شماره آگهی : 333317

شرکت فولاد کبیر

شماره تماس : 09129234397

مجموعه شرکت های کبیر (سهامی خاص) مرکز تخصصی در زمینه تولید و نصب انواع ورق های گالوانیزه و رنگی فرم شده با طرح های شیروانی ، عرشه فولادی ، ورق های کرکره ای ، پوشش های سقف و دیواری میباشد .

ورق رنگی چیست؟ و چه خصوصیاتی دارد؟

در این مقاله قرار است به صورت مفصل راجع به ورق رنگی صحبت کنیم. لذا بهتر است ابتدا با این دسته از ورق‌های فولادی آشنا شویم. ورق‌های رنگی به گونه‌ای از ورق‌های فلزی گفته می‌شود که در رنگ بندی متنوعی تولید شده و در حوزه‌های مختلف کاربرد دارد. عموما لایه رنگی به صورت کوره‌ای به ورق اضافه شده و ضخامت این لایه که به عنوان پوشش به ورق اضافه می‌شود، تقریبا برابر با ۳۵ میکرون یا بیشتر است.

اما در خصوص ویژگی‌ها و مشخصات ورق رنگی، لازم به ذکر است که این ورق‌ها از مقاومت به خوردگی بالایی برخوردارند که این موضوع سبب شده کاربردهای فراوانی داشته باشند. همچنین ورق‌های رنگی شکل پذیری بالایی دارند و از استحکام خوبی برخوردار هستند. همچنین این ورق‌ها از وزن سبکی برخوردار هستند. فرایند نصب این دسته از ورق‌های فلزی نیز بسیار سریع و آسان است.

لازم به ذکر است که این ورق‌ها در برابر خوردگی مقاومت بالایی دارند. در نتیجه ورق‌های رنگی در برابر رطوبت مقاومت خوبی دارند و می‌توان از آن‌ها در شرایط جوی مختلف استفاده کرد. همچنین این دسته از ورق‌های فلزی در برابر زلزله از ایمنی بالایی برخوردار هستند و به همین دلیل از آن‌ها در سازه‌های مختلف استفاده می‌شود. علاوه بر این، ورق‌های رنگی از شکل ظاهری بسیار زیبایی برخوردارند.
شرکت فولاد کبیر