شماره آگهی : 336747

تعمیرات ماینر

شماره تماس : 09195660250

تعميرات تخصصي ماينر در تهران تعميرات

تعمير ماينر اين روز ها تبديل به يک نياز اساسي بين فارمر هاي خانگي و صاحبان مزرعه بيت کوين شده است. 

دستگاه هاي ماينر معمولا به صورت شبانه روزي در حال کار کردن هستند ، پس از آن جايي که ماينر هم يک دستگاه الکترونيکي است از اين رو طبيعي است که گاهي دچار مشکلاتي شود و يکباره خاموش شدن ناگهاني ماينر را مشاهده کنيد. از اين رو  تعميرات بخش جدا نشدني هزينه ماينر است پس اگر ماينر شما معيوب است و نياز به تعمير دارد هيچ نگران نباشيد. ما اينجا هستيم تا دستگاه شما را مانند روز اول سلامت کنيم و عمر دستگاه ماينر شما را بيشتر کنيم ….

با توجه به نو ظهور بودن صنعت ماينينگ در ايران تعداد تعميرکاران ماينر به شدت اندک و دانش اين حورزه بسيار محدود است 

تهران تعميرات تخصصي ترين تيم در تعمير و اورهال ماينر است . رقباي تهران تعميرات معمولا علاوه بر ماينر، فروش و خريد ماينر و تعميرات ساير وسايل الکترونيکي ( از موبايل تا يخچال ) را انجام ميدهند ولي تهران تعميرات ، مفتخر است که به صورت تخصصي فقط و فقط تعميرات ماينر و ملزومات آن را به عهده ميگيرد.

 ما در تهران پايتخت يک شعار ويژه داريم و آن اين است : ما تعمير کار هستيم ، نه تعويض کار! يعني الويت اول ما در تهران برد شناخت ايراد دستگاه ماينر و سپس رفع همان ايراد است . به نحوي که ديگر آن دستگاه دچار مشکل نگردد ، پس ما با افتخار متخصص ماينر هستيم.

از اين رو کليه ماينر هاي تعمير شده توسط ما داراي ?? روز گارانتي بي قيد و شرط است. يعني تا ?? روز پس از تعمير ماينر شما ، مسئوليت هر گونه ايراد و مشکلات ماينر را به عهده ميگيريم تا با خيال راحت فقط به درآمد زايي ماينر خود فکر کنيد.

تخصص گرايي در تهران پايتخت فقط محدود به تعميرات ماينر نيست ، در مورد برند هاي ماينر هم صدق ميکند. بنابر اين برند هاي زير به صورت تخصصي تحت پشتيباني تهران برد ميباشد :

Bitmain بيت مين ، canaan کنان ، innosilicon اينو سيليکوين ، cheetah miner چيتا ماينر ، aladdin miner ، antminer

whatsminerبا توجه به متعدد بودن دلايل خرابي ماينر ما اين مشکل را حل کرديم و تخصصي ترين تيم را در حوزه تعمير ماينر در تهران تعميرات را تشکيل داديم
آدرس سايت:www.irantamirat.com

آدرس :ميدان انقلاب به سمت آزادي بعداز جمالزاده شمالي خيابان والعصر انتهاي درفش شرقي پ1

تماس :09195660250-02166904202
تعمیرات ماینر