شماره آگهی : 103416

سمپاشی تضمینی آریا سمپاشی ساس

شماره تماس : 09120917564

سمپاشی تضمینی آریا

 

سمپاشی ساس کاری تخصصی می باشد .سمپاشی ساس باید توسط شرکتهای معتبر و دارای کارشناسان حشره شناسی و سم شناسی انجام گیرد.

روز جهانی بهداشت محیط در دانشگاه علوم پزشکی شیراز
روز جهانی بهداشت محیط در دانشگاه علوم پزشکی شیراز
مهندس مسرور مدیریت شرکت سمپاشی تضمینی آریا
مهندس مسرور مدیریت شرکت سمپاشی تضمینی آریا

 

 

خطرات سمپاشی غیر حرفه ای

متاسفانه اخیرا شاهد حضور افراد غیر حرفه ای در امر خطیر سمپاشی منازل هستیم . عمل سمپاشی این افراد نه تنها مشکل ساس را بدتر میکند بلکه مقدار زیادی سموم غیر مجاز خطرناک روی وسایل منزل پاشیده می شود .

این سموم  هم سبب بیماریهای خطرناک در انسان می شود و هم تمیزکردن این سموم از سطوح و دیوارها و وسایل منزل هزینه بردار می باشد.

هشدار

انتخاب روش سمپاشی ساس خیلی نگران کننده تر از حضور ساس در منزل است . برخی از شرکت ها با جملات و توضیحات عوام فریبانه کار شرکت های دیگر را بد جلوه کرده و نظر مردم را به خود جلب می کنند و متاسفانه علاوه بر قیمت بالا ، روش سمپاشی خطرناک را بکار می برند. ضمن اینکه ضمانت نامه کتبی به مشتری ارائه نمی دهند که رد پایی از خود بر جا نگذارند. جهت آگاهی مردم عزیز ایران وظیفه خود دانستیم که چند نکته را گوش زد کنیم : سمپاشی که به دنبال آن لازم است سه یا هفت یا ده روز منزل پلمپ گردد مطمئناً از فسفید آلومینیوم یا قرص برنج استفاده می شود . در حالی که وانمود می شود از سم محلول استفاده میکنند و همچنین با اخذ نصف هزینه قبل از سمپاشی مردم را در عمل انجام شده قرار می دهند و بعد از سمپاشی جوابگوی مشکلات منزل سمپاشی شده نیستند.

 

ریشه کنی ساس:

طبق آمار ، سالیانه 1500 نفر در ایران در اثر مسمومیت با قرص برنج از بین می روند. در حالیکه تا الان مرگ کسی در اثر گزش ساس گزارش نشده است. شرکت سمپاشی تضمینی آریا با کادری مجرب و متخصص و متعهد به مردم و محیط زیست با بکارگیری دانش فنی بهترین اساتید دانشگاه ها در رشته های حشره شناسی و سم شناسی و محیط زیست با داشتن مجوز رسمی از وزارت بهداشت در شهر بزرگ و آلوده به ساس تهران ، شیراز و بوشهر با کاربری روش صحیح سمپاشی ساس و ارائه ضمانت نامه کتبی ، شما هموطنان عزیز را در ریشه کنی ساس یاری می کند .

فقط با یک تماس مشاوره رایگان کسب کنید

سمپاشی ساس تختخواب با سموم ارگانیک
سمپاشی ساس تختخواب با سموم ارگانیک
ریشه کنی ساس تختخواب
ریشه کنی ساس تختخواب
سمپاشی ساس در هتل
سمپاشی ساس در هتل

چنانچه به هر دلیلی متوجه حضور ساس ها در منزل خود شدید هرگز دست و پاچه نشوید با کمک گرفتن از کارشناسان شرکت سمپاشی تضمینی آریا مشکل ساس خیلی راحت تر از آنچه فکر می کنید حل خواهد شد . کارشناسان و متخصص حشره شناسی و سم شناسی شرکت سمپاشی تضمینی آریا با آگاه بودن از علم روز دنیا و استفاده از سموم ارگانیک بی خطر برای انسان بصورت تضمینی ، مشکل حضور ساس در منزل شما را برطرف می نمایند. با توجه به اینکه شرکت سمپاشی تضمینی آریا در سه شهر بزرگ کشور با سه اقلیم متفاوت ( تهران ، شیراز و بوشهر ) دارای سالها تجربه در برطرف کردن آفات و حشرات می باشد. همواره بهترین راه حل را در پیش روی شما قرار خواهند داد.

