شماره آگهی : 293964

آنالایزر گاز کیمو KIGAZ 100

شماره تماس : 09153175662

این برند توانسته گام گسترده ای در صنعت اندازه گیری بردارد آنالایزر گاز ، آنالایزر گاز قابل احتراق ، کیمو KIMO KIGAZ 100 نمونه ای از تجهیزت این کمپانی میباشد  دستگاه چندگازی چندمنظوره‌ای کوچک و دستی است. این دستگاه مبتنی بر ریزپردازشگر،   شامل آنالایزر گاز احتراق و نشانگر پارامترهای محیطی است. دو سنسور الکتروشیمیایی درونی، غلظت گاز اکسیژن (O2) و کربن مونوکسید (CO) را می‌سنجند. در ارتباط با آنالیز گاز، دمای هوا  و دمای گاز  برای محاسبه‌ی کارایی،هوای اضافی، و غلظت CO2 به کار گرفته می‌شوند. برای انجام محاسبات مورد تایید  از جدول برنامه‌ریزی با ۱۰ پارامتر مربوط به گاز سود جسته می‌شود.
سنسورهای بیرونی برای انجام اندازه‌گیریهای کمکی موجودند: غلظت CO محیط (برای ایمنی اپراتور)، رویه‌ی نشت شبکه‌ی گاز (روش افت فشار)، و آشکارساز نشت گاز طبیعی (اسنیفر). سنسور فشار دیفرانسیلی (درافت)، پرینتر سرخود، حافظه‌ی درونی برای مرتب‌کردن داده‌ها، و واسط سریال RS232 برای تنظیم و انتقال دا ده‌ها به / از PC،  قابل عرضه‌اند.

مشخصات فنی آنالایزر گاز کیمو KIGAZ 100
دارای سنیور های متنوع جهت اندازه گیری گازهای مختلف
دارای بلوتوس
کابل و نرم افزار
دقت فوق ااعاده حرفه ای
ساخت فرانسه
یکسال گارانتی
درباره‌ی شرکت مشهد دقیق :

شرکت مشهد دقیق،  نمایندگی عرضه‌ و فروش  انواع دستگاه های اندازه گیری و ابزار دقیق و… با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت  از کمپانی های معتبر در ایران می باشند.این شرکت با سال ها تجربه در عرصه ی واردات و عرضه ی انواع دستگاه‌های اندازه‌گیری ، دارنده ی نمایندگی رسمی کمپانی های مطرحی نظیر اکستچ و ادلر و هیوکی و فلوک و. دورسنج و آنالایزر گاز کیمو KIGAZ 200 می باشد .

کالاهای ارائه شده توسط شرکت مشهد دقیق  عبارت  هستند  از آمپر متر، دوربین نقشه برداری ، فلز یاب ،یخچال دارو سازی ،کلر سنج ، تجهیزات فشارقوی ، کالیبراتور و محصولات آزمایشگاهی و… .شرکت مشهد دقیق ، کلیه این محصولات را به همراه گارانتی تعویض و خدمات پس از فروش عرضه می کند . تمامی محصولات  دارای گارانتی یک ساله و خدمات پس از فروش ۱۰ ساله و همچنین قابلیت منحصر به فرد سازگار با روشنایی LED میباشد که بعد از تماس با شماره های ذیل همکاران ما تمام و کمال شما عزیزان را راهنمایی می فرمایند تا کاملا از خرید خود رازی و خرسند باشید.

شما میتوانید جهت دریافت اطلاعات دقیق تر در مورد محصول و قیمت این کالا، با کارشناسان فروش و نیرو های پشتیبانی شرکت مشهد دقیق تماس حاصل فرمایید: اینجا در مشهد دقیق شاهد بهترین کیفیت با بهترین قیمت هستیم و یکی از مزایای دیگر مشهد دقیق داشتن ضمانت و گارنتی پس از فروش می باشد،تمام خوبی ها را برای شما عزیزان یکجا گرده هم اورده ایم.




۰۵۱-۳۷۱۳۳۸۰۳
۰۵۱-۳۷۱۳۳۸۰۴
۰۵۱-۳۷۱۳۳۹۴۰