شماره آگهی : 331381

بازسازی آشپزخانه

شماره تماس : 09123865076

اگر به فکر بازسازی و زیبا کردن فضای خود هستید، بازسازی آشپزخانه در اولویت است، کابینت های نامناسب و رنگ رو رفت، کف و کاشی های دور آشپزخانه در دید هستند و البته بازسازی آشپزخانه در کاربرد آن نیز تاثیر به سزایی دارد.


بازسازی آشپزخانه: از کجا شروع کنیم؟
آشپزخانه قلب خانه است. جایی است که تمام خانواده برای صرف غذا، سرگرمی، انجام تکالیف و کارهای اداری دور هم جمع می شوند، بنابراین مهم است که آن را برای کل خانواده کاربر پسند کنید. کابینت های هوشمندانه، سطوح کاری جادار، چیدمان عملی، تجهیزات هوشمند و ذخیره سازی: عملکرد را هدف خود قرار دهید. در اینجا دستور العملی وجود دارد که به شما کمک می کند یک آشپزخانه فوق العاده کاربردی طراحی کنید، آشپزخانه ای که عملی بودن و طعم خوب را ترکیب می کند.

تامین منابع مالی و بازسای آشپزخانه
وقتی تصمیم به بازسازی آشپزخانه تان می گیرید احتیاج به منابع مالی دارید. این منابع مالی صرف خرید مصالح و تجهیزات دیگر می شود. همچنین باید به کارگران پول بدهید. برای این کار بودجه لازم را اختصاص بدهید.
خیلی مهم است که بودجه تعیین کنید تا مطمئن باشید برای چیزی بیش از حد هزینه نمی کنید اما واقع بین باشد، گاهی چیزها هنگام انتخاب مجبور می شود چیزهای ارزان و بی کیفیت را کنار بگذارید. به این ترتیب چند درصد ممکن است از بودجه که فکر می کردید کار بازسازی آشپزخانه گرانتر تمام شود.

تقسیم بندی بودجه
۲۹% را برای کابینت ها،
۲۲% برای طراحی و اجرا،
۱۶% برای سقف، کف، پنجره ها، دیوارها و درها،
۱۴% برای اسباب و تهویه،
۱۰% برای کانتر
۹% برای وسایل الکتریکی و لوله کشی
بازسازی آشپزخانه و نکته های مهم آن
برای به حداکثر رساندن سرمایه گذاری و استفاده حداکثری از ویژگی های جدید و کاربردی آشپزخانه خود، بسیار مهم است که برنامه ریزی دقیقی داشته باشید.
برای برنامه ریزی پروژه خود، باید:

با فکر کردن به سبک زندگی همه نیازهای خانواده را تعیین کنید
بودجه تعیین کنید
نیازها و سبک زندگی متفاوت خانواده
هنگام کار کردن با آنچه که از آشپزخانه خود می خواهید باید چندین فاکتور را در نظر بگیرید. این شامل:

اندازه خانوار و نیازهای خاص هر کس.
برای فضای کافی برنامه ریزی کنید تا همه بتوانند به راحتی گردش کنند. ویژگی‌های منحصربه‌فرد هر فرد را در نظر بگیرید: صندلی چرخدار، کاهش تحرک، سرآشپزهای جوانی که می‌خواهند طوفان درست کنند، و غیره. چنین نیازهایی را می‌توان با اعمال چند قانون طراحی جهانی برآورده کرد. به عنوان مثال، با تنظیم ارتفاع پیشخوان ها و فضای کیک پلیت زیر کابینت های پایه.

فعالیت‌ها و سبک زندگی:
شام‌های خانوادگی، ناهار، تکالیف، پرداخت صورت‌حساب، آماده‌سازی وعده‌های غذایی – اینها می‌توانند لحظات پر هیجان در روال روزانه باشند. پذیرایی از همه به طوری که آنها بتوانند به کارهای خود ادامه دهند مطمئناً زندگی را آسان تر می کند.

عادات غذایی:
یک نانوا یا شیرینی پز آماتور در خانواده دارید؟ در نظر داشته باشید که یک سطح طراحی شده را در میز کار نصب کنید، مانند سنگ مرمر. اگر خودتان غذاهای کنسرو می‌سازید، انبار را گسترش دهید و قفسه‌های بلند را در آن قرار دهید. اگر عاشق سرگرمی هستید، صندلی را در پیشخوان افزایش دهید و یک گوشه “بار” برنامه ریزی کنید.

تجهیزات و لوازم آشپزخانه:
هر آشپزخانه ای دارای اقلام زیادی است که نیاز به ذخیره سازی دارند، از لوازم آشپزخانه کوچک گرفته تا ملحفه، ظروف آشپزی، ظروف غذاخوری و ظروف. رفت و آمد بین کابینت ها را با ایجاد مکان های نگهداری نزدیک به محل آماده سازی غذا به حداقل برسانید.