درباره ساس

حشره ساس حشره خونخوار و شب فعال می باشد.

ساس عمدتا در درز و شکافهای تشک و تختخواب و مبلمان و دیگر وسایل منزل پنهان می شود.

هر ساس ماده به طور متوسط روزانه 3 الی 5 تخم می گذارد.

بنابر این دراندک زمانی پس از ورود ساس به منزل معمولا دو هفته شاهد پراکنده شدن ساس درهمه وسایل چوبی و پشمی و نخی می باشید. هرچند شما بیشتر اوقات ساس را در اطراف تختخواب خود می بینید ولی تخم این حشره سبب پخش شدن سریع حشره می باشد.

 

سمپاشی ساس
سمپاشی ساس

بیشتر افرادی که دچار ساس میشوند ابتدا وقتی متوجه خارش و اثرات قرمز شدن پوست خود و خانواده می شوند به اشتباه فکر میکنند دچار حساسیت پوستی شده اند چون همانطور که گفتیم ساس درعمق درز و شکافهای وسایل منزل پنهان می شود وبه راحتی رویت نمیشود.

ساسها معمولا درانتخاب فرد مورد گزش انتخابی عمل میکنند که این امر بستگی به مقدارغلظت موادتشکیل دهنده خون فرد موردنظردارد.

سمپاشی ساس
سمپاشی ساس

سمپاشی قطعی وتضمینی ساس را ازکارشناسان ماهروباتجربه شرکت سمپاشی ارگانیک ایران بخواهید.

تلفن مشاور:09120917564 دکترمسرور 

از بین بردن ساس ازمنزل شما همراه با ارائه ضمانت کتبی معتبر، بدون سمیت برای انسان بدون نیاز به شستشوی اسباب واثاثیه منزل

میزات حساسیت افراد به گزش ساس

میزان حساسیت افراد نسبت به گزش ساس متفاوت می باشد بطوریکه در بعضی افراد سبب قرمزی و خارش شدید و حتی ایجاد تاول میشود . گزش ساس در  بعضی ازافراد اصلا متوجه وجود ساس نمیشوند مگر تعداد زیادی ساس و پوسته و تخم آن را درمنزل ببینند. یا بعضی کودکان وبزرگسالان در اثر کم خونی حاصل از خونخواری متوالی ساس متوجه حضور حشره ای خونخوار درمنزل خود میشوند.

 

گزش ساس
گزش ساس

ساس در تاریکی شب هنگامی که افراد خواب هستند به سراغ آنها می رود و شروع به خونخواری میکند.

اینکه چطوری متوجه خواب بودن شخص میشود حسگرهای ساس نسبت به افزایش میزان غلظت دی اکسید کربن موجود در بازدم هر فرد حساس می باشد.  ساس به سراغ شخص درحال خواب رفته و در ابتدا جهت جلوگیری ازانعقاد خون شخص وراحتتر مکیده شدن خون همزمان با کردن نیش دربدن شخص ماده انتی کواگولانت ترشح میکند که خود این ماده سبب بی حسی موضعی پوست فرد میشود .

هنگام گزش ساس  شخص درزمان گزش ساس سوزش وخارش احساس نمیکند .

