شماره آگهی : 296412

قالب موزیک وردپرس بیژن، قالب Bizhan

شماره تماس :

قالب بیژن | قالب سایت موسیقی | قالب موزیک وردپرس Bizhan

معرفی قالب موزیک بیژن

قالب بیژن یک قالب وردپرس موزیک است. قالب بیژن یک محصول ایرانی است که کاملا مطابق سلیقه کاربران ایرانی طراحی شده است. در قالب وردپرس موزیک بیژن تصمیم برآن داشتیم که حداکثر استفاده را از ویژگی های پیشفرض وردپرس بدون استفاده از افزونه ببریم می توان گفت در این قالب شما نیاز به افزونه ای ندارید! مگر برای موارد خاص مانند سئوی محتوا، ایجاد فرم یا شمسی سازی تاریخ ها.

بعد از طراحی و پیاده سازی پرژه های زیاد در ساخت قالب های وردپرسی برای افراد و گروه های مختلف و همچنین طراحی برای چندین سایت موزیک توانستیم یک دید جامع از نیازهای یک مدیر سایت موزیک و همچنین نیازهای کاربران سایت های موزیک بدست آوریم که برایند همه این موارد در ساخت و پیاده سازیقالب وردپرس موزیک بیژن تاثیر زیاد داشته است.

 

بیژن قالبی ساده در ظاهر اما حرفه ای در باطن است!

 

کد تخفیف 50 درصدی به مناسبت انتشار قالب برای 10 نفر اول! کد تخفیف: bizhan1050

امکانات قالب موسیقی بیژن

آنچه که قالب بیژن را از سایر قالب های موزیک متفاوت میکند، استفاده از ویجت های وردپرس است. از ویجت های وردپرس و ترکیب آن با ویرایشگر دیداری پیشفرض وردپرس می توان به عنوان صفحه سازی قدرتمند برای طراحی دلخواه استفاده کرد! در نسخه اولیه ویجت های پایه و پرکاربرد مانند: بنر تبلیغاتی، پربازدیدترین ها، محبوب ترین ها، مطالب تصادفی، مطالب یک دسته بندی خاص، مطالب ویژه که بعضی دارای دو حالت ساده و تب بندی هستند قرار داده شده؛ علاوه بر اینها ویجت های اختصاصی برای جایگاه سایدبار مانند ویجت فهرست و یا ویجت درباره ما و ویجت برچسب برای فوتر در نظر گرفته شده است.

قالب bizhan دارای امکان جستجوی مطالب به صورت ایجکسی است که البته قابلیت غیرفعال سازی را نیز دارد و به طور پیشفرض فعال است. کاربر شما می تواند نوع مطالب دلخواه خود را از بین آهنگ، آلبوم، موزیک ویدئو یا خواننده را فیلتر کند و راحت تر به مقصود خود دست پیدا کند که خود تجربه ای دلنشین است.

امکان دیگر صفحه بندی سایت است که در دو نوع بارگذاری ایجکسی و یا صفحه بندی معمولی است و شما هر کدام را به دلخواه و نیاز خود انتخاب کنید.

در بیشتر سایت های موزیک پست ها به صورت ستونی و در زیر هم قرار دارند، در قالب وردپرس بیژن نیز همینطور است؛ اما این باعث نمیشود که همیشه از ساختارهای مرسوم پیروی کنیم. برای همین نوع نمایش آجری مطالب را هم برای شما طراحی کرده ایم که می توانید با استفاده از تنظیمات قالب به راحتی حالت نمایش ستونی یا آجری را انتخاب کنید.

یکی از امکاناتی که چند وقتی است مورد توجه قرار گرفته است حالت دارک مورد یا همان حالت شب است. این نکته نیز برای شما در نظر گرفته شده و می توانید در سمت چپ فرم جستجو در هدر آن را امتحان کنید و نکته ای که وجود دارد این است که در نیمی از سایت ها بعد از فعال کردن این حالت و سپس ریلود صفحه، حالت شب از بین می‌رود! در بیژن این مشکل وجود ندارد.

 

 

 

 

 

 

ویژگی های قالب موزیک وردپرس بیژن

  • محصول ایرانی
  • ریسپانسیو
  • دارای 10 ابزارک اختصاصی
  • فرم تماس7
  • دارای 2 نمایش متفاوت شب و روز
  • جستجو ایجکسی
  • 3 دمو زیبا
  • پنل تنظیمات فارسی
  • کاملا راست چین
  • 3 رنگ بندی پیشفرض با امکان سفارشی سازی

از 27 می 2003 که برای اولین بار وردپرس منتشر شده تا به امروز، قالب های وردپرس بهترین و سریعترین راهکارهای طراحی وب سایت آماده هستند.. قالب سایت موسیقی بیژن یک محصول ایرانی و مطابق سایقه کاربران ایرانی طراحی شده است. با خرید قالب بیژن از راست چین از پشتیبانی واقعی کمتر از 24 ساعت و 6 ماه ضمانت بازگشت وجه (نقدی) برخوردار خواهید شد.

نکته: توجه داشته باشید که سرعت قالب در مشاهده دمو بخاطر نصب چندین وردپرس بر روی یک دیتابیس و همچنین تعداد بالای قالب ها در هاست ما و بازدید بالای آن، ممکن است کمتر از حد انتظار باشد که بخاطر هاست بوده و مشکل از قالب نیست.

 

 

 

 


قالب موزیک وردپرس بیژن، قالب Bizhan