تنظیم بودجه برای بازسازی آشپزخانه
بودجه بازسازی آشپزخانه شما باید برای استفاده از مواد با کیفیت و همچنین هزینه نصب همه چیز فراهم شود. بودجه شما باید شامل برآوردهایی برای هر جنبه از پروژه باشد:

لوله کشی و تاسیسات
برق
کابینت و کانتر
سینک و شیرآلات
رنگ آمیزی، تریم و جزئیات
کفپوش
لوازم خانگی
نورپردازی
مبلمان
سیستم های ذخیره سازی برای استفاده حداکثری از فضای کابینت
دکوراسیون و لوازم جانبی
بسیاری از کارهای اصلی یا تخصصی نیاز به کمک حرفه ای دارند که می تواند هزینه ها را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. استفاده از افراد با تخصص های مختلف تحت نظر یک طراح و ناظر بهترین انتخاب است. طراح و ناظر بهترین ایده ها را در اختیار شما قرار می دهد، متناسب با بودجه شما بهترین تجهیزات و وسایل را انتخاب می کند و بر کار افراد مختلف نظارت می کند، تا کار بهتری را ارائه دهند.

با ما تماس بگیرید تا بهترین ایده را برای امروز و نگاه به آینده برایتان ارائه دهیم و متناسب با بودجه شما بهترین بازسازی را برای آشپزخانه و دیگر فضاهای آپارتمان مسکونی شما را انجام بدهیم.

بهینه سازی فضای آشپزخانه
یکی از بخش های مهم در بازسازی آشپزخانه بهینه سازی فضا می باشد. برای بهینه سازی فضای آشپزخانه، آن را طوری برنامه ریزی کنید که چند نفر از اعضای خانواده بتوانند همزمان از آشپزخانه استفاده کنند. در حال حاضر، گرایش به سمت راه‌اندازی ایستگاه‌ها یا مناطق کاری است که از یک توالی طبیعی پیروی می‌کنند و هر منطقه برای یک کار خاص مجهز و کار آمد است.

منطقه آماده سازی غذا
منطقه آماده سازی غذا شامل یک سطح کار برای تهیه غذا و استفاده از ظروف مختلف. این قسمت باید نزدیک سینک برای شستشوی غذا و نزدیک به اجاق گاز باشد. اگر در حال برنامه ریزی برای سینک دوم هستید، این نیز کاربردی ترین منطقه برای سینک دوم است. کشوهای چاقو، ظروف، کاسه و وسایل کوچک آشپزخانه نیز متعلق به اینجا هستند. اگر به فکر نصب یک بلوک قصابی یا یک یخچال جمع و جور برای موادی که اغلب استفاده می کنید هستید، منطقه آماده سازی غذا مکان مناسبی است.

منطقه نظافت و ذخیره سازی
یک قسمت تمیز کردن و ذخیره سازی شامل سینک اصلی و ماشین ظرفشویی، محل نگهداری ظروف و ظروف پخت و پز و یک کمد برای محصولات نظافتی. فضایی برای سطل های بازیافت، سطل زباله و سطل زباله های قابل کمپوست را فراموش نکنید.

منطقه پخت و پز
یک منطقه پخت و پز طراحی شده در اطراف اجاق گاز، اجاق گاز و مایکروفر. میزهای اطراف باید از مواد مقاوم در برابر حرارت، مانند کاشی یا سنگ، مناسب برای ظروف گرم ساخته شوند. اطمینان حاصل کنید که ظروف و تجهیزات پخت و پز، ادویه ها و چاشنی ها در نزدیکی شما نگهداری می شوند.

قسمت های دیگر
هر قسمت دیگری که کار روزمره را آسان‌تر می‌کند: یک اتاق کار با یک ایستگاه شارژ، یک کامپیوتر، یک سیستم بایگانی، تلفن، دفترچه یادداشت و غیره. مهمانان شما می توانند از یک نوشیدنی قبل از شام لذت ببرند یا یک غذای ناهار بخورند؟ همه چیز به شما و سبک زندگی شما مربوط می شود.

بازسازی آشپزخانه و طرح مثلث
استراتژی ایستگاه کاری مبنای خوبی برای سازماندهی آشپزخانه و بهینه سازی اصل مثلث است. این یک مفهوم طراحی آشپزخانه است که به موجب آن هر یک از سه عنصر مهم در آشپزخانه – یخچال، اجاق گاز و سینک – همگی یک گوشه از یک مثلث را نشان می دهند. برای کاهش فواصل و ژیمناستیک غیر ضروری آشپزخانه ترتیب تهیه غذا را رعایت کنید.

نورپردازی آشپزخانه
با توجه به اینکه امروزه از آشپزخانه‌هایمان می‌خواهیم تا چند کارکرد داشته باشند، نورپردازی خوب ضروری است. طرح نورپردازی خود را در “لایه ها” برنامه ریزی کنید، به عنوان مثال:

نور عمومی: قابل تنظیم است و می تواند با منبع نور طبیعی اتاق که در طول روز تغییر می کند، سازگار شود. چراغ‌های
نور توکار: چراغ‌های آویز و چراغ‌های مسیر مجهز به کلیدهای دیمر همگی ایده‌آل هستند.
روشنایی خاص برای هر ایستگاه کاری: هر قسمت کاری باید به خوبی روشن شود. بهبود چراغ های فرورفته در زیر کابینت های دیواری سخت است، زیرا نور بین سطح چشم و سطح کار می تابد.
نورپردازی تزیینی: که فضای اتاق را می بخشد و در صورت نیاز روشنایی را افزایش می دهد.
موضوع: بازسازی
بازسازی آشپزخانه