ساس بعدازچندین مرحله خونخواری که معمولا بین سه تا پنج بار نیش زدن به صورت زنجیروار و پشت سر هم به پناهگاه خود برمیگردد.
ساس وقتی از تخم بیرون میاد جهت طی کردن مراحل رشد ورسیدن به مرحله بلوغ لازم است 5 بار خونخواری کند. به همین دلیل نوزادان ساس دارای حرکتی سریعتر هستند و در خونخواری عجله بیشتری دارند.
جنس پوسته تخم ساس و همچنین تخمگذاری روزانه ساس و نحوه زندگی ساس که در عمق درز و شکافهای وسایل زندگی میکند همه این عوامل ریشه کنی ساس را عملی دشوار ساخته که حتما باید توسط متخصصین انجام گردد.*
تلفن مشاور: 09120917564
دکترمسرور

طبق تجربه چندین ساله ما در امر مبارزه با حشرات سم پاشی خودسرانه افراد نه تنها مشکل ساس را جدی تر و حادتر میکند .سمپاشی غیر مسئولانه  افراد خانواده را دچار کلافگی و استرس و افسردگی میکند.

*شناخت تخصصی حشره ساس*

 

ساس یا ساس تختخوابی  Bed bugs به سرعت تبدیل به یک آفت بسیار مهم در سالهای اخیر شده است . زیر آنها  به مناطق شهری حمله می کنند ، از جمله منازل ، خوابگاه ها ، هتل ها ، اقامتگاه ها . انتقال این حشره طی مسافرت و معاشرتها می تواند انتقال پیدا کند و به سرعت تکثیر یابند .
ساس یا ساس تختخوابی از آفات های مهم می باشد . این حشره بدون آنکه تشخیص داده شود می تواند تغذیه کند و به سرعت تکثیر پیدا کند  . علت گزش بدون درد ماده ای است که هنگام گزش وارد بدن انسان می شود .
روش تشخیص ساس ، سمپاشی و ریشه کنی ساس از سوسک ، موریانه ، مورچه و جوندنگان احتیاج به دقت و تخصص بالاتری نیاز دارد .

سمپاشی تخصصی و تضمینی ساس با سموم ارگانیک آلمانی زیرنظروزارت بهداشت ، سپاشی تضمینی ، سمپاشی منازل 

حشره ساس - bedbugs
حشره ساس – bedbugs

ساس جزء انگلهایی است که در محیط زیست میزبان زندگی می کند و خود را پنهان می کنند . معمولا ساس در خانه ، هتل ، استراحتگاه ها ، اقامتگاه ها و به صورت کلی هر منطقه ای که نزدیک استراحتگاه انسان حمله می کند .
در نزدیکی استراحتگاه انسان آنها می توانند از خون انسان تغذیه کننده به نحوی که فرد میزبان متوجه نشود . بعد از تغذیه خود را مخفی می کند و می تواند برای مدتها مخفی و به دور از دید باشد به همین خاطر معمولا می تواند تشخیص آن سخت باشد .
گزارش های منتشر شده نشان می دهد که ساس می تواند 95 درصد دوره زندگی خود را در مخفی بماند . به همین علت معمولا تشخیص آن به راحتی نمی باشد .
آیا ساس می تواند باعث انتقال بیماریهای خونی شود ؟ جواب این سئوال خوشبختانه خیر می باشد که البته گاهی در فضای اینترنت ساس را ناقل بیماری دانسته اند که اصلا صحت ندارد . البته گزش این حیوانات در بعضی افراد می تواند تنها یک نقطه سیاه روی بدن باشد یا در برخی که حساس تر هستند به صورت منطقه ای حساس و قرمز رنگ با خارش همراه باشد .
گزش ساس در بعضی افراد هیچ علامتی ندارد و در برخی دیگر شدت می گیرد .
با گذشت زمان، افرادی که در ابتدا واکنش نشان ندارند ممکن است واکنش به گزش ها را بیشتر شود ، اما این به فرد، تعداد حشرات و تعداد گزش  و اندازه آلودگی بستگی دارد.

