شماره آگهی : 11760

اپلیکیشن های اورجینال آیفون

شماره تماس : 09216697487

فروش 3 دی وی دی از اپلیکیشن های اورجینال آیفون با همان اپل آیدی


یه امتیاز خوب برای نرم افزار کارها و یا شما دوست عزیز که آیفون،آیپاد یا آیپد دارید
من نرم افزار کار موبایل آیفون هستم و می خواهم اپل ایدی و نرم افزارهای دانلود شده که یک سری در آیتونز مجانی ویک سری پولی هست را بفروشم ،
متذکر بشم تمام این برنامه ها اورجینال و توسط همین آپل آیدی دانلود و خریداری شده، آماده برای استفاده، برنامه ها یونیورسال هستند یعنی روی آیفون آیپد آیپاد نصب میشوند.
یه توضیح مختصر میدم
اول از همه باید یک توضیح در مورد کار فروشنده های موبایل بدم
طریقه کار اونها به این صورته که یک اپل آی دی درست می کنند و توسط اون برنامه های خودشان روی گوشی های تمام مشتری ها با آیتونز نصب میکنند.
و شما که مبلغ بین 50 تا 120تومان هزینه به موبایل فروش میدید فایده ای نداره چون شما دیگه برنامه ها را نمی تونید آپدیت کنید و باید حتما پسورد اپل آیدی موبایل فروش را داشته باشید تا بتوانید آپدیت کنید.
حالا چرا نمی تونید برنامه هارو آپدیت کنید؟ بخاطر اینکه هر برنامه ای که شما از طریق آیتونز دانلود میکنید فقط برای همون اپل آی دی تعریف میشه و با اپل آی دی های دیگه نمیشه آپدیتش کرد.
خوب حالا شما با خرید این بسته نرم افزار دیگه یه اپل آیدی امریکا با برنامه های دانلود شده اورجینال آیفون دارید و فقط با آیتونز بروی گوشی خود بریزید و همیشه هم میتوانید آپدیت کنید یا برای نرم افزار کارهای آی دیوایس می توانند با هر بار برنامه ریختن روی گوشی ها مبلغی بین 50 تا 120 بگیرند.
من در حال حاضر در چابهار هستم و این بسته که 3دی وی دی هست همراه با آپل آیدی امریکا را میتونم برای شما پست کنم
هر سوالی داشتید از طریق لاین یا اس ام اس بپرسید در اولین فرصت جواب میدم
و برای خرید فقط تماس بگیرید.
آی دی لاین ufone3139
اپلیکیشن های اورجینال آیفون