شماره آگهی : 259420

انواع چسب و رنگ ساختمان

شماره تماس : 09120977728

شرکت ادینگ با بیش از ۴۵ سال سابقه در تولید و عرضه محصولات شیمیایی صنعت ساختمان ، با تولید بیش از ۱۲۰ نوع محصول مختلف ساختمانی از قبیل افزودنی های بتن ،گروت ،عایق های رطوبتی ، روکش های محافظ بتن و فولاد ، چسب های ساختمانی ، رنگ ها و ملات های رنگی پایه اکریلیک و … توانسته در اکثر کشورهای جهان محصولات خود را با بهترین کیفیت استانداردهای EN اروپا و ASTMآمریکا عرضه نماید.
ادینگ در ۱۲ کشور جهان شعبه دارد. اولین کشوری که ادینگ به صورت مشارکتی در آن کشور حضور یافته ، کشور ایران میباشد که در سال ۸۸ با تاسیس شرکت ادینگ شیمی پارس ،آغاز به فعالیت نمود. این شرکت اغلب تولیدات ادینگ را با همان کیفیت و زیر نظرکارشناسان کمپانی مادر تولید می نماید.و تمامی تست ها وآزمایشات مربوطه در خصوص تایید کیفیت مواد اولیه و محصولات تولید شده ،در آزمایشگاه کارخانه ادینگ شیمی پارس صورت میگیرد. شرکت ادینگ مفتخر است در پروسه تولید با استفاده از مواد دوست دار محیط زیست و استفاده از تکنولوژی روز دنیا گام موثری در حفظ محیط زیست و ارتقاء صنعتی ساختمان سازی بردارد.
ادینگ با شعار “ادینگ بخشی از هر سازه” کار خود را شروع کرده و هم اکنون با تولید بیش از ۱۲۰ نوع محصول ساختمانی متنوع که در ۱۲ گروه زیر طبقه بندی میشوند ، سهم عظیمی در ساخت پروژه های عمرانی داشته است:
۱- افزودنی های بتن و ملات :
محصولات این گروه در چند بخش مانند روان کننده ها ،فوق روان کننده ها ، ابر روان کننده ها ، افزودنی برای بتن ریزی در زمستان، افزودنی هواساز،تندگیر کننده ها ،کند گیرکننده ها و .. طبقه بندی میشوند.
۲-دوغاب و درزگیرها :
۳- مواد تعمیری و اصلاحی بتن
۴- کف پوشهای صنعتی – ورزشی
۵- دزدگیر اتصالات
۶- عایق های رطوبتی
یکی از نوین ترین و پر طرفدارترین بخش محصولات ادینگ میباشد که جایگزین عایق های نسل قدیم مانند ایزوگام وقیرگونی شده است. محصولات این بخش برای عایق کاری تمام بخش های یک سازه و یا ساختمان که در معرض رطوبت قرار دارند. به کار میروند. مانند فونداسیون ، عایق کاری سرویسهای بهداشتی ، استخرها ، بالکن ، پشت بام،دیوارهای حائل ، مخازن نگهداری آب آشامیدنی، تصفیه خانه ها و …..
۷- روکش محافظ
محصولات این بخش برای محافظت سازه های بتنی در مقابل خوردگی ،کربنیزه شدن ،و…و محافظت از سازه های فلزی در مقابل زنگ زدگی به کار میروند.
۸- مواد محافظ در برابر حریق
۹- چسب های ساختمانی
این گروه شامل انواع چسب های کاشی پودری و خمیری،چسب بلوک CLCوسایر قطعات سبک بتنی می باشد.
۱۰- مواد مخصوص تراز کردن سطوح
برای هموار کردن و تسطیح سطوح داخلی و خارجی دیوارها استفاده میشود تا یک زیر سطح صاف و مطلوب برای اجرای نمای ساختمان بوجود آید.
۱۱- روکش ها و ملاتهای تزیینی :
یکی دیگر از بخشهای پرطرفدار محصولات ادینگ میباشد که شامل رنگها و ملاتهای رنگی پایه اکریلیک یا تنوع رنگ بالا (بیش از ۱۰۰۰رنگ) برای سطوح داخلی و خارجی نما میباشد.
۱۲- سایر محصولات ساختمانی
عمومی ترین محصول این گروه مایع پایه سیلیکونی بی رنگ جهت ضد آب کردن سطوح نما می باشد.
تهران،قرچک،زیباشهر،شهرک طلاییه ،جنب دفتر شورای حل اختلاف،ساختمان بنا سازان آزادی،پلاک ۳۰ ،طبقه دوم، واحد۲،شرکت آسیا صنعت گنجینه
تلفن های مشاوره و خرید :
همراه : ۰۹۱۲۰۹۷۷۷۲۸- ۰۹۳۳۱۳۱۶۰۷۱ – –
Email: asg.2014@yahoo.com
Web Site: www.ASG2010.ir.

استان : تهران   -   شهر : تهران


انواع چسب و رنگ ساختمان