واکنش افراد نسبت به گزش ساس

واکنش فرد به نیش حشرات یک پاسخ ایمنی است و به توانایی بدن آنها برای شناسایی و واکنش به گزش های ناشی شده بستگی دارد. در یک نظرسنجی، دکتر مایک پاتر (دانشگاه کنتاکی) برآورد کرد که 1 نفر از 4 نفر نیشکر واکنش پذیری نداشته و در افراد سالخورده این برآورد به 1 نفر در 2 نفر نرسیده بود. گاهی اوقات سیستم ایمنی بدن نیاز به زمان دارد تا یک واکنش ایجاد کند، در نتیجه گزش ها تنها پس از تغذیه چندگانه تشخیص داده می شود.
داروهای  حاوی آنتی هیستامین ها ممکن است واکنش فرد را نسبت به نیش حشرات کاهش دهد. واکنش ناشی از تغذیه ممکن است با  سایر حشرات  اشتباه گرفته شود: کک ها، پشه ها و دیگر حشرات کثیف، حساسیت به مواد شوینده و صابون و تحریک کننده ها (مثلا سحر سنجی سم) بعضی از شرایط قربانیان حشرات  مسکن هستند که فکر می کنند با آنها برخورد می شود. هنگامی که تغذیه به راحتی شناسایی نمی شود، می تواند زمان زیادی را قبل از اینکه شخص (یا مؤسسه) متوجه شود که یک آلودگی دارند، اجازه می دهد تا آلودگی ایجاد شود.

روش موثر سمپاشی و از بین بردن ساس

هنگام سمپاشی باید منطقه وسیعی را مورد توجه قرار داد . معمولا اگر ساس به صورت کامل از بین برده نشود می توانند به سرعت خود را در مناطق دیگری از منزل یا اقامتگاه شما انتقال دهند و البته به سرعت تکثیر پیدا کنند . پس شما باید در این امر از یک شرکت معتبر که تخصص کافی در این زمینه دارد استفاده و بهره بگیرید

شرکت سمپاشی تضمینی آریا ( سمپاشی دات کام ) آمادگی خود را در این زمینه در سطر شهرهای تهران ، شیراز ، کرمان ، بوشهر و عسلویه اعلام می نماید .

شناسایی ساس

شناسایی ساس
شناسایی ساس

در طی بازرسی یا زمانی که یک نمونه دریافت کرده اید، اولین گام این است که مطمئن شوید که شما واقعا با ساس برخورد کرده اید . ساس حشره ای  مسطح تقریبا ¼ تا 3/8 اینچ طولی (5-9 میلی متر) طول ، قهوه ای و حشرات بی دم  هستند.
پس از آنکه ساس  یک وعده غذایی خون تغذیه کند ، تغییر رنگ از قهوه ای به رنگ قرمز رنگ است.اندازه و شکل نیز تغییر می کند، و آن را مانند یک حشره متفاوت ظاهر می شود. پس از یک مکیدن  خون، ساس بالغ به شکل سیگار برگ و رنگ تیره تر می شود.

ساس بالغ
ساس بالغ

نشانه های هجوم ساس :

دیدن ساس : ساس بالغ شبیه به یک دانه بذر سیب شباهت دارد.
پوسته : ساس های نوجوان در حین رشد پوسته های خود را میریزند ، کشف آنها می تواند حضور آنها را نشان دهد.
دفع ادرار : ساس پس از تغذیه به پناهگاه خود برمی گردد . آنها با مدفوع خود لکه های سیاه و قهوه ای ایجاد می کنند .
گزش پوست : گزش پوست نیز ممکن است نشان دهنده فعالیت این حشره در بستر باشد ، اما باید علائم بیشتری را پیدا کرد ، از آنجا که منابع دیگر می توانند موجب برانگیختگی پوست شوند .

 

بازرسی ها

وقتی مشکوک به آلودگی به ساس تختخوابی  باشد، بازرسی بسیار ضروری است. شما باید آماده باشید که حشرات بزرگ و کوچک، لکه های مدفوعی و پوست های بازی را جستجو کنید. اغلب اولین پاسخ این است که در اطراف رختخواب نگاه کنیم، اما مکان های دیگر می توانند به همان اندازه مهم باشند. در اینجا چند سوال مهمی مطرح می شود:

