شماره آگهی : 333584

دوره آموزش فینگر فود کلاس فینگر فود آموزش آشپزی بین المللی

شماره تماس : 09190345902

دوره آموزش فینگر فود کلاس فینگر فود آموزش آشپزی بین المللی
در دوره آموزش فینگر فود شما طرز تهیه 26 نوع فینگر فود حرفه ای و خوشمزه را اموزش می بینید. در کلاس فینگر فود شما با طرز تهیه انواع فینگر فود مانند فینگر فود الویه، فینگر فود کالباس، فینگر فود سیب زمینی و … آشنا خواهید شد. اگر به دنبال بهترین کلاس فینگر فود در تهران هستید، بهترین آموزشگاه را انتخاب کرده اید. ما برگزار کنند معتبرترین کلاسهای آموزش آشپزی بین المللی و آموزش فینگر فود در غرب تهران هستیم.
این دوره کاملا عملی بوده و مواد اولیه و ابزار از طرف آموزشگاه آشپزی وانیل تهران تامین میشود. شما با شرکت در کلاس فینگر فود آموزشگاه آشپزی وانیل تهران، در زمینه ساخت انواع فینگر فود متخصص خواهید شد. همچنین می توانید با دریافت مدرک بین المللی سازمان فنی حرفه ای امکان مهاجرت خود را تسهیل نمایید. امکان شرکت در دوره آموزشی ساخت انواع فینگر فود به دو صورت حضوری و آنلاین فراهم است. می‌توانید دوره ساخت فینگر فود را در غرب تهران آکادمی آشپزی وانیل تحت نظر اساتید مجرب و حرفه ای بگذرانید.
طول این دوره سه روز تقریبا از ساعت ۱۰ الی ۵ بعد از ظهر می باشد.
آموزشگاه آشپزی وانیل تهران از انجا که زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای و وزات کار مشغول به فعالیت است، این اختیار را دارد تا مدرک فنی حرفه ای که یک مدرک بین المللی و قابل ترجمه و استعلام است را با توجه به ضوابط سازمان صادر نماید. این مدرک در اکثر کشور های دنیا معتبر بوده و برای مهاجرت یک رزومه مناسب است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط و نحوه اخذ مدرک دوره فینگر فود می توانید با همکاران ما در آکادمی آشپزی وانیل تهران تماس بگیرید.
لطفا از وبسایت ما دیدن کنید

وبسایت : https://amozesheashpazi.com

اینستاگرام : https://www.instagram.com/vanill_cake

" آموزشگاه آشپزی و شیرینی پزی وانیل "

دفتر: 44717558
آدرس : تهران، منطقه 22، شهرک گلستان، بلوار کاج، سروستان دوازدهم، پلاک 102
مدیریت : 09125809213
سفارشات تلفنی : 02146050935
واتساپ : 09190345902
دوره های آشپزی
آموزشگاه فینگرفود
آموزش فینگرفود رایگان
آموزشگاه غذا
دوره آموزشی فینگرفود
آموزش فینگرفود
دوره های آموزش آشپزی
آموزش آشپزی بین المللی
آموزش بین المللی آشپزی
آموزش آشپزی به صورت حرفه ای
دوره آشپزی حرفه ای
آموزش آشپزی فنی حرفه ای
آموزشگاه فنی حرفه ای آشپزی
آموزش انواع فینگرفود
دوره آشپزی بین المللی
آموزش آشپزی با مدرک بین المللی
کلاس های آموزش دسر و شیرینی
آموزش آشپزی بین الملل
دوره آموزش سوخاری
آموزش فینگر فود سرد,آموزش فینگر فود ساده,آموزش فینگر فود برای تولد,آموزش فینگر فود با نان تست,آموزش فینگر فود رولی,آموزش فینگر فود در ساری,آموزش فینگر فود ایرانی,آموزش فینگر فود فنی حرفه ای

آموزش فینگرفود ساده,آموزش فینگرفود در شهرک گلستان,آموزش فینگرفود در تهران,آموزش فینگرفود در شهرک راه آهن,آموزش فینگرفود در جنت آباد,آموزش فینگرفود سرد,آموزش فینگرفود در منطقه22 تهران,آموزش فینگرفود اینستا
دوره آموزش فینگر فود کلاس فینگر فود آموزش آشپزی بین المللی