شماره آگهی : 103934

تعمیرات تلویزیون سامسونگ

شماره تماس :

تعمیراتی تی وی مانیتور
تلفن ثابت: ٠٢١۵۴١١۴
موبایل: ٠٩٠٣۵٧٧۶٢٢٢
استان: البرز
شهر: کرج

آدرس: شاهین ویلا خیابان نهم غربی نبش کوچه قنات
ثبت پیام مشاهده تعمیراتی تی وی مانیتور  دنبال کردن

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در محل یکی دیگر از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات تی وی مانیتور است. مرکز تعمیرات تی وی مانیتور با همکاری تیمی از زبده ترین تعمیرکاران و کارشناسان دو حوزه تعمیرات سخت افزار و نرم افزار، ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیرات مانیتور، تعمیرات تلویزیون سامسونگ ، آموزش تعمیرات تلویزیون و آموزش تعمیرات مانیتور به کاربران محترم است.

کاربران گرامی در صورت نیاز به خدمات مرتبط با تعمیر و سرویس این دستگاه می توانند به نمایندگی تعمیرات تی وی مانیتور مراجعه کرده و با حضور در پارت تخصصی مرتبط با دستگاه خویش سرویس ها و تعمیرات مورد نیاز را دریافت نمایند. در صورتی که امکان جابجایی دستگاه و تحویل آن به مرکز وجود نداشته باشد می توان از سرویس تعمیر در محل تلویزیون و مانیتور استفاده نمود.

نمایندگی تلویزیون سامسونگ
مدیریت نمایندگی رسمی تلویزیون سامسونگ، با توجه به نیاز کاربران غیر تهرانی و نیز با هدف رفع مشکلات و نیازهای این کاربران، اقدام به ایجاد شعبی برای این مرکز در شهرستان ها نموده است. در نمایندگی تلویزیون سامسونگ در شهرستانها، زبده ترین کارشناسان حوزه فروش و تعمیرات فعالیت کرده و پاسخگوی نیاز مراجعین هستند.

فروش انواع تلویزیون های سامسونگ، تعمیرات تخصصی تلویزیون سامسونگ، سرویس در محل تلویزیون سامسونگ و مواردی از این دست، خدماتی هستند که نمایندگی مورد بحث به کاربران ارائه می نماید. بدین ترتیب، کاربران گرامی ساکن شهرستان، در صورت نیاز به هریک از خدمات ذکر شده دیگر نیازی به مراجعه به نمایندگی تهران نداشته و می توانند از طریق شعبه های واقع در محل زندگی خود، نیاز خود را برطرف نمایند.
تعمیرات تلویزیون سامسونگ