بازرسی ساس -1
بازرسی ساس -1

آیا شخصی در خانواده شما در سفر بود و چمدان همراه داشته ؟
آیا آنها به طور منظم کیسه های دیگر (کوله پشتی، و غیره) حمل می کنند که ممکن است زیر صندلی ها (یا کنار آنها) قرار بگیرند؟
چمدان، (یا چمدان، کوله پشتی، و غیره) که معمولا در هنگام بازگشت به محل اقامت قرار می گیرد کجاست؟
پس از تخلیه کیسه ذخیره شده محتوای آن کجاست؟
آیا فرد مبتلا ،  مدت زمان طولاتی در یک نیمکت (یا یک منطقه دیگر) در محل اقامت قرار گرفته است ؟
لباس کثیف کجا قرار داده شده یا ذخیره شده اند؟
چه کسی دیگر از اقامت با کیسه، کت و موارد دیگر بازدید می کند؟ (این سوال برای اقامتگاه ها و آپارتمان های سالخورده هنگام تعیین آلودگی منابع مهم است)
شخص در 6 ماه گذشته کجا را بازدید کرده است – مکان یا مکانهایی که ممکن است برای یک دوره زمانی به آنها ملاقات یا تفریح کرده باشند؟ این یک سوال “مهم ” است، اما در گذشته یک رابطه کلیدی اجتماعی وجود دارد و ممکن است برای روشهای پیشگیرانه اهمیت داشته باشد.

پاسخ به سوالات فوق به تعیین میزان بالقوه آلودگی کمک می کند و در آنجا باید بازرسی ها آغاز شود. با این حال، به یاد داشته باشید که این سوالات نباید محدود به فضای محدودی  باشد. در حالی که ساس بیشتر در اتاق خواب یافت می شوند، در بسیاری از اتاق ها نیز موارد آلودگی نیز رخ می دهد، از جمله: حمام؛ اتاق های نشیمن؛ و لباس های شسته شده.

ابزار مورد نیاز برای بازرسی

  • چراغ قوه کیفیت
  • اسپادانا تیغه نازک (اسپادولا یخ زده کیک مناسب است)،
  • پیچ گوشتی ها و آچار برای برداشتن اقلام (به عنوان مثال، تخت و صفحات جلویی به سینی های الکتریکی)
  • ذره با زوم 10 برابر،
  • آینه بازرسی
  • چسب فرش،
  • کیسه های زباله (برای خارج کردن البسه و غیره که آلوده هستند )
  • نوار بسته بندی واضح (برای نمونه ها و آب بندی مواد آلوده در کیسه ها)،
  • اسلحه اساسی با ¼ “اساسی، و
  • جاروبرقی که می تواند از کیسه های فیلتر استفاده کند.

معمولا، یک سایت (یا چندین) از سایت های  آلودگی وجود دارد که در آن مردم باقی می مانند (خواب، مدت زمان طولانی، و غیره). حشره ساس  بسیار مسطح و کوچک هستند (1/16 تا 3/8 اینچ یا 6 تا 8 میلی متر طول دارد)، بنابراین بازرسی فرد باید در امتداد (و در) لبه ها و ترک ها، انعکاس ها و درزها باشد.

مهم است که در طول بازرسی هیچ گونه شکافی  نادیده نگیرید. مثلا؛ سوراخ های ایجاد شده روی اشیاء  اغلب نادیده گرفته می شوند، همانطور که برچسب ها و برچسب هایی که روی تشک ها و مبلمان دیگر قرار می گیرند. به شما ایده ای از مکان های تنگ را می دهد که ممکن است ساس داشته باشد، ساس  در امتداد قاب های عکس، بین شیشه و قاب خود یافت می شود. در طول بازرسی، در مکان هایی که فرد به عنوان یک محل استراحت شناخته شده است، شروع به حرکت می کند و از این مناطق خارج می شود.

اگر در هر زمان یک حشره تخت یافت می شود: بازرسی را متوقف کنید و برنامه ای برای شروع فعالیت کنترل و از بین بردن  ایجاد کنید! تنها به  بازرسی ادامه ندهید، زیرا حشره مسکونی بعد از وقوع حادثه از مکان های مخفی خود حرکت می کنند. بازرسی های بیشتر باید همراه با اقدامات کنترل و از بین بردن و خارج کردن اشیاء آلوده  یا حداقل یک خلاء برای ضبط هر گونه اشکالاتی که در طول بازرسی شما یافت می شود.

