرید و فروش انواع گوناگون مواد شیمیایی، پلیمری و تصفیه می باشد. با خرید نمودن انواع مواد پلیمری و شیمیایی از این مرکز رضایت و کیفیت را تجربه نمایید. این شرکت یکی از بزرگترین و معتبرترین تامین کننده ها و وارد کننده های ترفتالیک اسید در کشور می باشد . آماده ثبت سفارشات شما بزرگواران در هر نقطه ای از کشور می باشد.

جهت اطلاع از قیمت و نحوه فروش از طریق شماره های زیر با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.
راههای ارتباط باELSAPA :
02188062713
02186017285
داخلی(305)
09120686791
وب سایت : www.elsapaco.com
فروش اسید ترفتالیک