شماره آگهی : 238999

تخصصی ترین مرکز آموزش تمام مهارت های GRE – GMAT در کشور

شماره تماس : 88630253

تخصصی ترین مرکز آموزش تمام مهارت های GRE – GMAT در کشور
کلاس های آمادگی آزمون بین المللی GRE- GMAT دکتر رستمی

در راستای نیاز پژوهشگران به اخذ پذیرش تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد و دکترا) در بسیاری از رشته های مدیریت ، علوم انسانی ، علوم پایه و مهندسی دانشگاه های غربی این موسسه افتخار دارد کلاس های گروهی آمادگی جهت آزمون GRE – GMAT را برگزار نماید.
این دوره دربرگیرنده کلیه مهارتهای آزمون از قبیل Verbal Reasoning, Quantitative Skills, Analytical Writing و غیره می باشد.

جهت اطلاع از ساعات دقیق کلاس ها و نیز ثبت نام با شماره های ذیل تماس بگیرید:

۸۸۶۳۱۷۷۹ – ۸۸۶۳۰۲۵۳- ۰۹۲۱۲۱۱۹۶۱۸

دفتر مرکزی:تهران بر خیابان کارگرشمالی بالاترازفاطمی نبش کوچه لاله پلاک ۲ طبقه ۳

اطلاعات تکمیلی در وبلاگ زیر موجود است:
Gmat.mihanblog.com

شرکت تعاونی (موسسه) آموزشی و پژوهشی راهبرد پیمایش به شماره ثبت ۲۰۰۰۱۰ مورخ ۸۱/۱۲/۱۳ با استناد به نامه دفتر امور پژوهشی و برنامه¬ریزی وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری به شماره ۳۱/۲۳۱۵ مورخ ۸۱/۱۱/۳۰ و نیز تأییدیه دفتر امور توسعه علوم و فنآوری معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری به شماره ۱۴۰۳/۷۲۳۲۱ مورخ ۱۳۸۵/۵/۲۵، بااستناد بخشنامه شماره ۱۰۱/۱۴۴۶۳۳ مورخ ۱۳۸۲/۸/۳ از جمله موسسات دارنده مجوز آموزشی و پژوهشی می‌باشد. این شرکت در اجرا و مشاوره تحقیقات در حوزه علوم انسانی و اجتماعی و برگزاری کلاسهای آموزش تربیت پژوهشگر (طرح تحقیق، روش تحقیق، آمار، نرم‌افزار SPSS ، لیزرل و …) از اساتید دانشگاه و کارشناسان مجرب استفاده می‌نماید.
در راستای نیاز پژوهشگران به تحصیلات تکمیلی و پیش نیاز لازم جهت تحقیق و نیز آشنایی با مبانی شیوه های تفکری و یا ادامه تحصیل در آمریکا ، کانادا و اروپا این موسسه کلاسهای GRE-GMAT نیز برگزار می نماید.
تخصصی ترین مرکز آموزش آزمونهای بین المللی GRE,GMAT در کشور

توضیح مختصری راجع به GRE :
متولی برگزاری این آزمون ETS می باشد در ایران سازمان سنجش نماینده رسمی سازمان ETS می باشد این آزمون معمولا در آبان ماه و بهمن ماه برگزار می گردد. نمره این آزمون جزو ملاک های مهم در اخذ پذیرش دانشجو در تمام رشته های مهندسی – علوم پایه و علوم انسانی توسط دانشگاههای آمریکا و کانادا می باشد و در بسیاری از مواقع حتی پذیرش از دانشگاه Ranking پایین یا معدل پایین دانشگاهی که از آن فارغ التحصیل شده اید را جبران می نماید. هرچه نمره شما بالاتر باشد به همان نسبت دانشگاه بهتری پذیرش می گیرید و به همان نسبت هم سفارت کشور متبوع نسبت به دادن ویزا به شما اهتمام می ورزد. بسیاری از افرادی دیده شده اند که با وجود داشتن پذیرش از یک دانشگاه متوسط یا پایین صرفا به علت نداشتن GRE یا نمره پایین GRE توسط آفیسر مصاحبه کننده ریجکت شده اند و دارای این دلیل منطقی هم هستند که این متقاضی دارای توان آکادمیک نیست و صرفا قصد مهاجرت دارد. این ازمون شامل ۳
قسمت است : Verbal Reasoning – Quantitative – WritingمهارتهایReasoning Verbal و Writing جزو سخت ترین قسمت های این ازمون است که نیاز به تسلط زیاد بر روی مفاهیم استدلالی Verbal ,Etymology و دامنه فهم ادبی و Vocabularyدارد. نمره Writing بین ۰-۶ و ۲ مهارت دیگر طبق فرمت جدید ۱۳۰ – ۱۷۰ می باشد.بسیاری از داوطلبین تصور می نمایند که آزمون GRE آزمون زبان می باشد در صورتیکه اینگونه نیست. زبان یکی از شروط لازم است ولی کافی نیست چرا که دانشجویان آمریکایی و کانادایی هم در ک

استان : تهران   -   شهر : تهران
آدرس : دفتر مرکزی:تهران بر خیابان کارگرشمالی بالاترازفاطمی نبش کوچه لاله پلاک 2 طبقه 3


تخصصی ترین مرکز آموزش تمام مهارت های GRE – GMAT در کشور