بازرسی از بستر (یا مناطق استراحت) باید دقیق باشد، زیرا این زیستگاه بسیار پیچیده است. تخت شامل: پارچه کتانی؛ پتو تشک؛ فنر مارپیچ تختخواب؛ سربرگ و قاب. اگرچه مناطق استراحت مطلوب شامل منطقه ای است که در نزدیکی سر و شانه های فرد (تشک، صندوق عقب و پشت سر صندوق) به طور نا منظمی این مناطق را بازرسی می کننتد و فرض می کنتد که این کار انجام می شود. با پارچه کتانی با تمرکز روی برس و ورق ورق و پتو (مخصوصا ورق های نصب شده) شروع کنید. به عنوان اقلام بازرسی، آنها را از تخت خارج کنید و آنها را بازرسی کنید .

بازرسی با دقت محل خواب برای ساس
بازرسی با دقت محل خواب برای ساس

بازرسی  تشک:

حشرات ساس و نقاط مدفوع در امتداد یک درخت تشک
لبه دوخت  روی تخت شروع کنید و در کنار تمام خطوط دوختی نگاه کنید.
در امتداد دو طرف تشک قرار بگیرید و سپس زمینه (بالا و پایین، دوباره بعد از تمام خطوط کوک به شما کمک خواهد کرد به روش و سریع پوشش تشک). پس از بررسی همه جانبه ی تشک، که در دسترس است، این تشک را حرکت دهید تا بتوانید طرف دیگر را بازرسی کنید.
در نهایت، به برچسب ها، برچسب ها، دکمه ها و دکوراسیون های دیگر که ممکن است روی تشک باشد، توجه کنید

جعبه های زیر تشک را بازرسی کنید . لبه ها ، پشت و روی تخته ها را با دقت بازرسی کنید .در نهایت، همه مفاصل، ترک ها و گوشه های قاب و تخته های زیر تشک  را بررسی کنید.

کنترل و از بین بردن ساس

در این مرحله باید از فردی متخصص و با تجربه استفاده کرد . شاید به فکر آن هستید که با یک حشره کش قوی خودتان ساس ها را از بین ببرید . ممکن است سم بکار برده برای شما و خانواده اتان ضرر داشته باشد مخصوص اگر کودک و سالخورده یا فردی با بیماریهای پوستی ، قلبی و ریوی در خانه داشته باشید .اشکال دیگر آن است که ممکن است شما یکی از قسمت های آلوده را از بین ببرید و حشرات به محل دیگر مهاجرت کنند و نقاط دیگر خانه ، منزل شما را آلوده کنند .

سم پاشی آریا ( سمپاشی دات کام ) برای از بین بردن قطعی از کارشناسان زبده استفاده کرده و سم استفاده شده مخصوص ساس و سم خارجی و ارگانیک بدون بو و ضرر احتمالی می باشد . 

کار موثر

روش های کنترل در برابر ساس  نیاز به حرکت زیاد مبلمان، تجهیزات و موارد دیگر دارند. برنامه ریزی کنید که چگونه اتاق را کنترل کنید تا هر یک از این آیتم ها فقط یکبار حرکت کند. این کار زمان و تلاش قابل توجهی خواهد داشت . یک منطقه “تمیز” را تعیین کنید و اقدامات غیر شیمیایی و شیمیایی را برای این منطقه اعمال کنید . پس از راه اندازی یک منطقه تمیز، تمام اقلام دریافت درمان را می توان در این منطقه تمیز قرار داده است. به عنوان منطقه تمیز پر می شود، بخش های مجاور اتاق در دسترس خواهد بود و شما می توانید منطقه تمیز را برای ارائه اتاق بیشتر برای اقلام تحت درمان گسترش. بسته به اتاق و محتویات آن، گسترش یک منطقه تمیز دو یا سه بار معمولا فضای کافی برای تمام محتویات فراهم می کند.

هزینه سمپاشی ساس

از جمله عوامل مختلف موثر در قیمت انجام خدمات سمپاشی می توان به مساحت ساختمان آلوده، زیربنای محل، نوع سوسک یا ساس، مدت زمان آلودگی به حشره و منطقه جغرافیایی محل ساختمان اشاره کرد.

