شماره آگهی : 239098

آخرین ورژن tell me more

شماره تماس :

نسخه کامل و جدید Tell Me More 10Performance( ده سطح آموزشی) با حجم حدود ۳ گیگابایت به تازگی و در سال ۲۰۰۹ منتشر شده است و تفاوت های بسیاری با Tell Me More 9 Communication با حجم حدود ۲ گیگابایت دارد !
Tell Me More 2010 نرم افزاری فوق حرفه ای و قدرتمند در زمینه آموزش زبان انگلیسی است که از سوی اکثر منتقدان نرم افزار دنیا لقب "برترین نرم افزار آموزش زبان انگلیسی دنیا " را از آن خود کرده است که نمونه بارز آن جایگیری در رتبه اول و کسب مدال طلای برترین نرم افزار آموزش زبان دنیا برای چندمین سال پیاپی در وبسایت نقد نرم افزاری دنیا TopTenReviews است . به علاوه استفاده این نرم افزار در بسیاری از مراکز علمی دنیا موجب اطمینان اکثر خریداران از منحصر به فرد بودن و خرید آن شده است .
چرا Tell Me More 2010 را برترین نرم افزار آموزش زبان دنیا می نامیم ؟

– به دلیل دارا بودن بیش از ۵ میلیون کاربر راضی در سرتاسر دنیا که آماری منحصر به فرد و چشمگیر است .

– به دلیل استفاده ارگان های سرشناس دنیا از این نرم افزار حرفه ای که به آن اطمینان کرده اند مانند The U.S. State Department, the U.S. Government, the FBI, the Canadian Federal Government, EDS, BMW, Carnival Cruise Lines, Mercedes, Telefónica

– به دلیل استفاده همه روزه در بیش از ۱۰۰۰۰ آموزشگاه، دانشکده و مراکز علمی آموزش زبان در سراسر دنیا .
قابلیت های منحصر به فرد Tell Me More 2010 قدرتمندترین نرم افزار آموزش زبان انگلیسی در دنیا :

– ارائه شده در قالب سطوح مجزا و کامل مناسب برای تمامی افراد ، مقدماتی – متوسطه – پیشرفته

– بیش از ۸۰۰ ساعت آموزش زبان انگلیسی که بیشترین و سنگین ترین نرم افزار آموزش زبان در دنیاست !

– بیش از ۵۰۰۰ تمرین و ۳۷ نوع و زیر شاخه از فعالیت های تمرینی که در قالب شش طبقه بندی و کارگاه تمرینی درسی، فرهنگی، لغات، پرسش و پاسخ شفاهی و نوشتاری .


ایمیل : yahoo.com@mnarimani49


آخرین ورژن tell me more