تعداد اتاق ها
گاهی متخصصین سم پاشی نرخ های ثابتی جهت سمپاشی هر اتاق با تعداد معمولی مبلمان به صورت معمولی یا شدید دارند. بر این اساس هر چه تعداد اتاق ها بیشتر باشد، قیمت انجام کار نیز افزایش پیدا می کند.

شدت آلودگی
هر چقدر شدت آلودگی محیط به ساس بیشتر باشد، هزینه انجام سم پاشی نیز به دلیل افزایش میزان مصرفی سم و تعداد ساعات یا افراد سمپاشی افزایش می یابد.

مبلمان اضافی
هر چه تعداد مبلمان آلوده در اتاق بیشتر باشد، هزینه سمپاشی نیز بالاتر است. این افزایش قیمت به دلیل افزایش زمان سم پاشی و همچنین افزایش میزان سم مصرفی اتفاق می افتد.

به هم ریختگی
اگر وسایل اتاق ها نامرتب و به هم ریخته یا کثیف هستند، هزینه سمپاشی اتاق ها نیز افزایش می یابد. این افزایش قیمت به دو دلیل اتفاق می افتد. یکی میزان زمان بیشتر برای مرتب کردن فضا جهت انجام عملیات پاکسازی و سمپاشی و دیگری میزان سم بیشتر جهت سم پاشی وسایل اضافی.

بنایی و بازسازی
گاهی اوقات به دلیل نفوذ سوسک و ساس در تمامی لایه ها و جداره های دیوارها، کف یا سقف نیاز به شکافتن دیوارها یا سطوح است که در این صورت هزینه های بازسازی نیز به طور کلی به هزینه های شما اضافه خواهد شد.

نرخ ساعتی
برخی از متخصصین سمپاشی به جای محاسبه قیمت بر اساس متراژ و مساحت، بر اساس زمان موردنیاز برای انجام کار به صورت ساعتی خدماتشان را قیمت گذاری می کنند.

راهنمایی و مشاوره رایگان
متخصصین سم پاشی به صورت رایگان به شما راهنمایی و مشاوره می دهند تا بتوانید تصمیم درست تری در مورد سم پاشی محل موردنظر خود بگیرید.

برخی اقدامات پیشگیرانه

مواد غذایی را در ظروف ترجیحا دردار در کابینت و یخچال نگهداری کنید
استفاده از کیسه زباله و سطل های زباله قابل شست و شو و در دار
در جهت حذف چربی ها و مواد آلی که منابع تغذیه ی این حشرات هستند تمام سطوح، وسایل، ظروف و سطل های زباله را با آب و مواد شوینده بشویید.
در صورت وجود نم و رطوبت در جهت از بین بردن آن اقدام کنید.
شکاف های سطوح کف، دیوارها و سقف را مسدود کنید.
تمامی بسته بندی ها، کارتن ها، جعبه ها، شانه های تخم مرغ و همچنین البسه، قالی، پرده و مبلمان را قبل از ورود به ساختمان بررسی کنید.
در انتها حتما توصیه می شود که اگر زمانی با این موجودات موذی رو به رو شدید، حتما با متخصصین شرکت رهپویان سلامت گستر چی چست مشورت کنید و هرگز سرخود دست به خرید انواع سم و انجام عمل سمپاشی نزنید، زیرا این عمل می تواند عواقب ناگواری را به همراه داشته باشد.

دقت فرمایید که این خدمت توسط متخصصین شرکت سمپاشی آریا ( سمپاشی دات کام ) و دارای مجوز از وزارت بهداشت ارائه می شود.

 

دفتر تهران

خیابان وزراء – روبروی خیابان 37 وزراء – پلاک 108 ( مجتمع ولیعصر 1 ) – واحد 143
09120917564


دفتر شیراز

میدان اطلسی ، جنب بیمه دانا
07132263139 – 09179208486


دفتر بوشهر

چهارراه ولیعصر ، جنب بانک تجارت
07733120018 –

 

 


سمپاشی تضمینی آریا سمپاشی ساس